Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Future303
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Info gevraagd over Husqy

    Hoi Allemaal... Das wel ff geleden dat ik op het forum actief ben... Nu op zoek naar een SM om beetje te spelen, en circuit kunstjes te doen. Voor ik de grote flappen op tafel leg bij meneer Bon motoren, wil ik even proberen en spelen. Ik denk erover zaterdag deze te gaan halen, alleen...
  2. F

    Te koop: Motortrailer (2 motoren)

    Trailer is nieuw (2x gebruikt) Geschikt voor 2 motoren Max 750 kg (geen kenteken nodig) Lekker breed, daardoor erg ruim, en zeer stabiel (130 geen probleem) Alle verlichting + mistachterlicht werkt Reservewiel Disselslot Met complete set spanbanden voor 2 motoren vast zetten (4 x 5 ton...
  3. F

    Motortrailer te huur

    TE HUUR: Voor de motorliefhebbers. Nieuwe motortrailer voor 2 motoren. Trailer rijd zeer stabiel. Huur is inclusief disselslot en spanbanden voor vastzetten 2 motoren. Trailer is voorzien van reservewiel. Standplaas regio Gooi. Hele maand JULI bezet. 1 dag: € 20,-- 1 week...
  4. F

    Te huur: Motortrailer

    -Standplaats: 't Gooi -Behalve juli, heel 2007 beschikbaar -Spanbanden voor vastzetten twee motoren inclusief -Zelf witte kenteken plaat meenemen -Brokken is dokken -MF Nick vermelden :P -Gevraagde onkosten vergoeding (voor afhalen voldoen): 1 dag lenen:E 20 1 week lenen:E 75 2 weken...
  5. F

    Suzuki SV1000

    -niet de zilverkleurige -max 20k km's
  6. F

    moto-eemnes + dyno

    ff spammen, doe ik anders nooit maar hier hebben jullie absoluut wat aan 8-) Kennis van mij is voor zich zelf begonnen in Eemnes, hij deed voor mij al een paar jaar het onderhoud en afstelwerk, in zijn hobby schuur, maar biedt zijn kwaliteiten nu eindelijk aan de markt aan... De...
  7. F

    fazer 600 te koop

    Zeer nette fazer 600 uit 99 te koop. Full option: carbon laser, sbk stuur, stalen remleidingen, k&n, wp vering etc. voor 3250 of goed bod mag íe weg -jaar niet meegereden -net nieuwe banden (pilot sport, 0 km) -ketting + tandwielen prima -net olie ververst en kleppen gesteld Kortom: klaar...
  8. F

    gratis: compleet blok Yamaha Fazer 600

    defecte schakelvork het betreft bouwjaar 99, type 5DM alles erbij, carbarateurs e.d. ook loopt prima Future303 lijkt wel gek dat ie dit gratis weggeeft :X
  9. F

    Hoevelaken 2004-2005

    oude topics: Hoevelaken 2004 Hoevelaken 2003 Hoevelaken moraal ridder intro van UDO :P Post van U.D.O. in topic 'Hoevelaken 2004' Gezellig verder zwetsen in het nieuwe Hoevelaken topic!!!
  10. F

    3 juli Testbankdag bij Ritzen Motors

    TESTBANKDAG 3 juli, AANVANG 11.00 UUR Paul Ritzen en de MAC verzorgen weer een testbankdag bij Ritzen Motors in Weert. Op zaterdag 3 juli kunnen MF-ers voor een gereduceerd tarief een run maken; een run kost 25 Euro. Verder is er frisdrank en staat er een bbq met hamburgers! Voor een...
  11. F

    monza vrij rijden...

    heeft er wel eens iemand op Monza gereden en is dat de moeite waard...? klikerdeklik op 12 april (2e paasdag) is het vrij rijden en aangezien ik voor een beurs in Milaan ben en mijn hotel praktisch grenst aan het circuit... :) Ik rij erheen met een grote bestelvrachtauto en daar is nog...
  12. F

    SM newbie

    Ben op zoek naar een SM, budget heb ik niet dus goedkoop :P Het is een dingetje voor erbij, lekker raggen en wheelien... ben redelijk handig en beschik over werkplaats waar ik wellicht een ombouw of schade projectje kan doen(ben nu nog ff bezig voor de vrouw), dus een crosser is ook een...
  13. F

    Feest...!!!

    De MAC is druk bezig met het organiseren van een eindejaars/oudjaars feest voor alle leden van het Forum. Om een indicatie te krijgen van de hoeveelheid bezoekers vragen we jullie even te stemmen...! Exacte datum en locatie staan nog niet vast, wel is zeker dat het in de regio Utrecht gehouden...
  14. F

    vraag aan duc rijders

    is deze origineel... (kleur) specs 916 SP '95 nieuw blok 12000 pleuro's zijn dat race kuipen? vind hem wel mooi })
  15. F

    pliesie en MF

    ik krijg de indruk dat, na het lezen van een aantal topics over klaverbladen, stunten etc de pliesie ons aller forum ook ontdekt heeft... zelf zie ik meer politie op de klaverbladen, er vroeg er zelfs een of ik wel eens op een ''forum kwam voor sportrijders...'' :? is dit waar :? zo ja: -is...
  16. F

    14 augustus Nordschleife

    as Donderdag de 14e ga ik mijn eerste rondjes op de ring rijden, hopend dat het wat minder druk is als in het weekend. Iniedergeval word het een stukkie minder warm! Wie heeft er zin om mee te gaan? of ben ik de enige met vakantie op het moment...? gr Rutger! 8-)
  17. F

    MF Fazer meeting: zondag 10 augustus!

    plannen zijn verandert, wegens weinig belangstelling, hitte afstand etc. niet naar eiffel maar gewoon in de buurt van het huis van future303, op een schappelijk tijdstip, met grote hoeveelheden water en waterijs binnen handbereik. op zondag 10 augustus om 1300 uur bij de mac in amersfoort (die...
  18. F

    kat in de zak

    :( Moet ff dit verhaal kwijt: Voor mijn vriendin een zzr-250 gekocht van een kerel in Nieuwegein. Bij aankoop zei die kerel ''Prima ding, rijd lekker, maar heeft wat achterstallig onderhoud'' (remmerij en koppelingsplaten). De banden en tandwielen/ketting waren nieuw. Ik rijden op dat ding...
  19. F

    banden advies....????

    Ik heb een Dunlop D207 eronder liggen, niets dan lof voor deze band maarreh na een avondje klaverblad zie ik dat ie niet gelijkmatig afslijt (met 'happen' erin alleen bij het profiel). Wie heeft een oorzaak, bandenspanning...vering....
  20. F

    zzr 250 / el 250 motorblok

    zijn deze kawa's 250 cc voorzien van hetzelde blok? ben bezig met de zzr van mijn vriendin en kom een hoop stront tegen :( ..... dus misschien maar nieuw blok erin..... mocht iemand wat hebben liggen of wat weten tips zijn altijd welkom. 8-)
  21. F

    Motorrijder rijdt 109 kilometer per uur te hard

    http://www.nu.nl/news.jsp?n=154530&c=10 MF'er ??? :+
  22. F

    is dit wat....?

    link: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2414729532&category=16911 een cbr op e-bay voor weinig (althans denk ik) is dit wat voor mijn meissie...?? of is dit 'te goedkoop'. alvast bedankt voor de tips!
  23. F

    nog een plaat

    Bijlage: suzukigsx1000.jpg
  24. F

    Proefrit gemaakt op GSX-R 1000......... : }

    Eerder om wat advies gevraagd ( welk type......... ) Maar na een ritje op dit apparaat.... :} :} :} :} :} :} :} plus dat ie veeeeeel beter zit dan die nieuwe R1, die is echt rete klein (ik ben 193 cm) Mij keuze heb ik gemaakt!!! na het seizoen kopen :)
  25. F

    welk type........

    Ik kan wel wat feedback gebruiken: Einde van dit sezoen wil ik een supersport kopen (je raakt eens uitgefazerd...), maar ik twijfel nog erg tussen een R1 en een Agusta F4s. Mijn gevoel zegt MV O-) (anders dan anders) maar mijn verstand zegt R1 (bewezen de betere). Wie heeft er tips of hints...
Terug
Bovenaan Onderaan