Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Muug
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Muug

    Touratech kofferrek voor KTM 950/990 Adventure - zgan

    Ik verkoop dit kofferrek, passend voor een KTM 950/990. Nieuwprijs 279 euro. Boutjes, spacers en O-ringen inbegrepen. Er past een Touratech Zega Pro2-kofferset op, ik weet niet of er andere types van Touratech op passen. Is echt wel bijna als nieuw, geen spatje roest, nergens verf die...
  2. Muug

    Voge 300 Rally

    Deze topic kan dienen om wat informatie te verzamelen over deze kleine Chinees. Twee zondagen geleden heb ik er wat mee mogen testrijden. Slechts drie kwartier en slechts een klein beetje brave veldwegjes. Het motootje was ook in nieuwstaat, slechts 6km op de teller! Maximum toerental was...
  3. Muug

    Touratech Zega Pro2 "All Black" koffers en rek voor KTM 950/990 Adventure

    Ik heb te koop: - beide koffers, de kleine versie van 31L, het is de premounted versie. Nieuwprjis 394 euro - het kofferrek, passend voor een KTM 950/990. Nieuwprijs 279 euro. Boutjes, spacers en O-ringen inbegrepen. Nieuwprijs voor de hele set is dus 1075 euro. Het rek, de koffers, alles is...
  4. Muug

    Hepco en Becker kofferrek voor KTM 950 Adventure

    Hoi, voor mijn KTM 950 Adventure zoek ik een Hepco & Becker kofferrek. Er mogen ook koffers bij zijn, maar dat hoeft niet. Laat maar iets weten als je wat hebt! mvg, Paul
  5. Muug

    Yamaha XT660R in superconditie met vele accessoires

    Aandacht, dit is een Belgische motorfiets. Vorig jaar in september gekocht met de bedoeling wat offroad-ritten te rijden en op off-roadvakantie te gaan, maar door tijdsgebrek zelfs geen 1000 km mee gereden. Een paar asfaltritten heb ik gedaan, meer niet. Deze motorfiets van 2006 is technisch in...
  6. Muug

    Yamaha TRX 850: een paar nieuwe OEM einddempers

    Ik heb hier een set originele OEM einddempers te koop. NIEUW, nog nooit gemonteerd. Nieuwer dan nieuw. Bekijk de foto' en oordeel zelf. :-) Vraagprijs: 250 euro. Foto's vind je hier: https://www.2dehands.be/motoren/accessoires-onderdelen/uitlaten/yamaha-trx850-set-oem-einddempers-516469169.html
  7. Muug

    Yamaha TRX850: een set OEM einddempers - NIEUW !!!

    Ik heb hier een set originele OEM dempers te koop. NIEUW, nog nooit gemonteerd. Nieuwer dan nieuw. Bekijk de foto' en oordeel zelf. :-) Prijs: 250 euro. Foto's vind je hier: Yamaha TRX850 een set OEM einddempers - NIEUW !!! - Te koop mvg, Paul
  8. Muug

    E keurmerk einddempers : hoe belangrijk? Hoe groot de pakkans?

    Hoi, ik heb momenteel drie sets einddempers liggen voor mijn KTM 950 Adventure. De originele, die zijn sowieso de stilste en met E keurmerk. Het zijn ook de zwaarste en de heetste. Dan heb ik nog een setje Wing dempers, héél erg licht, niet zoveel luider en zonder E keurmerk. Daar heb ik al véle...
  9. Muug

    XT660R : fascinerend hoe weinig je er over vindt

    Yow de mannen, in mijn zoektocht naar een goedkope, niet al te krachtige, niet al te zware, betrouwbare, vlot rijdende, niet al te hard trillende all-road ben ik uiteindelijk bij een XT660R uitgekomen. Let wel, ik moet 'm nog kopen, maar de kogel is wel al door de kerk. In afwachting daarvan...
  10. Muug

    racepak Dainese Kirishima R te koop - nieuwstaat !

    Enkele weken geleden heb ik dit pak van een kennis gekocht maar nu ik het een paar keer gedragen heb moet ik helaas bekennen dat het toch wat te krap zit. Ik ben 1m75 en weeg 75kg. Het pak zit perfect als ik géén rugprotector draag, maar ja... da's niet echt de bedoeling vind ik. Mét protector...
  11. Muug

    Kamperen, met twee op één motor, bagagetips gevraagd

    Hoi, mijn vrouw en ik hebben al talrijke motorreizen verreden. Ik ben dan de rijder, zij de duo. We hebben dus al behoorlijk wat ervaring met het bepakken van de motorfiets. Zo heeft elk één zijkoffer voor zichzelf, kaartmateriaal en fototoestel en zo vliegt in de tanktas, de topkoffer dient...
  12. Muug

    hoogspanningsbobijnen en bougiekabels vr Triumph Tropy 1200

    Hoi, de Trophy 1200 van 1993 van mijn broer heeft een kapotte bobijn en ook de bougiekabels zijn rot versleten. Daarom zoeken we andere. Heeft er iemand dat op overschot? Of weet er iemand hoe ik aan alternatieve nieuwe kan geraken? groeten, Paul
  13. Muug

    groepsaankoop OSCO

    Hoi, ik heb op www.noppenforum.be, www.motorforum.be en forum.lc8.nl een oproep gelanceerd (onder de naam Motorcycle Boy en Mc B) om een OSCO te bestellen. Momenteel zit ik al aan 8 stuks en de meest interessante prijs is 109 euro, plus nog eens 4.95 euro aan verzendingskosten. Zijn er...
  14. Muug

    Vraagje over telecommunicatie tussen motorfietsen

    Goeiedag, ik ben op zoek naar professionele of op zijn minst uitermate goede amateurzend- en ontvangstapparatuur die toelaat om motorrijders met elkaar te laten communiceren. De bedoeling is om die in te zetten tijdens motorrijlessen. - De instructeur moet dus kunnen praten. - Omdat...
Terug
Bovenaan Onderaan