Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: -=Jochie=-
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Kawasaki Vulcan 1500

    Klaar voor dit seizoen! Vele opties, en in september 2018 grote beurt + nieuwe banden gehad, daarna nog maar 3 keer mee gereden. Breed stuur (highway Hawk ) Open uitlaten Forward Controls Running Lights Spaakvelgen met nieuwe Whitewalls (maxis ) Side mount Kenteken Luchtfiler conversie (...
  2. J

    Garmin Zumo 550 motor-navigatie met lifetime updates

    Te koop, goed werkende zumo 550 met recente Europa kaart en lifetime update! (Apart aangeschaft) Inclusief houder en ram mount , hoesje en autohouder. Zeer compleet en goed motor navigatie systeem. Orginele covers (boven en onder ) heb ik er ook bij. Gaat weg ivm aanschaf andere motor...
  3. J

    1 kaartje tt assen 27 juni GT tribune

    Helaas een dubbele planning, daarom aangeboden. Andere ticket staat ook te koop ( awakenings ) ik laat het lot het werk doen :P 1 ticket GT tribune, stoel en rij nummer kan ik bij interesse doorgeven, maar is een goeie plek heb er 100 voor betaald en wil hem daarvoor eigenlijk ook...
  4. J

    Garmin Zumo 550 Stroomkabel

    Helaas heb ik deze op mijn vorige motor laten zitten toen ik deze inruilde. Het gaat om de kabel van de accu naar de houder, met de 4 polige ronde aansluiting in de houder . Mag een draadbreuk oid in zitten, ik ga er toch maar iets van 30 cm van gebruiken, heb namelijk een 12 aansluiting...
  5. J

    [centraal] MF-er gespot post het hier deel 53

    De bedoeling van dit topic. Als je een mede MF'er hebt gezien (met of zonder sticker) dan kan je dat hier posten. Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor (soms koekblik), nickname op kuipruit, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk... Voor de duidelijkheid: Er...
  6. J

    Favorieten op MF mobi

    Goedemorgen. Omdat ik op mijn werk "eigenlijk" niet prive mag internetten, maar platte tekst veel minder opvalt ben ik veelvuldig gebruiker van MF mobi. De optie tot quoten en bewerken was al zeer welkom, en daar ben ik zeer blij mee :Y Echter op het moment dat ik een topic wil blijven...
  7. J

    Yamaha R1 99/01 Helder achterlicht met ingebouwde knippers

    Kwam ik ook tegen met kastopruiming. ooit gekocht voor mn fazer maar bleek niet te passen. Eenvoudig aan te sluiten, stekker is gelijk aan je huidige achterlicht, 2 andere draden zijn voor de knippers. 50 Euro ex verzenden.
  8. J

    NIEUW! Setje orginele Alpinestarts A* sliders

    Kwam ik met opruimen tegen, zaten op mn vorige pak, maar die toen gelijk vervangen voor sparkies... inmiddels een dainese pak, en daar ga ik deze niet op zetten :) t.e.a.b. :) Verzenden kan, ophalen kan in Almere ... :)
  9. J

    GEZOCHT! : Koelwater thermostaatschakelaar 3/8 npt Draad

    Na het vervangen van mij teller unit voor een Koso teller werkt mijn cooling fan niet meer. De orginele tellerunit rekende dit zelf uit, maar na het vervangen van de Tellerunit voor een (kleinere Koso ) Ben ik nu dus opzoek naar een 3/8 temp sensor die schakelt ergens tussen de 80/90...
  10. J

    VFR 750 '93 achterbrug, enkelzijdige swingarm COMPLEET!

    Omdat hij echt niet onder mijn motor gaat passen toch weer te koop : Complete VFR swingarm. inclusief : Achterveer Nieuw rood gepoedercoat wiel met nieuwe pirreli band. ( 180' er ) Remmerij + schetsplaat en pedaal. Tandwiel. Voor vervanging van orginele brug, of voor een...
  11. J

    Gear indicator met shift light

    Geartronic2 gearindicator met shiftlight : 5 levels shiftlight 25x22mm display LCD 6 verschillende kleuren backlight Afmetingen: 50x40x21mm Waterbestendig Nieuw, niet gemonteerd geweest. Had hem gekocht voor mn Streetfighter, maar in de Teller die wil monteren zit er ook al een...
  12. J

    Nieuwe teller aansluiten op Fazer, dradenschema en Fan ?

    Afgelopen jaar heb ik helaas mijn fazer gecrashed, en dat was de doorslag om toch te gaan fighteren. Eerst opgeknapt wat moest, en nu optisch bezig. Nou heb ik ook een mooier tellertje gescoord ( koso-db01-r ), want de orginele teller unit heeft ook een tik gehad, en het ziet er gewoon niet...
  13. J

    MJK yamaha motorpak

    Voor een vriend van mij die gestopt is met motorrijden en druk is met een eigen zaak, zet ik dit pak te koop. Hij was ( en is nog af en toe ) actief op MF onder de naam Appiepappie. Omdat hij zelf vrij druk is en de tijd niet heeft voor de verkoop en eventuele passers zet ik het pak voor hem...
  14. J

    98/99 R1 led achterlicht met geintregeerde knippers

    Zoals omschreven, ooit besteld voor mn fazer maar bleek niet te passen ... Toen andere gekocht die wel paste, kwam deze weer tegen met opruimen, zonde om te laten verstoffen... stekkers zijn gelijk met orgineel, dus Plug and Play :Y Vraagprijs is 50 euro :)
  15. J

    AlpineStars GP plus handschoenen XL

    Zoals in de titel vernoemd. specs: - brugstuk tussen pink en ringvinger - polyurethaal sliders - kangaroe lederen gripstuk in handpalm - smalle extra polsriem - kevlar voering - knokkel en vinger bescherming - kleur : Zwart handschoenen zijn eigenlijk nieuw , slechts een...
  16. J

    Alpinestars GPplus Overal blauw/wit/zwart Maat 50

    Bij deze te koop, mijn 2 jaar oude Alpinestars overal. Het gaat om een maat 50, en hij ziet er zo uit : Op het moment van deze foto's heb ik het pak net ter reparatie teruggehad van alpinestars. Na een schuiver op het circuit is het pak opgestuur naar italie, en daar zijn rug...
  17. J

    Superbike stuur

    Ben opzoek naar een Recht stuurtje voor op mn Fazer 1000. Iemand wat liggen of een tip voor me? Kleur maakt niet echt uit, als t maar niet heel erg afwijkt... Dank :)
  18. J

    Tweedelig Vanucci Denim pak Maat 50

    Heb dit pak gekocht toen ik mijn rijbewijs haalde ( 24-06-2008 ) en heb er uiteindelijk dat seizoen mee uitgereden, maand of 5 dus. Daarna leer gekocht en eigenlijk mijn textiel nooit meer aangehad. Nu kasten aan het opruimen en uitzoeken, en eigenlijk zonde om dit pak te laten hangen...
  19. J

    [Centraal] MF-er gespot post het hier deel 44

    Ook deel 41 is ondertussen vol. Verder dus maar in deel 42. Ook deel (huidige - 43) is ondertussen vol. Verder dus maar in deel 44 Voor de liefhebbers: de historie van het gespot-topic: Deel 1 - OlafOnline ......... 16-01-2003 - 284 dagen Deel 2 - OlafOnline ......... 27-10-2003 - 189...
  20. J

    Hoevelaken --> KBH deel 67

    :] Deeltje 67 :] *O* [hr] Wat gaan de KBH'ers gezamelijk doen in 2011? Zaterdag 5 februari 2011 KBH Nieuwjaarsetentje 2011 Vrijdag 25 februari 2011 KBH goes karting - De Fabrique in Maarssen Maart 2011 Openingsrit KBH http://www.meeting-manager.nl/878/ KBH Eifeltrip 2011 17...
  21. J

    Wit Led achterlicht met geintregeerde knippers voor R1 98/99

    Gekocht voor mn fazer, maar bleek niet te passen. Led achterlicht voor R1 98/99 VASTE prijs : 50 €
  22. J

    Scorpion Carbon demper met 55mm aansluiting

    Zoals omschreven, Carbon scorpion uitlaat. Zat op de motor toen ik hem kocht, schadevrij. Aansluit diameter is 55 mm Geen DB killer mogelijkheid en geen E-keur Word verkocht ivm andere uitlaat. ( ruk kwaliteit ) foto's : En onder de motor : Vraagprijs 150€
  23. J

    Fazer 1000 zuigt valse lucht aan ?

    Goedemiddag allemaal :) Na een heerlijk ritje vandaag de motor ff afgespoten in een wasbox en naar huis gereden. Daar hoorde ik de motor ineens een stotterend aanzuig geluid maken, en gaf hij een backfire na het gas geven. Ik heb al gezien dat er iets mist op de meest linkse rubber...
  24. J

    Kentekenplaathouder

    Goeiedag :) Van mijn Fazer 1000 heb ik de orginele taartschep afgezaagd, en nu wil ik hier de kentekenplaat strak onder het achterlicht monteren. Echter weet ik niet of het stevig genoeg gaat zijn om gewoon een stalen beugel te plaatsen, dus ben ik op zoek naar een kentekenplaathouder...
  25. J

    Hoevelaken --> KBH deel 61

    :] Deeltje 61 :] *O* Het KBH-gespuis tijdens KBH on Ice op 4 januari 2009 !!! KBH Hyve !!! Je kunt toetreden tot deze besloten Hyve als je een 'vaste' KBH'er bent. D.w.z. dat je regelmatig op het KBH topic te vinden bent, dat je bekend bent met/bij de groep en dus ook je...
Terug
Bovenaan Onderaan