Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ForShizzle
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ForShizzle

    Tip voor Pyreneeën gezocht

    Begin juni gaan we voor een week naar de Pyreneeën. Normaal rijden we altijd met de motor naar onze vakantiebestemming (Dolomieten, Noorwegen, Zweden etc), maar omdat we de snelwegen van Frankrijk vrij saai vinden en we er snel willen zijn, rijden we dit jaar met auto en aanhanger. Hierdoor zijn...
  2. ForShizzle

    Stalling auto+aanhangwagen Hirtshals (DK)?

    We gaan met 2 personen over 2 weken naar Noorwegen. Helaas hebben we maar een week om een klein gedeelte van Zuid Noorwegen te ontdekken. We weten dat dat weinig tijd is, maar dat is helaas niet anders. We zijn nu aan het kijken wat onze opties zijn. Om ten volste te kunnen genieten, willen we...
  3. ForShizzle

    ABS Sensor

    Hi guys, Van het weekend de ketting vervangen van mijn Yamaha FZ8. Bij het loshalen van mijn achterwiel ging de abs sensor niet los. Per ongeluk iets teveel geweld gebruikt en is de sensor gebroken. Nu heb ik een testrit gereden en kwam erachter dat de snelheidsmeter het ook niet deed. Na een...
  4. ForShizzle

    Z.g.a.n.: Sidi dames motorlaarzen, maat 39

    Omdat deze laarzen niet bij het huidige pak en de motor passen van mijn vrouw, biedt zij het volgende aan: Motorrijlaarzen van Sidi. Heel weinig gedragen. Maat 39, maar vallen klein uit. Haar schoenmaat is 37 of 38. Type Vertigo. Kleur blauw, rood en zwart. Veel verstelmogelijkheden...
  5. ForShizzle

    Honda CBR600RR, 2006, Originele Movistar

    I.v.m. de aankoop van een BMW F800GS, bied ik bij deze mijn Honda CBR 600RR uit 2006 aan. De motor is origineel Movistar afgeleverd. Dus geen replica. De motor is schadevrij en is zo goed als nieuw. Het blok loopt als een zonnetje en het is een zeer fijne motor. De km-stand is momenteel iets...
  6. ForShizzle

    Yoshimura RS5 Carbon voor CBR600RR '07 - '08

    Nog zeer goed uitziende Yoshimura RS5 Carbon te koop (slip-on). Geen deukjes, krasje of wat dan ook. Er komt een zeer mooi donker geluid uit deze demper. Een juweeltje om te zien en te horen. Bij de demper zit een linkpijp, ophangbeugel en een DB-killer (die er makkelijk in te stoppen is...
  7. ForShizzle

    Weerstand van knipperlicht

    Ik ben bezig met het installeren van led knipperlichten. Nu heb ik onderstaande weerstand: Nu is mij onduidelijk wat plus is en wat min is. of maakt dat voor een weerstand niet uit?
  8. ForShizzle

    Trillende remmen

    Ik heb sinds het vervangen van nieuwe (Lucas) remblokken (voor de eerste keer zelf gedaan) last van trillende remmen. Dit trillen gebeurt alleen bij lage snelheid. Voor het vervangen nog nergens last van, dus kromme remschijven is denk ik niet van toepassing. Wat zou het nog meer kunnen zijn...
  9. ForShizzle

    Uitlaatdichting

    Ik ben op zoek (voor mijn CBR600RR) naar een soort van pakking die de ruimte tussen de middenpijp en de bochtenset van de uitlaat luchtdicht maakt. De middenpijp schuift over de bochtenset-pijp heen. Hoe heet zoiets en waar kan ik dat vinden? Alvast heel erg bedankt!
  10. ForShizzle

    Hikkende CBR600RR 2006

    beste MF-ers, Ik wil graag een beroep doen op jullie oh zo goede kennis :} Sinds een paar dagen stottert/hikt mijn CBR bij bepaalde toeren. Als ik optrek is er niks aan de hand, maar als ik een constante snelheid aanhoud, dan gaat de motor dus stotteren. Dit meestal tussen de 3000 en...
  11. ForShizzle

    &^%$ ken je dat?

    Wil ik vandaag lekker eens gaan rijden, krijg ik net voordat ik weg wil gaan een brief van de postbode dat ik niet verzekerd ben! B| Het zit zo, sinds 28 februari, heb ik me verzekerd bij Delta Loyd via Unive (was goedkoper). Nou netjes papieren ingevuld en terug gestuurd naar Unive, zij...
  12. ForShizzle

    TK: Paddockstand (front)

    Hierbij bied ik een splinternieuwe (nooit gebruikte) paddockstand voor de Front aan. Op mijn CBR past ie helaas niet. Wie biedt? Alleen afhalen in Hoorn NH, wordt niet verstuurd (ivm. de grootte).
  13. ForShizzle

    BbimmerR ook maar even voorstellen

    Hallo allemaal, ik kijk al een tijdje hier op het forum mee en vind het een leuk forum! O-) Ik heb mij nog niet officieel voorgesteld, dus bij deze... Ik ben BbimmerR, 29 jaar en woon in Hoorn NH. Ik heb nu pas een half jaar mijn A rijbewijs, dus ben nog vrij nieuw met motoren. Vorige...
  14. ForShizzle

    Shoei 'blauw spiegel' vizier type CX-1

    Ik heb te koop, een splinternieuwe vizier van Shoei (origineel), deze is blauw spiegelend. Supermooi, maar helaas past deze niet op mijn helm. Ik heb type CX-1 te koop, maar ikzelf moet CX-1V hebben, hier blijkt wat verschil in te zitten qua lengte. De vizier heb ik dus nooit gebruikt en is dus...
  15. ForShizzle

    Logo's van leer

    Weet iemand waar je logo's uit leer kan laten maken en dat zij deze naaien op je motorpak? Bedankt alvast voor de reacties!
Terug
Bovenaan Onderaan