Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: meneer B
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. meneer B

    Ktm 525 uit 2004

    KTM 525 EXC uit 2004 te koop. Anderhalf jaar in bezit circa 50 uur mee gereden op de openbare weg. Voorzien van WP supermoto suspension ( vd Laar ) voor- en achter. Deze winter voorzien van nieuwe olie en filters. Nog minstens 100 uur rijplezier voordat het blok gereviseerd moet worden aldus...
  2. meneer B

    Yamaha royal star

    Aangeboden: Yamaha XVZ 1300 A Royal Star, bouwjaar 1999 Vraagprijs 6.200,- Inhoud 1300 cc, drooggewicht 323 kg, km stand: circa 30.000 km. ( accu niet aangesloten, kon de km stand net niet bekijken. ) Voorzien van Red Alert Delta alarminstallatie inclusief SCM/TNO certificaat...
  3. meneer B

    te koop: Yamaha Royal Star

    Aangeboden: Yamaha XVZ 1300 A Royal Star, bouwjaar 1999 Vraagprijs € 6.200,- Inhoud 1300 cc, drooggewicht 323 kg, km stand: circa 30.000 km. ( accu niet aangesloten, kon de km stand net niet bekijken. ) Voorzien van Red Alert Delta alarminstallatie inclusief SCM/TNO certificaat...
  4. meneer B

    KTM superduke gestolen in Eindhoven 1ste paasdag

    Mijn zwarte KTM superduke is vandaag tussen 19.00 en 21.00 uur gestolen. Hij stond nog geen 4 meter van de hoofdingang van de flat waar ik bij mijn zusje op bezoek was.. Hij stond zoals op de foto op slot met als enige verschil dat hij ook op het stuurslot stond ( op de foto was dit niet het...
Terug
Bovenaan Onderaan