Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vroembert
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. vroembert

    Sociaal experiment. !!

    Dit weekend zal op MF een sociaal experiment plaatsvinden. Na overleg tussen de mods hebben we hier toestemming voor gegeven. Nadere berichten over exacte tijdstippen en inhoud van het experiment volgen nog. We gaan er op voorhand van uit, dat het een leuk experiment is. Vragen stellen heeft...
  2. vroembert

    Waarom wel een Chinese Motorscooter

    Nou gewoon om dat het kan en het misschien wel leuk is voor korte ritjes buiten de snelweg om en hij afgezien van een paar flessen Moonshine van goede kwaliteit en wat liters diesel om hem op te halen niets heeft gekost. Wie dat verhaal nog eens wil teruglezen: Waarom geen chinese motorscooter...
  3. vroembert

    Man verliest been tijdens motorrijden

    Zoiets heb ik nog niet eerder gezien. :+ Man verliest been onderweg
  4. vroembert

    'Lid MF knokploeg door dashcam betrapt

    Ik heb deze video nog niet hier voorbij zien komen, maar deze motorrijder is erg boos. Videos | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl
  5. vroembert

    Melber gietwielen voor cb400f en remschijven

    Setje Melber gietwielen voor de cb400F lagers en vulbussen en remankerplaat er uiteraard ook bij. Verder nog 2 remschijven voor de cb400f te koop, die uiteraard ook op deze wielen passen. Indien belangstelling, bieden per PB
  6. vroembert

    Er zijn ook nette motorclubs

    Vandaag in de Telegraaf: Er zijn ook nette motorclubs. Aantal motorduivels bij overheid daalt Zal het dan toch nog goedkomen of zijn we ons gevaarlijke imago geheel verloren en bestaan er straks alleen nog maar onschuldige tandeloze toerclubjes, die zacht zoevend op hun elektrobikes een...
  7. vroembert

    God of speed

    Een foto in het topic Fastest Indian heeft mij een beetje aan het denken gezet. Dus stel, dat je een toegewijd aanhanger van deze god bent en deze eerlijk en trouw wil dienen. Dan moet je toch regelmatig zo hard mogelijk met de motor over de wegen jagen om je god zo goed mogelijk te...
  8. vroembert

    Haas aangereden

    Trotseer ik het koude weer, ga ik een stukje rijden. Trek ik ondanks de slechte grip op het asfalt het gas een keer flink open, steekt er opeens een of ander harig beest over. Ik remmen, te laat :X :o Geschrokken rem ik verder af en keer om, je kan een gewond beestje nu eenmaal niet aan...
  9. vroembert

    Action motorolie: The never ending story !!

    Voor en tegenstanders van action motorolie discussieren op leven en dood. Komt je geliefde motorblok van goedkope olie ook in nood. Het topic loopt gesmeerd, maar hebben we van al het voorgaande ook iets geleerd. :? Techneuten geven hun geheimen niet prijs, zo worden we nooit olie wijs...
  10. vroembert

    Stelling van de dag Telegraaf gaat over motorrijbewijs

    De stelling van de dag, bij de Telegraaf gaat dit keer over de zwaardere eisen die aan het motorrijbewijs gesteld gaan worden. De stelling luidt: motorrijders gediscrimineerd. Hier kan je een deel van je mening over dit onzalige plan kwijt. Mariah Carey draagt verlovingsring nog steeds
  11. vroembert

    Lees en huiver !!!

    Zit ik even lekker op zondagochtend de zondagkrant te lezen, krijg ik het volgende artikel onder ogen. Net nu de verbouwing van mijn project fietsje begint te vorderen, met ook wat zeg maar minder legale onderdelen :X :( :( :( :( :( Wordt het prettige zondagsgevoel toch even minder...
  12. vroembert

    Bij mijn dagelijkse speurtocht naar onderdelen, kw

    Bij mijn dagelijkse speurtocht naar onderdelen, kwam ik veel cb 400 onderdelen tegen, waaronder metalen kelkjes voor de carburateurs. Zie: Marktplaats
  13. vroembert

    Gietwielen voor een CB op marktplaats te koop

    Deze wielen staan op marktplaats te koop, mischien wat voor de cb verbouwers onder ons ? Marktplaats
  14. vroembert

    te koop op marktplaats 2 cb 750

    Hier ga ik spijt van krijgen, maar er staan 2 cb 750's in Eindhoven te koop voor samen 150 euries en ik heb niet de tijd om ze zelf op te halen en op te knappen ;( Ik zie in het geheel wel een hele mooie caferacer o.i.d. Succes ermee !!
  15. vroembert

    Deense onderdelensite voor cb's

    Ik lees de laatste tijd steeds meer over leuke projectjes met een cb. Ben per slot van rekening ook zelf met zoiets bezig. Ik vind veel van die CR 750 replica's prachtig. Alleen waar vind je soms de onderdelen, behalve bij de bekende site's. Mijn Deens is niet zo heel goed (voorzichtig gezegd...
  16. vroembert

    "Herinnering" motormarkt Hardenberg

    Hij was bijna weer aan mijn neus voorbijgegaan, maar dankzij Hulzie ben ik het gelukkig dit jaar niet vergeten. De 25 e maart is hij er weer, de onvolprezen motormarkt in Hardenberg. Speciaal voor brikkers natuurlijk extra interessant. Ik ga er op zoek naar wat ontbrekende stukken gereedschap en...
  17. vroembert

    Snel cb 750 race blok te koop op marktplaats

    Voor de liefhebbers van snelle cb's op marktplaats staat een cb raceblok te koop met ong 80 achterwielpk's
  18. vroembert

    te koop op marktplaats

    Voor degene die nog een cb 400 zoekt voor onderdelen of een projectje, deze staat te koop voor een prikkie, met papieren...
  19. vroembert

    brikkenremklauw vraagje

    Bij een partij onderdelen voor m'n cb 550 zat ook een tokico remklauw, die lijkt op die van een cb 550, maar een stuk groter is. Wie kan mij zeggen van welk type motor hij afkomstig is
  20. vroembert

    Motor-forum en klaverbladracen weer in het nieuws

    Zojuist was er weer een nieuwsitem over klaverbladracen, waarbij motor-forum in beeld kwam. Er werd gesproken over omgebogen kentekenplaten en men zag bijna nooit kans iemand aan te houden. MF weer lekker negatief in het nieuws. |( |( Alsof MF het enige forum is
  21. vroembert

    Heftafel

    Kwam via marktplaats deze superaanbieding tegen voor de sleutelaars, te goedkoop om er zelf nog een te bouwen!!!! http://www.buitelaar.nl/comasy/templates/product.aspx?contentid=237&productid=1968
  22. vroembert

    24 u Le Mans nu live op eurosport

    Let op Eurosport zend nu de 24 u van Le mans voor motoren Live uit. Morgen zal er ook nog wel aandacht aan besteed worden.
  23. vroembert

    Brik te koop

    Hallo, ik weet niet of dit de juiste plaats is, maar ik zag een leuke brik te koop staan. CB 350 Four met 34000 km op het tellertje uit 76 loopt goed. vraagprijs € 550 tel 0527 242567 in St Jansklooster. Als je geinteresseerd bent dan, waag er dan eens een belletje aan. Ik heb zelf nog een...
  24. vroembert

    1e rit op brik

    Heb vanavond het eerste ritje op m'n brik gemaakt na wat werk aan het rijwielgedeelte. Het ding zat zonder moeite over de 140.! Maar om hem weer naar nul te krijgen da's een ander verhaal. Ik kneep 'De helft van m'n vingers klem achter het remhandel. (Ik rem op m'n VFR altijd met twee vingers...
  25. vroembert

    Werkplaatshandboek BMW f 650

    Hallo, Een vriend van me heeft een f 650 gekocht en nu mag ik het onderhoud doen..!! Wat technische gegevens maakt dat leuke klusje meestal veel makkelijker. Wie kan me helpen aan een werkplaatshandboek o.i.d. Als Honda freak ben ik n.l. niet zo op de hoogte van moderne bmw's. Als dank zal ik...
Terug
Bovenaan Onderaan