Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Fred_63
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Hoe laad mijn sc250 zijn accu bij

    Hallo. Als trouwe lezer van het scooterforum ( ben niet zo'n reageerder), heb ik nu zelf eens een vraag. Ik rijd hier al vanaf jan 2009 een Aprillia sc250 waar ik erg tevreden over ben. Nu is ong 1 maand geleden de org. accu overleden. Ik heb de nieuwe toen die binnen was opgeladen met...
  2. F

    Nu weet ik het zeker!!!

    Hallo scootergekken. Moest gisteren tanken en besloot om eens BP Premium98 te tanken. Hoorde dat hij dan beter zou lopen bla bla bla. Jullie kennen het wel. Er ging 8.7 liter in dus op 0.3 liter na was hij dus leeg. Na het starten gaan rijden en na ong. 1 km hoorde ik een raar geluid...
  3. F

    Bevesteging PDA/ NAV op SC 250

    Hallo. Ik loop al ff te zoeken naar een goede bevesteging van mijn Mio pda op de scooter. Daar draait Tom Tom op en het is me nog niet gelukt om dat ding fatsoenlijk op het stuur te krijgen. :? Heb wel 12v in mijn kastje en zo maar goed er op bevestigen van de PDA is me nog niet gelukt...
  4. F

    Waar is mijn topic over bekeuring

    Mss dat ik iets gemist heb sinds gisteren maar kan het zijn dat mijn topic over mijn eerste bekeuring is verwijdert???? :? Weet mss de Mod hier iets meer van. :Y
  5. F

    Net mijn eerste bekeuring gescoord

    Heb net mijn eerste bekeuring gekregen. Sprinte weg bij het verkeerslicht, staat er een paar auto's achter me een burger politieauto tussen. Mocht daar 50 maar reed na de sprint zeker tegen de 100 waarna ik hem terug liet zakken naar de 55. Ik had geluk dat ze me niet goed hebben kunnen...
  6. F

    Piepen aandrijfsnaar

    Gisteren heeft mijn SC250 de eerste 1000km beurt gehad. Ben helemaal vergeten te vragen of er iets te doen is aan het licht piepen van de aandrijfsnaar. Hij doet het niet erg maar je hoort hem als je bijna stil komt te staan. Is hier simpel iets aan te doen door hem ergens mee in te...
  7. F

    1000km beurt SC250. Wat mag dit kosten?

    Zoals al aangegeven moet mijn SC vrijdag ff voor de eerste 1000km beurt. :] Weet iemand wat dit mag kosten. Hij zei tegen mij dat het rond de 80 tot 90 euro was. Is dit normaal. Ik denk nl wel als je alle onderdelen en tijd telt. Gr Fred
  8. F

    Goede ontvetter gevonden

    Hallo scootergekken. Heb de zoekfunctie hier op het forum losgelaten maar krijg er niks over uit dus bij deze. Mocht het er wel al ergens staan kan hij meteen er weer af. Ik ben achter een zeer goede ontvetter gekomen voor weinig geld. Het spul heet Dasty en is te koop bij de Wibra...
  9. F

    De eerste 400km op mijn Sportcity 250 zitten er op

    Hallo scootergekken. De eerste 400 km heb ik op mijn SC250 zitten en hier een klein verslagje over mijn ervaringen tot nu toe. Ik ga er nog elke keer met een grote "smile" op weg. Wat is en blijft het toch een geweldig smijtijzertje. :] Je merkt dat hij nu los begint te komen, en steeds...
  10. F

    Foto's van mijn nieuwe Sportcity 250

    Hier ff een paar pica's van mijn SC250. Wat een fantastisch ding om mee te rijden. De foto's zijn ff snel gemaakt hier voor het huis. Gr Fred
  11. F

    Achter/ voorband Sportcity 250

    Zoals jullie weten is mijn donker blauwe Aprillia sc250 onderweg. Ik heb eens zitten kijken voor banden van zo'n ding en loop overal dood. Dwz dat de maat die er op zit nergens te koop is. 120/70/15 is voor. Dat verkopen ze links en rechts nog wel maar achter 130/80/15 is nergens te...
  12. F

    Zijstandaard Sportcity 250 gezocht

    Zoals de titel al zegt. Weet iemand waar deze te koop is. Hij is anders als die van een 125 en 200. Flums heeft dat hier al aangekaart en heeft er ook een gevonden. Heb zitten zoeken maar krijg niks gevonden. Het is allemaal voor de 125 en 200. Ga dat ding dan meteen bestellen om hem er...
  13. F

    Alarm gezocht voor Aprillia sc250

    Zoals elders in een ander forum al vermeldt staat heb ik een Aprillia sc250 gekocht. Levering 1e of 2e week februari. Nu ben ik op zoek naar een goed werkend en betaalbaar alarm voor dat ding. een goedgekeurde met certificaat kost rond de 600 werdt me vertelt. Vind het erg veel geld, en...
  14. F

    Sportcity 250 wordt besteld

    Zoals jullie weten loop ik al een tijdje te zoeken naar een motorscooter. Ik ga een aprilia sportcity 250 bestellen. Ben gisteren gaan kijken bij een 200 en heb er ff op gezeten. rijden kon niet want hij had alleen een nieuwe staan. Het wordt een donkerblauwe. :] Heb het meteen over...
  15. F

    Aprilia Sportcity 250 wordt gekocht

    Deze kan weg. Per ongeluk 2 keer geplaatst. |(
  16. F

    Invoeren motorscooter van uit Duitsland of belgie

    Heeft hier iemand ervaring met het kopen van een nieuwe of gebruikte motorscooter in Duitsland of Belgie. Is dit interresant of wordt dat helemaal niks. ik ben op zoek naar een Aprilia sportcity 250/ Honda SH300i die er genoeg in Duitsland staan, alleen weet ik helemaal niet hoe ik te werk...
  17. F

    Wie weet een Aprilia sc250cc te staan

    Hallo. Na enig overwegen ben ik tot het besluit gekomen dat ik op zoek ga naar een Aprilia sc250. :] Alleen het gekke is dat er nergens geen te koop staan, en bestellen was links en rechts ook niet mogelijk. Weet hier iemand waar er een staat. Mag een nieuwe zijn maar een jong gebruikte...
  18. F

    Chineese scooters. Wie heeft er ervaring mee

    Hallo medeforumers. Zit hier al een tijdje mee te lezen op dit zeer interresante forum en vond het maar eens tijd om me te registeren. Ik heb meteen een vraag over een motorscooter voor woon werk verkeer. Via deze site...
Terug
Bovenaan Onderaan