Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: thijsje82
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. thijsje82

    Honda Vfr400R NC24, 1988, 91.456km, vraagprijs €850,-

    Bij deze te koop, in een nieuw topic, mijn Honda VFR400R NC24 uit 1988. Km stand : 91.456 Vraagprijs : €850,- Gereserveerd vol vermogen & hij staat in Utrecht. ontzettend fijne leuke en vergevende beginnersfiets, erg veel lol mee gehad! - Goed onderhouden, - motorisch in...
  2. thijsje82

    Honda vfr400r nc24 te koop. 91.469km, 1988

    Bij deze te koop, mijn Honda VFR400R NC24 uit 1988. Km stand : 91.456 aangepasteprijs : €950,- (nu met iets minder onderhandelingsruimte) vol vermogen & hij staat in Utrecht. ontzettend fijne leuke en vergevende beginnersfiets, erg veel lol mee gehad! - Goed onderhouden, -...
  3. thijsje82

    Motormeetingen Utrecht deeltje 22 !!

    Welkom Welkom motorliefhebbers en ouwehoeren in deel 22 van Utrecht en omstreken Nog even een overzicht van voorgaande edities voor wie een beetje terug wil lezen, de oude meuk: Utrecht Me(a)etingen 2004!! Motormeetingen Utrecht 2005! Motormeetingen Utrecht, Deel 2 (eindelijk :P )...
  4. thijsje82

    ongeluk gezien op de A10 - weet iemand hoe t is afgelopen?

    Ik reed vanmiddag met de auto in de richtig van purmerend op de a10 en op de andere baan stond een ambulance, er lag een motor op de grond, er stond er een naast en verder? zag er iig akelig uit. er is toch geen topic voor crashes etc? want ik weet dat het volgens de forumregels niet mag om...
  5. thijsje82

    waar uit laten boren/ schroefdraad tappen?

    de vorige eigenaar van mijn motor,of iig degene ervoor, die heeft m eens neergelegd, waardoor een kuipdeelsteuntje is afgebroken, niet het steuntje, maar de schroef waaraan hij vast zat. nu wil ik, zoals de topictitel het al verraad, dit oplossen zodat ik het tie-ribje kan verwijderen en het er...
  6. thijsje82

    Veel mis met Amsterdamse bussen.....

    Veel mis met Amsterdamse bussen Veel bussen van het Gemeentelijk Vervoer Bedrijf in Amsterdam zijn niet in orde. Bij een controle kwamen bij drie op de vijf bussen ernstige mankementen aan het licht. Vijftien bussen zijn direct van de weg gehaald. Het gaat dan om te gladde banden, een lek in...
  7. thijsje82

    Wie o wie!? Byrne's fiets gestolen!

    http://www.crash.net/news_View~t~Rizla-bikes-stolen--reward-offered-~cid~18~id~133272.htm zow, poserbike :+ zal wel een flinke kostenpost zijn, zal vast niet op slot hebben gestaan hé -O- :r te erg eigenlijk.
  8. thijsje82

    Caberg 104 Solo black

    is het wat? lees van alles via de search maar het is ontzettend persoonlijk, arai schijnt top te zijn maar heb nu al 2 tests gelezen dat dit dus :r is.. arai is sowiezo geen optie want wil niet meer dan €200,- uitgeven. de ingebouwde zonnebril bij de caberg is wel uber ! schuberth is gewoon...
  9. thijsje82

    Bakkie rijdt in op collega???????

    Motorrijder rijdt in op agent AMSTERDAM - Een Amsterdamse politieagent is dinsdag lichtgewond geraakt toen hij een roekeloos rijdende motorrijder bij de Piet Heintunnel probeerde aan te houden. Agenten zagen de motorrijder en passagier met zeer hoge snelheid zonder helm door de tunnel rijden...
  10. thijsje82

    2wieler gezocht 400cc+ max €700,-

    Hallo luitjes! wie heeft er een 2e handsje te koop of ter donatie!??? *O* ben nu bezig met een gpz500, maar dt gaat niks worden heb ik zo t idee -O- graag hoor ik wat! groeten, Mathijs
  11. thijsje82

    Wat is de Lichtste 600 naked?

    De titel zegt genoeg denk ik zo... Wie heeft een mooie vergelijking? p.s. effe je stem met cijfertjes onderbouwen dan hé :Y
  12. thijsje82

    Jaaa eindelijk een nieuwe fiets!!!

    |( |( |( (kon ik maar echt zeggen dat ik de centen had voor een motor.....) ooit.... '(
  13. thijsje82

    Bandjes voor Honda VT1100 c3 Aero

    Moguh! een collega van mij heeft voor zn fiets nieuwe banden nodig, maten : 140/80 - 17 H (voor) 170/80 - 15 m/ch (achter)duh... en meneer wenst dunlopjes, schijnt moeilijk te zijn om aan te komen.... weet iemand een lekker billig adresje?\ want de dealer rekent veels te veel...
  14. thijsje82

    bandit 600 , hornet 600 of een......500?

    een jaartje geleden riep ik nog zo leuk dat ik een zxrretje 400 zou willen, maar dat lijkt mij maar een domme keuze.. aangezien ik een beginner ben en als ik onderuit ga met een "supersport" dan betaal je je scheel aan plaatschade en ik kan beter rustig beginnen! nu vind ik een bandit600 gaaf...
  15. thijsje82

    Bingo !!

    Beste Mensen, vanochtend heb ik ontzettend mooi, lekker rustig rondgereden en ik ben nu dus in het bezit van een prachtig roze papiertje(wat me natuurlijk weer 40 euri heeft gekost..) maar dit papiertje heeft nu geen kruisjes meer achter de A , vol vermogen!!!! en de B was al in the pocket...
  16. thijsje82

    Hoeveel motorrijders telt Nederland?

    wat rij jij voor motor? ook al rij je nog niet, wat ga je rijden als je je RBW hebt...!? alvast bedankt, mathijs
  17. thijsje82

    kawa ZX 6 RR, ZX 6 R , ZX 9 R of toch een GSX 600

    Wat zal ik doen? Ik twijfel tussen kawa en suzu, ik vind ze allebei erg mooi, ik ga binnenkort voor mn rijbewijs en ben toch ff aan t snuffelen voor een mooie bike, ik zat eerst aan een GSX 600 SRAD te denken omdat die lekker dik is, vind m bloedmooi maar die ZX 6 RR etc. ziet er ook erg mooi...
  18. thijsje82

    Mijn eerste motor..

    dag beste formummers, ff n kleine intro. ik ben mathijs, ga binnenkort mn motorijbewijs en ben ook bijna 21 ik zit te twijfelen of ik een gsx600SRAD koop of wat anders.. een wat oudere om het rijden te leren en ervaring op te doen.. een gsx600srad schijnt nogal pittig te zijn???? heeft...
  19. thijsje82

    ik ga beginnen met lessen....

    Goedendag medeforummers, Ik zal mijzelf eerst even introduceren, Ik ben mathijs, bijna 21 jaar oud, studeer, en ga mijn motorrijbewijs halen. Ik heb maar even gewacht , dan kan ik gelijk voor mijn zware rijbewijs ipv dat gezeik met maar 25kw. ik zat te denken aan een ANWB rijopleiding( heeft...
Terug
Bovenaan Onderaan