Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Neo16V
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Neo16V

    Icon kleding ed in Limburg

    We gaan binnenkort op vakantie naar Lommerberger in de provincie Limburg. Weet iemand heel toevallig daar een motorzaak te zitten die ook Icon spullen verkoopt? Ik heb al lopen googelen maar zonder resultaat. Thnx
  2. Neo16V

    Iemand ervaring met een duitse site/winkel

    Hallo, Ik ben via dit forum (hoe kan het ook anders...) een helm gezien ik wel zou willen hebben. Nu heb ik een paar bedrijven een mail gestuurd die het evt. voor mij zo'n helm zouden willen maken. Nu komt er net een vriend binnen met een site aan waar die helmen kant en klaar liggen om...
  3. Neo16V

    gear indicator te koop/te ruil

    Ik heb nog en gear indicator liggen waar ik niks mee doe. Dit jaar heb ik maar 1 tank leeg gereden en zal de komende jaren niet veel mee rijden ivm de kids. Prijs 50 euro of ruilen tegen een wielklem.
  4. Neo16V

    Carbon hugger GSX-R 750 2003

    Na een kleine verbouwing heb ik een Carbon hugger met een laag blanke lak over. De hugger is in perecte staat zonder beschadiging en met de beugel incl. schroefjes om het vast te maken aan de achterbrug. De Hugger komt uit Italie merk kan ik helaas niet lezen. VraagPrijs 150 euro ex verzenden...
  5. Neo16V

    Gezocht sleutel voor de achterveer

    Wie o wie heet de sleutel om de achterveer te verstellen voor een Suzuku GSX-R 750 uit 2003. Mijn achterveer moet een paar slager harder worden afgesteld. Misschien kan ik de sleutel van iemand een paar minuten even lenen. Of voor een zacht prijsje van iemand overnemen Omg. Zoetermeer...
  6. Neo16V

    loopmotor voor kinderen

    Aangezien mijn zoontje toch te klein is voor deze fiets is het een beetje overbodig nu. En ja het was een impuls aankoop... De loopmotor van het merk Injusa is geschikt voor kinderen vanaf ca 3 jaar.De motor is uitgerust met brede wielen.Doordat de motor zeer licht is en beschikt over een...
  7. Neo16V

    Gestolen motor gezocht

    Goed ik ga proberen het uit te leggen. Een tijd terug (ongeveer 1 jaar) las ik op het forum dat er een showmotor was gestolen. De motor had alle denkbare optie's die je kan vinden in de shop tegen de duurste prijzen. De motor stond onder een houten trap op een mat en daar zijn ook foto's...
  8. Neo16V

    remvloeitstof sok voor gsx-r

    Elke keer grijp ik mis en ze zijn niet in Nederland te koop. Alleen in Engeland en via Ebay bestellen gaat alleen via CC en die heb ik niet. Dus: Als er iemand via Ebay weer een "sokje" gaat bestellen kan diegene 1 extra bestellen voor me? Jason.
  9. Neo16V

    Weer een rijder minder....

    http://www.telegraaf.nl/video/binnenland/article3888987.ece :N Sterkte aan de nabestaanden.
  10. Neo16V

    Nieuw rubber...maar welke???

    Hello, (Het gaat hier dus om motor banden :Y ) Deze zomer wil ik nieuwe banden laten monteren omdat ik niet tevreden bent met de huidige. :N Bike: Suzuki GSX-R 750 2003 Banden: Achter: Bridgestone 020 R Radial 180/55ZR17M/C 73W Voor: Bridgestone 020 F Radial 120/70Z/R17m/C 85W...
  11. Neo16V

    Gear indicator

    :W Wie heeft nog een gear indicator onder het stof liggen?? Het liefst een plug en play model voor een Suzuki GSX-R 750 uit 2003. Neo
  12. Neo16V

    GSX-R t-shirts bestellen in de US

    HI, Kwam deze site tegen waar je GSX-R kleding kan kopen in de US. www.ragsx.com Nu heb ik alleen geen Credit card om een bestelling te plaatsen. '( Weten jullie een winkel waar de deze shirts ook verkopen? Of een winkel die dit voor mij kan inkopen....(of een forumlid) En nee...
  13. Neo16V

    Off topic

    Waar kan ik de off topics vinden???? Kan ze niet vinden -O-
  14. Neo16V

    (Spiegel)vizier voor Marushin helm

    Hai, Ik heb op de motor beurs en helm gekocht van Marushin. Zilver met zwart met een soort spoiler achterop. Nu ben ik op zoek naar een donker of een spiegelverzier. Ben er helemaal nog niet uit welke. Misschien kunnen jullie mij tips geven. Voor en nadelen. Ook als het begint te...
  15. Neo16V

    Welke helm..............

    Hallo, Ik ben nu nog bezig met rijlessen. Maar over een paar maanden worden alle examens aangevraagd. :} Nu wil ik ook naar de motorbeurs in Utrecht. En daar kijken voor een 2 delig leren pak en een helm. Waar moet ik op letten met de helm?? Die ik nu gebruik tijdens lessen hoor je...
  16. Neo16V

    Nieuw

    Hallo, Ben bij toeval op jullie forum gekomen. Ook een beetje hulp van mijn collega. Hondachopper volgens mij. Ben nu druk bezig met alweer motorrijles. Alweer ja. 10 jaar geleden begonnen met motorrijles. Na 2x gezakt te zijn en mijn theorie liep toen af. Overgestapt naar de 4 wielen...
Terug
Bovenaan Onderaan