Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: daNpy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Uitlaat Honda CBR600 F4i 2002

    Te koop; originele uitlaatpijp einddemper van een 2002 Honda CBR600 F4i. Prijs 50 euro :)
  2. D

    Uitlaat Honda CBR600F(4) 1999-2000

    Ik heb nog een originele uitlaat van een Honda CBR 600F liggen. Is nog in zeer goede staat! Mag voor € 40,- weg.
  3. D

    BF Motorhandschoenen maat L

    Heb zo goed als nieuwe motorhandschoenen te koop van het merk BF. Maat L. Slechts 1x gedragen maar ze passen helaas niet goed. Ze zijn waterdicht met Hipora ademende inserts en hebben Thinsulate "isolatie". € 40,-
  4. D

    CBR 600F '99 rookt & loopt erg slecht

    In oktober heb ik de laatste keren met mijn Honda CBR 600F uit 1999 gereden. Het MY99 heeft nog carburateurs. Begin dit jaar is de olie vervangen en ik blijf de eerste 20km altijd onder de 7000rpm om hem netjes op te warmen. Toen ik een keer naar mijn werk ging liep hij al vrij slecht...
  5. D

    Topic Eindhoven XXI: Lichtjesroute!

    *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* :Y De Lichtjes route is aan *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Het topic voor en door motorrijders uit omgeving Eindhoven. Over het algemeen hangt hier een clubje mensen rond dat regelmatig samen gaat rijden...
  6. D

    Afgesneden, met schade blijven staan

    Zojuist ben ik bij het station in Eindhoven afgesneden door iemand die door rood reed en met schade samen met iemand anders blijven staan. Het is een moeilijk kruispunt als je van het station afkomt, maar als je de borden bekijkt, oplet en niet door rood rijdt(!) is er niets aan de hand...
  7. D

    Motor kopen; waar op letten?

    Ik heb al op dit forum en internet gezocht maar kon niet echt een bevredigend resultaat vinden op de vraag; waar moet je op letten als je een motor koopt? Ik denk zelf het volgende: - staat van de motor (valschade) - km stand (natrekken indien mogelijk) - banden - vering - ketting -...
  8. D

    daNpy stelt zich voor

    Hallo allemaal, ik ben Danny, 25 jaar en heb sinds eeen maand mijn motorrijbewijs :) Ik heb jaren met plezier brommer gereden, mijn vriendin heeftij rijbewijs A en om naar het werk te komen (Eindhoven - Helmond) leek een motor me ook wel lekker om te hebben. Mijn rijbewijs heb ik gehaald...
Terug
Bovenaan Onderaan