Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Abe
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    [GRATIS] Service Manual Yamaha YZF R6 (RJ15) ('08 - Heden)

    En verzonden..... Dus wég :P
  2. A

    Yamaha R6 RJ15 waterpomdeksel + pakking (NIEUW)

    Te koop aangeboden in verband met het opruimen van, voor mij, niet meer noodzakelijk spullen: Een gloednieuwe en nooit gebruikt, origineel Yamaha, R6 RJ15 waterpompdeksel incl. bijbehorende pakking. Spullen zijn door mijzelf ooit verkeerd besteld en dus gewoon gloednieuw (zelfs in de...
  3. A

    Originele Rem/Schakel-Set Yamaha R6 RJ15

    Te koop aangeboden in verband met het opruimen van, voor mij, niet meer noodzakelijk spullen: Een gloednieuwe en nooit gebruikte, origineel Yamaha, R6 RJ15 Rearset incl. remlichtschakelaar. Spullen zijn bij mij destijds nieuw van een gloednieuwe fiets van het vernoemd type verwijderd en...
  4. A

    4 originele Yamaha halogeen knipperlichten (oranje)

    Te koop aangeboden in verband met het opruimen van, voor mij, niet meer noodzakelijk spullen: Een setje van 4 gloednieuwe Yamaha halogeen knipperlichten incl. de bijbehorende Yamaha 2008 R6 (RJ15) "taartschep". Spullen zijn bij mij destijds nieuw van een gloednieuwe fiets van het vernoemd...
  5. A

    ZGAN Set Pirelli SuperCorsa SP banden (120-70/17+ 180-55/17)

    Bij deze te koop aangeboden: Een set praktisch nieuwe Pirelli Diablo SuperCorsa SP banden in de maten 120-70/17 + 180-55/17). Banden zijn van eind 2010 (week 40 + 43) en zijn altijd, tot vandaag, als set op een reserve set velgen gemonteerd geweest. Spul heeft altijd koel en donker...
  6. A

    Magneet/Zuignap Tanktasje (2 - 4 Liter)

    Omdat m'n R6 een tank heeft welke maar voor de helft magnetisch is en ik inmiddels een SW-Mototech Quicklock systeem aangeschaft heb ..... Te koop aangeboden: Een (moto-detail) tanktasje met een basis inhoud van 2 Liter welke middels een rits te vergroten is tot 4 Liter (Als je de...
  7. A

    R6 (RJ15) wielen + nog wat spul

    Wielen zijn verkocht.
  8. A

    Wie stemt morgen wát (12-9-12)?

    Naar aanleiding van onderstaand artikeltje op een (regionale) internet/nieuws site ben ik eigenlijk wel een beetje benieuwd geworden naar het algememe stemgedrag van de motorrijder/ster op MF. Bron: omroep brabant Een "poll" toe voegen was een mogelijkheid maar..... Klopt die stelling...
  9. A

    MV Agusta F3: 19 juli 21:00 uur bij Megafactories (NGC)

    Zag zojuist de aankondiging voor een nieuwe aflevering van MegaFactories op National Geographic Channel. Volgende week Donderdag om 21:00 uur dus: De ontwikkeling en produktie van de nieuwste MV Agusta: F3 Misschien wel leuk voor een aantal anderen om dit ook te kijken én te weten dat 't komt...
  10. A

    Op "MF" geplaatste plaatjes regelmatig niet te zien? *FIXED*

    Sinds een paar dagen ervaar ik regelmatig het "rode kruis" symbooltje bij plaatjes die gehosted worden @ de MF server(s). Zijn er meer mensen die dit ervaren (o.a. @ Motorstek, maar ook op 't Forum) ?? Met een ctrl-F5 actie komen ze ooit wel, ooit niet naar voren dus het lijkt me ergens...
  11. A

    Netjes bevestigen van een tank-pad (How-To?)

    Nou ben ik meestal niet zo'n vragensteller, vrijwel alles is vaak wel te vinden op MF óf elders, maar 't netjes aanbrengen van een tank-pad is voor zover ik gevonden kan krijgen nergens goed gedocumenteerd helaas :o Vraag is: Hoe bevestig ik een (3 delige) transparante tank-pad zónder er...
  12. A

    Leovince Carbon SBK Slip-On (Yamaha R6 '06-'12 RJ13/RJ15)

    Is Verkocht, helaas dus :o
  13. A

    Valtermoto Preload Adjusters (14mm. / Blauw)

    Zoals in de titel al omschreven, ik heb een setje blauwe Valtermoto Preload Adjusters liggen die ik niet meer op m'n huidige fiets ga monteren. Ze passen sowieso op een Yamaha R6 vanaf 2008 tm. 2012 (RJ15), voor alle andere fietsen: Meet even de stelmoeren van je veervoorspanning instelling op...
  14. A

    Is er leven op pluto, kun je dansen op de maan....

    Allemaal onzin natuurlijk, maar in België kun je (als het asvalt dat tenminste toelaat) in ieder geval nog wél je gang gaan qua snelheid..... Bron:Autoblog.NL
  15. A

    KTM ... Die bouwde toch motoren voor de cross?

    Vroeger, toen alles nog "koek en ei" én dus simpel, was bouwde ze in Duitsland auto's , maakte ze in Nederland klompen én hadden we molens.... en in Oostenrijk ging je skieën óf je KTM Cross/Enduro MOTOR kwam er vandaan..... De RC8 ... oké, een uitstapje naar de racerij moet een fabrikant...
  16. A

    Motor rijden zonder rijbewijs...

    Écht slim bezig ben je dan natuurlijk sowieso al niet, maar om jezelf dan ook nog eens zó in de kijker te rijden :o Bron: De Telegraaf
  17. A

    TT Assen 2011: Zometeen op BBC (16:30 uur)

    Voor al die luitjes die gisteren de TT van Assen niet op TV hebben kunnen volgen (omdat ze nét als ondergetekende daar "Live" aanwezig waren, bijvoorbeeld): Zometeen om 16:30 uur komt de herhaling op BBC 2. Ik ga gewoon nóg een keer kijken, gewoon omdat 't kán })
  18. A

    R6 '08 (RJ15) pakt ineens slecht op vanuit stationair

    Avond, Omdat meerdere mensen vaak toch meer weten dan één én omdat ervaringen van anderen vaak heel erg interessant/nuttig zijn: Wie denkt er even met me mee voordat ik m'n volledige kuipwerk ga demonteren? Sinds vanavond pikt m'n R6 (RJ15) ineens niet meer lekker op vanuit stationair...
  19. A

    Ducatie bij Megafactories (NGC): 23-06-2011 21:00 uur

    Voor de mensen die wel eens willen zien hoe ze in Italië een fiets in elkaar zetten én wat er allemaal aan vooraf gaat: Bij National Geographic Channel is er aanstaande Donderdag, 23 Juni 2011, een hele aflevering (uur) van Megafactories gewijd aan de Ducati Multistrada 1200S! Megafactories...
  20. A

    Nieuwe motor besteld!!!

    Omdat 't met de buitentemperaturen nog niet écht wil vlotten heb ik zojuist uit verveling maar even een motor voor "d'r bij" besteld zodat ik tóch nog maar iets te klussen heb. De keuze is op deze motor gevallen maar ik vraag me eigenlijk een beetje af op welke motor 'ie lijkt ..... Ik zou...
  21. A

    GRID Lederen Combi (Maat 54)

    Omdat 't pak hier toch maar in de kast hangt en er misschien wel mensen op zoek zijn naar een goede/goedkope outfit (voor tijdens 't lessen o.i.d.) bij dezen te koop aangeboden: GRID lederen combi maat 54. Ik ben zelf ~1.85 mtr. met een normaal postuur (+/- 75 á 80Kg.) en betreffende combi...
  22. A

    Oxford Lifetime Luggage "Sprint" (Mini tanktas)

    Mini (magneet) tanktas met een variabele inhoud (2/4 ltr.) inclusief regenhoes. Vraagprijs: €30,- óf een goed bod via PM. Voorlopig gereserveerd. Verkocht.
  23. A

    Onderdelen Yamaha R6 (nieuw/gebruikt/schade)

    Omdat een hoop spullen hier toch alleen maar stof liggen te happen bij dezen te koop aangeboden een aantal onderdelen voor een Yamaha R6 (RJ15 (meeste, niet kuip, delen passen ook op een RJ11)). Prijzen zijn vraagprijzen (excl. verzenden) dus bieden mág.... beledigen liever niet :o Contact...
Terug
Bovenaan Onderaan