Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. KleineLars1.

    GPX 750R start niet. Wie heeft er nog opties om verder te zoeken?

    Goede dag, Recent kon ik een paar straten verderop voor weinig een Kawasaki GPX750r ophalen die lang had stil gestaan (zeker 2 jaar). Ik dacht leuk; voor weinig geld een reserve -of pekel motor naast mijn Africa Twin voor dagelijks woon-werk verkeer. De GPX heeft na een tijdje doorstarten met...
  2. KleineLars1.

    Aansluiten digitale snelheidsmeter op BMW middels originele AC speed sensor

    Hallo, Ik tracht een T&T digitale speedometer aan te sluiten op een BMW K1200 uit 1999. Meest eenvoudige is om uiteraard een sensor setje met magneetjes te bestellen etc. Maar ik wil hem gewoon aansluiten op de huidige speed sensor welke gemonteerd zit op de cardan. Volgens de beschrijving is...
  3. KleineLars1.

    Yamaha SR250 verslag verbouwing Bratstyle

    Na recentelijk hier op MF uitgebreid verslag te hebben gedaan van de verbouwing van mijn XL500r volgt hier een beknopt projectverslag van mijn eerder omgebouwde Yamaha SR250: Na de verkoop van ons appartement in 2014 kon ik eindelijk een wensenlijst samenstellen voor onze nieuwe woning; “schat...
  4. KleineLars1.

    Complete verslaglegging ombouw Honda XL500R

    Hierbij mijn ongenuanceerde en persoonlijke verslaglegging van de verbouwing van een Honda XL500R. We schrijven mei 2017. Mijn vorige project (Bratsyle Yamaha sr250) is inmiddels verkocht, na jaren is er een punt gezet achter mijn “wegrace tijdperk” en er staat een lege hefbrug in de garage...
  5. KleineLars1.

    Achtervelg Yamaha R1 RN01 98-99 incl remschijf

    Te koop achterwiel Yamaha R1 RN01 98-99 1998-1999 Yamaha achtervelg / achterwiel /motorwiel / velg met gemonteerde Pirelli Dragon Supercorsa pro motorband. Afmeting 190/55R17. Velg / wiel afmeting: 17XMT6.00 DOT Type: R-OE 4XV Incl remschijf, zonder tandwiel en opnemer Foto...
  6. KleineLars1.

    ECU/constactslot set R6 RJ15 2008-2014 inc tankdop/sleutels

    Ik heb na de ombouw van mijn RJ15 naar circuit specs nog een complete ECU set over: -ECU RJ15 2008-....... -Contactslot -Rode en zwarte sleutels -Kabelboom -Tankdop MF prijs:375 euro. Bij interesse graag een PB.
  7. KleineLars1.

    Cafe racer zitje, kontje, bratstyle

    Caferacer kontje aangeboden. Geen idee van wat voor motor/brommer hij af komt. Leuk voor een custom, cafe racer, bratsyle bopper oid. bij interesse graag mailen of een PB. Vaste MF prijs; 50 euro met verzenden.
  8. KleineLars1.

    SR250 Bratstyle-caferacer project

    Hierbij zal ik mijn nieuwe project maar eens aanmelden: Van Rik (MrC) vanmorgen deze SR250 overgenomen, voor mij een vreemde eend in de bijt aangezien ik me normaal bezig houd met mijn RJ15 R6 in de Openbare Wegrace cup... Motor niet lopend gekocht voor een MF prijsje dus vanmiddag hem eens...
  9. KleineLars1.

    Bos demper incl uitlaat yamaha R6 RJ15

    Hallo, Ik verkoop vanwege overcompleet zijn mijn Bos demper inclusief originele uitlaatsysteem. Demper ziet er zgan uit, heeft nog weinig km's gelopen en is compleet met DB killer. Uitlaatsysteem is origineel. Set heeft geen geluidsproblemen op Assen, Zandvoort of Zolder. Set prijs...
  10. KleineLars1.

    Gebruikte circuit banden in goede staat

    Hallo, Ik heb nog 4 setjes gebruikte circuitbanden in redelijke staat (niet helemaal aan bonken gereden), DOT code eind 2011 tot 2014. Nog voldoende profiel voor mooie km's -180 breed, 3 2 x metzeler ractec interact K2 -180 breed, 1 x Pirelli Diable supercorsa SC2 -120 breed, 2 x...
  11. KleineLars1.

    Gebruikte circuitbanden Supercorsa & interact's 120/180

    Hallo, Ik heb nog 4 setjes gebruikte circuitbanden in redelijke staat (niet helemaal aan bonken gereden), DOT code eind 2011 tot 2014. -180 breed, 3 2 x metzeler ractec interact K2 -180 breed, 1 x Pirelli Diable supercorsa SC2 -120 breed, 2 x Pirelli Diable supercorsa SC2 -120 breed...
  12. KleineLars1.

    SBS dual carbon blokken ZX6r 07/08

    Ik heb nog een setje SBS dual carbon remblokken. Nieuw in verpakking. 2007-2008 Kawasaki ZR1000 Z1000 2007-2012 Kawasaki ZX600 Ninja ZX-6R type 838DC €75 euro incl verzenden. Bij interesse even mail aub. Gr. Lars
  13. KleineLars1.

    Gezocht: Assen 4 april CRT

    Goede morgen! Wie gaat er 4 april niet naar Assen met CRT en wilt zijn "kaartje" verkopen tegen de gebruikelijke prijs?? Ik hoor het graag! Mvg. Lars
  14. KleineLars1.

    Gezocht Zolder 30 Maart

    Goede morgen! Wie gaat er 30 maart niet naar zolder en wilt zijn "kaartje" verkopen tegen de gebruikelijke prijs van MSH?? Ik hoor het graag! Mvg. Lars
  15. KleineLars1.

    Diamond bandenwarmer (voorwiel)

    Hallo, Ik heb nog een Diamond bandenwarmer liggen voor het voorwiel Is 2 seizoenen oud en nog in goede staat. Foto volgt later. Prijs: 65 euro incl verzenden.
  16. KleineLars1.

    Metzeler racetec Interact K2 en Bridgestone R10 (gebruikt)

    Hallo, Ik heb nog de volgende setjes gebruikte banden liggen. Zijn in goede staat, ik wissel mijn banden nogal vroeg volgens de meesten, dus doe hier je voordeel mee;-) Metzeler Racetec interact K2, 120/180 - 3 dgn oud, 1 dag zac eind 2012, 1 x Spa en 1 keer zolder. - DOT 23/10 en 27/10...
  17. KleineLars1.

    Tandwielverhouding veranderen voor SPA....en nu??

    Binnenkort ga ik met mijn zx6r 07-08 naar Spa. Momenteel rijd ik met 15-45 op Assen en dan kom ik tegen de toerenbegrenzer aan aan het eind van de veenslang/insturen snelle ruskenhoek. Voor assen is eht dus perfect! ( met deze verhouding heeft mijn voorganger ook goed in de cup gereden. Nu...
  18. KleineLars1.

    Gezocht: Voorbokje

    Wie o wie: Heeft er nog een voorbokje waar hij van af wilt? Met gebruikt kunnen worden opp mijn kawa zx6r 07/08 Stuur even een pb Tevens op zoek naar bandenwarmer achter. Gr. Lars
  19. KleineLars1.

    Extra radiateur monteren zx6r

    Mijn ZX6R 07-08 circuit fiets had de laatste keer op zolder (met hoge buiten temperaturen) wat last van de hitte. Daarom wil ik aankomende winter een additionele radiateur monteren. Nu kan Xcompetition.de diverse radiateurs leveren: 1. een ZX6R 07-08 op maar radiateur a 720 euro...
  20. KleineLars1.

    ZX6R 08 wordt 116 graden op circuit

    Morgen, Laatst op zolder werd mijn circuit zx6r uit 08 116 graden. Het viel me op dat de fan niet aansloeg. Om dit simpel op te lossen heb ik de fan direct op een schakelaar op stuur aangesloten, dus kan ik hem handmatig bedienen. Gisteren weer op zolder gereden, en desondanks word hij...
  21. KleineLars1.

    Data op je video

    Na 3-4 wkn mailen en bellen met Starlane (italianen dus ging niet echt soepel) is het eindelijk gelukt om mijn opgeslagen data met de GPS3 te verwerken in mijn video. Zie hier het resultaat (jaja rondetijden liggen nog dik 4 sec boven mijn PR). Starlane is dus echt geen eenvoudig stukje...
  22. KleineLars1.

    Motor loopt wijdt, en nu?

    Ongetwijfeld gaat dit topic weer vele discussie's los maken maar toch wil ik de vraag hier eens stellen. Dat er straks antwoorden komen die een contradictie vormen mag de pret niet drukken;-) Ik rij sinds dit seizoen een zx6R uit 08 welke vorig jaar in de supercup bereden is. De eerste dag...
  23. KleineLars1.

    Starlane GPS3 video overlay...probleem

    Na een aantal races begin ik eindelijk vertrouwd te raken met de complexe starlane GPS3. Nu ik recent ook wat gefilmd heb wil ik dit koppelen aan mijn GPS data. Als ik alle instructies v/d handleiding volg is dit geen probleem, maar nadat ik de video will creëren krijg ik de volgende melding...
  24. KleineLars1.

    inhouden zx6r 2008 circuitmotor

    Hallo, Ik rijd een zx6r 08 (laser uitlaat, akra demper, pwrcommander 5) voor op het circuit sinds een paar weken. 4-5-12 op Mettet begon hij in sessie 4 na een ronde of 4 ineens in te houden bij 10.000rpm, wat steeds heftiger werd met heftig schokken. Een paar ronden verder werd het alleen...
  25. KleineLars1.

    Croix met trackdays.be 6 april......wie?

    De titel zegt het al; wie gaan er vandaag ook nog naar croix om vrijdag wat sessies te kunnen doen????
Terug
Bovenaan Onderaan