Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: trip
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. trip

    Tafeltje van gsf1200 motorblok

    Na een jaar of 8 heb ik dan toch de strijd verloren en heeft dit gave tafeltje plaats gemaakt voor een ehm.... Vrouwvriendelijker? Kindvriendelijker? "Stylischer"? Whatever modelletje. Dus voor een mooi bod mag deze opgehaald worden in de gemeente Teylingen.
  2. trip

    Krauser K5 topkoffer met onderplaat

    Te koop, K5 topkoffer van Krauser met adapter plaat. Deze heeft lang op mijn vorige motor gezeten maar past niet bij de nieuwe. Het is een koffer met wat reiservaring en dat is hem wel wat aan te zien. Ook zitten er wat verfspettertjes op van het schilderen van de deur. Ik heb zelf een 12 volt...
  3. trip

    Suzuki Bandit

    Dag Allen, Graag wil ik een suzuki bandit 650 aanschaffen. Nu zit ik op verschillende sites te kijken en zie ik ook verschillende modellen voorbij komen. Sommige hebben aan de zijkant kappen die over de knipperlichten heen vallen en anderen hebben geen zijkappen waardoor de motor een stuk...
  4. trip

    Het grotere Chocotof vs Mentos op de BBQ tourtopic

    Na de gezelligheid van: Deel 1: Het grote Rijlestopicmeetingtopic! Deel 2: Het grotere Rijlestopicmeetingtopic! Deel 3: Rijlestopicmeeting internationaal Deel 4: Rijlestopic Goes Luxembourg Deel 5: Het Grote Chocotoff Tour Topic Deel 6: Het Grotere Chocotoff Tour Topic Nu Het grotere...
  5. trip

    Italië en Portugal

    Hoi allemaal, Volgend jaar in mei ga ik met de ouwe heer en waarschijnlijk mijn broer een eindje rijden. Het idee was om naar Portugal (familie) te gaan maar naarmate de tijd voorbij gaat komt er steeds meer bij. Zo gaan we nu eerst naar Venetië en daarna via Monaco, Marseille, Andorra en...
  6. trip

    Uitlaat xj600 uit "91

    Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een uitlaat voor de xj van mijn vader. Die van hem is niet meer te redden. Het gaat om een xj600s uit 91 en het deel van de Uitlaat is eigenlijk alles tot aan de dempers. BVD Trip
  7. trip

    trip

    Ik ben nieuw hier. Ben nog bezig met mijn rijlessen, avb'tje en theorie gehaald en waarschijnlijk deze maand nog avd'tje doen. ik heb een diversion uit 97 om mee te beginnen en wat ervaring op te doen. Ik ben al een dagje bezig met topics lezen en het lijkt me wel erg nuttig/leuk om member...
Terug
Bovenaan Onderaan