Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Richard117
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Richard117

    Kofferrek en evt topkoffer Yamaha FZS600 Fazer uit 2000

    Ik ben op zoek naar een kofferrek en een topkoffer voor mijn FZS600 Fazer uit 2000. Het is de bedoeling dat ik er maar een enkele keer mee ga rijden, dus het liefst heb ik een rek wat niet al te opvallend is. Het rek vind ik dan ook het belangrijkst, een koffer is minder moeilijk te vinden...
  2. Richard117

    Pas op: "Fred" koopt geen motor (sylconiamail)

    Graag wil ik jullie even waarschuwen voor Auto en motor inkoop punt. Ik heb mijn Suzuki GS500e niet alleen via Motor-Forum te koop staan, maar ook via Marktplaats. Afgelopen weekend kreeg ik onderstaande mail via marktplaats: Waarop ik netjes antwoord gegeven heb dat de motor nog steeds...
  3. Richard117

    '96 Suzuki GS500e

    * Bouwjaar: 1996 * Kilometerstand: 71.500 km * Vraagprijs: € 1500 €1250 €1150 €1000 Motor gaat weg omdat ik een zwaardere zoek. Dit was mijn 1e motorfiets en heb er de afgelopen 1.5jaar rijervaring mee opgedaan. Hele fijne, leuke en probleemloze motorfiets die er...
  4. Richard117

    1996 Suzuki GS500e

    Suzuki GS500e Bouwjaar: 1996 Kilometerstand: +/- 70500 (met mooie weekenden rij ik er nog op) Vraagprijs motor: €1750 €1500 Prijs Laser uitlaatsysteem: €350 Nette volvermogen Suzuki GS500e. Originele uitlaat is in goede staat en gaat er weer op indien de Laser uitlaat nog niet los...
  5. Richard117

    Suzuki Demodag

    Na eerder al melding gemaakt te hebben van de Triumph Demodag is het op 12 en 13 april tijd voor een demodag van Suzuki. Wederom in Lelystad. Te kiezen is er uit de: Sixteen 150 Burgman 200 Burgman 400/z Burgman 650A/Z Executive GSX650F GSR600A Yoshimura...
  6. Richard117

    Triumph/ANWB/Promotor Demodag Lelystad

    http://www.promotor.nl/published/prm/content/pages/demodagen/2008/080117triumphtripledemodagen.nl.html Ik zie hier nog geen topic over. Maar mensen die eens een Triumph Speed Triple, Street Triple of Tiger willen proberen kunnen zich via bovenstaande link aanmelden. Voor €15 ga je dan met...
  7. Richard117

    (Rij)Eigenschappen 1, 2, 3 en 4 cilinder motorfietsen

    Even een vraagje aan de motorvrienden en kenners hier. Ik heb een maand geleden mijn rijbewijs gehaald en ben zodoende op zoek naar een motorfiets. Ik hou alles een beetje in de gaten en lees overal eens wat rond. Nou zie en hoor ik veel verhalen over het verschil in (rij)eigenschappen van...
Terug
Bovenaan Onderaan