Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: roel k
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. roel k

    Te koop 1 volwassen ticket en 1 kind ticket voor de moto gp red-bull ring 2023

    Tegen elk aannemelijk bod te koop!!! omdat we onze vakantie geannuleerd hebben vanwege een woning die op ons pad is gekomen verkoop ik hierbij een ticket voor 1× volwassenen en 1x kind t/m 14 jaar voor de MotoGP red- bullring zondag 20 augustus tribune J-K (nabij bocht 3) ik heb alle...
  2. roel k

    gezocht oude slicks voor yamaha 125cc

    Ik ben opzoek naar slicks voor een Yamaha tzr 125cc! het is bedoelt om in de hoek van de bar te zetten dus ze hoeven zeker niet nieuw te zijn of een recente dot code te hebben. maat voorband is: 110/70 r17 maat achterband is: 150/60 r17 heb je wat liggen hoor ik het graag. nul6-...
  3. roel k

    te koop motoraanhanger verkocht!!

    Te koop zeer mooie motoraanhanger 750kg nieuwe banden incl. het reservewiel. nieuw neuswiel alles werkt naar behoren de aanhanger is te gebruiken voor zowel 1 als 2 motoren. met oprijplaat en 3× inrijbeugel waardoor je de motor niet vast hoeft te houden bij het vastzetten. incl. bevestigings...
  4. roel k

    motorbrug Gereserveerd!

    te koop motor brug 52 cm breed en 200cm lang incl. oprijplaat enige minpunt hij pompt wel omhoog maar blijft niet op druk. kan wel geborgt worden met de borg pen zodat hij niet meer zakt. staat in Alkmaar (mag snel weg) KERSTPRIJS €100,- app. is sneller. nul zes- 5578 twintig 52 Groet, Roel
  5. roel k

    dainese jas en dainese laarzen

    1,5 jaar oude dainese combi zo goed als nieuw. jas maat 58 broek maat 56 verkocht laarzen maat 47 vallen ong. 1 maat kleiner jas € 325,- broek verkocht laarzen € 175,- gaat weg omdat ik een paar kilo kwijt ben.
  6. roel k

    orginele demper zx6-r 2005

    te koop orginele standaard demper voor de kawasaki zx6-r uit 2005 in zeer goede staat doe een leuk bod
  7. roel k

    2x inrijklem

    te koop 2 inrijklemmen. ze zijn gebruikt op de aanhanger en zijn voorzien van een voetplaat zodat ze goed te bevestigen zijn. doe ze weg omdat ik de aanhanger ga gebruiken voor 1 motor en heb daar een andere inrijklem voor. beide klemmen voor 50,- af te halen in Alkmaar, stuur ze niet op...
  8. roel k

    gezocht voor yamaha TZR125 uit 96

    ik ben opzoek naar het afdekkapje van de oliepomp! rood omcirkelt op de foto. wie wat weet of wat heeft liggen dan hoor ik het graag!!! vind ze namelijk alleen met het hele blok eraan vast en heb er eentje los gezien maar dan voor 80,- op ebay😜 beter te duur dan niet te koop maar het kan te...
  9. roel k

    oude replica helmen

    ik ben opzoek naar oude replica helmen! moto gp - world superbikes -supersport etc. merk en rijder maakt niet uit. ze komen uiteindelijk op een wand te hangen in de mancave dus het hoeven absoluut geen nieuwe te zijn en beschadigingen ook geen probleem. ben niet van plan om er een hele dure...
  10. roel k

    Tutoro kettingsmeer systeem verkocht!!

    te koop nieuwe set automatisch kettingsmeer systeem van Tutoro. complete set in dichte verpakking incl. beschrijving. gaat weg omdat ik met de km's die ik rij het niet ga gebruiken. besteld bij Tutoro zelf in engeland nieuwprijs was € 116,- excl. verzendkosten doe een serieus bod groet, Roel
  11. roel k

    te koop suzuki gsx-r 750 w uit 92' (verkocht)

    Te koop suzuki gsx-r 750 w uit 1992 voorledig origineel!!! ik heb hem in maart gekocht van mijn achter buurman die hem vanaf 2000 in zijn bezit had. afgelopen najaar ging hij een rondje om en na ong. 1 km begon de motor benzine uit 1 van de carburateurs te lekken. sinsdien staat hij stil en...
  12. roel k

    tank gsx-r 750 w uit 1992

    Merk:suzuki Type:gsx-r 750 w Bouwjaar:1992 Kmstand:63000 Probleem: tank is los geschroeft aan voorzijde en onder de buddy maar blijft hangen aan slangen en benzine kraan als ik hem eruit wil tillen? is er een speciale manier om de tank te verwijderen? of mis ik wat? hoor het graag
  13. roel k

    suzuki gsx-r 600 w verkocht

    te koop suzuki gsx-r 600w uit 1993 20134 miles (32415 km) heb deze gsx-r in mei 2019 gekocht met het doel om hem op te knappen. kenteken staat nu geschorst ben er niet aan toe gekomen, staat nu stil.(wel rijdend weggezet) de carburateurs moeten schoongemaakt worden en nagekenen 1tje lekt. er...
  14. roel k

    REV'IT overal maat 54 verkocht!!

    te koop wegens overstap naar tourmotor. rev'it eendelig motor overal mooi en in goede staat! 2 binnenzakken ik ben zelf 1.89 cm en 105 kg en pas hem nog net. iets kleiner of minder zwaar zou mooier zijn😁 vraagprijs 250,-
  15. roel k

    vtr sp-1 keerring en glijbussen

    te koop voor honda vtr sp-1 complete set voor 1 poot, voorvoorkeerring en glijbussen bied maar groet, roel
  16. roel k

    tinypic

    nu ben ik absoluut geen computer wonder maar ik krijg bij heel veel foto's een tinypic smiley te zien. en vooral bij de startposts van een topic. hoe kom je daar vanaf? als ik naar tinypic.com ga dan moet ik een account aanmaken en me creditcardnr. invullen en dat ben ik niet van plan natuurlijk
  17. roel k

    verkocht zeer mooie Yamaha Fz1n 2009 met veel opties

    Te koop zeer mooie yamaha fz1n Kmstand. 22674 bouwjaar 2009 zeer veel opties!!! klaar voor het nieuwe seizoen!! -nieuwe olie en filter -nieuwe pirelli diablo's voor en achter 400 km oud -Barracuda stuur en risers -Barracuda spiegels -Barracuda handvatten -Barracuda stuurgewichten -Barracuda...
  18. roel k

    Yamaha fz6 s2 uit 2007 ABS VERKOCHT,-

    te koop mooie fz6 s2 bouwjaar 2007 met abs km stand 39515 wordt af en toe nog mee gereden als ik met me zoon ga toeren. motor is in zeer goede staat altijd goed onderhouden eerste eigenaar zijn onze bevriende buren dus de hele historie is bekend. alle slijtage onderdelen zijn in goede tot zeer...
  19. roel k

    gevraagd eendelig pak maat 56 om met zoon minibike te rijden

    hey hallo, ik ben Roel en mijn zoon Tijn 10 jaar oud, rijd sinds 3 jaar zo nu en dan bij race kids van henk schotman. mijn zoon is mede door zijn suikerziekte geen hoogvlieger maar vind het fantastisch!!! en dat is het mooiste wat er is!!! nu dat racekids ook de senioren wil laten rijden (...
  20. roel k

    gevraagd eendelig pak maat 56 om met zoon minibike te rijden

    hey hallo, ik ben Roel en mijn zoon Tijn 10 jaar oud, rijd sinds 3 jaar zo nu en dan bij race kids van henk schotman. mijn zoon is mede door zijn suikerziekte geen hoogvlieger maar vind het fantastisch!!! en dat is het mooiste wat er is!!! nu dat racekids ook de senioren wil laten rijden (...
  21. roel k

    nieuwe spidi jas maat 56

    te koop volledig nieuwe jas merk spidi maat 56 helaas te klein en de winkel waar hij vandaan komt is er mee gestopt. nieuwprijs 469,90 vraagprijs 200,- splinter nieuw
  22. roel k

    zwarte rem schakelset fz1 2009

    ben opzoek naar een (verstelbaar) zwarte rem schakelset voor mijn yamaha fz1n uit 2009. hoor het graag! groet roel
  23. roel k

    Kleine sticker marco simoncelli

    Heeft iemand nog een kleine sticker 58 van marco simoncelli liggen? 46 mag ook *D
  24. roel k

    Te koop bos gts carbon demper fz1

    Te koop bos gts carbon demper Mooie demper met een fantastisch geluid! Inlaat demper 60mm Db- killer uitneembaar E-keur Linkpijp passend voor de fz1 Klein krasje aan de onderzijde niet zichtbaar als hij gemonteerd is! Hele mooie demper met een super sound!!!! Doe hem weg omdat...
  25. roel k

    Pz gearindicator zero kleur van display verranderen

    Hallo, Ik heb sinds kort een Yamaha fz1 naked met een pz gear indicator zero. Nu wil Graag de kleur van het display verranderen maar is dit een kwestie Van het stekkertje opzoeken en opnieuw instellen? of is er nog een andere manier Hoor het graag want het rose/Paarse kleurtje vind ik...
Terug
Bovenaan Onderaan