Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Den82
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Den82

    welke koppelingscilinder ducati 996?

    Mijn koppelingscilinder lekt. Welk type moet ik hebben voor een 996 uit 1999? Er zit blijkbaar verschil in.
  2. Den82

    Het grote 748,916,996,998 Topic

    Het topic over de mooist gelijnde tweewieler. Link naar het vorige topic; het grote ducati 916, 996, 998 -topic
  3. Den82

    Rallyrijder van het jaar (AUTODROP)

    Het is Dakar en vanuit MF mogen we de motorrijders een hart onder de riem steken. Nu heeft Autodrop daar een verkiezing aan gehangen. Ik zal zeggen doe mee en laat 1 van de motorrijders winnen in deze verkiezing. Ps: ik ben zelf niet van autodrop( laat staan dat ik drop lust) ;) Link...
  4. Den82

    Te koop Fireblade sc44 929rr 3700 euro

    Fireblade 929rr aangeboden. Reden verkoop : Het is weer tijd voor een rode 2 cilinder. Bouwjaar 22-5-2000 Mijlstand 18700 (29920 km ) Opties: Fabri double bubble kuipruit. Arrow sportdemper (orginele is aanwezig) Seatcover (zadel is aanwezig) Valdoppen Rode hugger zit er los bij...
  5. Den82

    Hoe kom ik aan tickets voor SBK Imola??

    Ik ga in september met mijn vriendin op vakantie in de buurt van Imola ( heel toevallig) :P . SBK is er dan ook en ik ben al een tijd aan het speuren naar kaartjes voor dat evenement maar op de VIP plaatsen na, heb ik nog niets gevonden. :? Wie kan mij vertellen hoe ik aan normale tribune...
  6. Den82

    Ducati 748. 26000km

    Te koop, Ducati 748s met kapot big end lager bouwjaar 1996 26000 km. kleur; rood Nieuwe achterband, voorband 90% Dunlop qualifier 2. Nieuwe spanningregelaar, accu en startrelais. Afgelopen winter en grote beurt gehad waaronder de riemen,zuigerveren en keerringen zijn vervangen...
  7. Den82

    Naar de eifel maar waar tanken onderweg?

    Hallo, Komende Juni gaan we met zijn vieren naar de Eifel. Heb nog een vraag en dat betreft het tanken onderweg. De bedoeling is dat we van Nieuweschans de A31 naar beneden gaan . Eindbestemming Bullay in de Eifel. Hoe kom in aan een overzicht van tankstations in de buurt van de route. Mijn...
  8. Den82

    gezocht duo zit Ducati 748 Biposto

    Hallo, Ik ben op zoek naar een duozitje voor mijn 748. De kleur: rood. Gaat alleen om het zitje en niet om een compleet achterwerk voor de 748.
  9. Den82

    te koop Thundercat met 16000 km

    te koop; Thundercat uit 1996 met 16000 km. Extra`s tailrisers seatcover in kleur kleine knippers achter Donkere kuipruit rimstriping handtekening van Haga#41 op de kuip Laser duotech(niet op foto) orginele erbij Speciaal LED achterlicht van een 954 rr fireblade. Helaas wel een...
  10. Den82

    Gezocht combi mt 106

    Hallo, Voor een langbenige vriend ben ik op zoek naar een combi in mt 106 Als je wat te koop hebt dan hoor ik dit graag.
  11. Den82

    Even voorstellen

    Hallo ben Dennis kom uit het Noorden van het land. Groningen. Heb op dit moment een Thundercat maar kan komende zaterdag mijn Ducati 748 ophalen. Met de Thundercat is niets mis. Rijdt geweldig maar ik heb altijd een zwak gehad voor Ducati en dan vooral de Superbike modellen. Vandaar. Voor de...
  12. Den82

    Onderdelen gezocht voor Thundercat uit 96

    Hallo, Ik zoek verschillende onderdelen voor een thundercat Wat ik zoek is het volgende topkuip rood rechter kuipdeel rood/ wit rechter stepje rechter clippon voorwiel kapje van het blok aan de rechterkant( over de starterkrans) Linkerkontdeel rood wit
Terug
Bovenaan Onderaan