Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Chase_this
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Chase_this

    Vandaag boete ontvangen van overtreding 09-05-2007!

    Mag dat zo maar in dit fijne land? Dat is gewoon bijna 3 jaar oud. Hij is overigens ook al 1 keer verhoogd maar ik heb hier nooit eerder wat over ontvangen. -Overschrijding maximum snelheid op (auto)wegen buiten de bbk, met 8km/h (!) te hard. -Originele boete 28 euro -Verhoging 7 euro...
  2. Chase_this

    Geen inspiratie voor goed vrijdag middag topic.

    Wie heeft er nog een paar sterke ideeën voor een goed vrijdag middag topic... Ik had net een goede maar toen ik uitgerookt was wist ik em niet meer... Help.. :/ We hebben nog maar een kleine 2 uur.... *O* Vrijdagmiddag *O*
  3. Chase_this

    Leer op de verwarming?

    Dat kan haast niet goed zijn... Hoe krijg ik dat droog.. als het ff kan voor 17:00 vanmiddag? (Ja ik weet het, had textiel aan moeten trekken maar ik kreeg wat meer water over me heen dan verwacht. Meestal blijft die broek wel droog maar nu is alles over mijn jas naar mijn broek...
  4. Chase_this

    Claustrofobie in je helm.

    Als ik ergens stop wil eigenlijk altijd zo snel mogelijk die helm af.. Tis gewoon 'verstikkend' ofzo... Als ik rijd heb ik er geen last van maar zodra ik stil sta gaat altijd direct die helm af.. Wie heeft er nog meer claustrofobie in zijn helm... :Y O ja en vrijdagmiddag *O*
  5. Chase_this

    Mijn helm ruikt naar natte hond..

    :/ Klote weer begin deze week... wiens helm ruikt er nog mee naar natte hond...!!! Vrijdag *O*
  6. Chase_this

    Schakelen & (ont-)koppelen

    Hallo Technisch MF volk.. Ik heb het idee dat mijn 1000fje niet helemaal ontkoppelt als ik de koppeling volledig in knijp.. Als ik schakel en de motor maakt nog een beetje toeren (of tot 2000 toeren door choke) dan wil die eigenlijk niet goed in de versnelling.. Maar de koppeling lijkt...
  7. Chase_this

    Evaluatie gestolen motoren topic poll... ofzo

    Wordt het niet is tijd om een evaluatie poll te starten over het nieuwe 'systeem' voor gestolen motoren? Ik vind het eigenlijk niks, vroeger klikte ik de gestolen topics meestal wel open, omdat je ze 'tegen' komt.. Nu moet ik bewust aan denken het topic nog even door te kijken en dat doe ik...
  8. Chase_this

    Ervaringen doorwaai jack achtig iets.

    Hallo, Ik ga deze zomer een week of 3 door Frankrijk heen sturen.. maar ben er eigenlijk een beetje klaar mee om doorweekt van de fiets af te komen (van de hitte).. T-shirtje is geen optie want ik heb geen bij passende badslippers :P . Wie van jullie gebruikt er zon motor door waai jas...
  9. Chase_this

    Luchtfilter 'gaas' anders

    Hallo, Het gaas wat om het filter heen zit, is dat puur ter bescherming? Het gaas van mijn huidige filter is veel fijner als het gaas van de evt. vervanging. Maakt dit nog uit?
  10. Chase_this

    Cryptische omschrijving filesize te groot

    Hallo, Ik krijg nogal een cryptische omschrijving bij het plaatsen van een te grote foto: 'Het geuploade bestand overschreidt de upload_max_filesize instelling in php.ini. Neem contact op met de server beheerder als dit probleem zich blijft voordoen. (interne identificatie...
  11. Chase_this

    geen reply na aanmelding

    He, een maat van mij probeert zich hier aan te melden maar heeft na een week nog steeds geen bevestiging binnen. Username: Arne_V meel: arne_venema at hotmail puntje com Kan iemand hier naar kijken?
  12. Chase_this

    Voering handschoenen grrrrr... ik word er gek van

    :( Als het ook maar een beetje warm is en ik trek mijn handschoenen uit dan zit de binnen voering van de vingers in het handpalm gedeelte. Ze zijn dan met geen mogelijkheid meer aan te trekken. Het gaat om klik deze handschoenen. Iemand nog tips & trucks naast een paar nieuwe handschoenen...
  13. Chase_this

    Stickerlijm op vizier verwijderen?

    Ik heb een nieuwe helm gekocht alleen is er wat lijm van de stickers op het vizier blijven zitten :( . Iemand een idee hoe ik dat er het beste af krijg?
  14. Chase_this

    Chase stelt zich voor..

    Dag MF'ers, Ik ben Chase, woon in Den Haag en lurk al een tijdje mee op MF. Het werd dus tijd om me is voor te stellen. Het fel begeerde 'papiertje' kaartje dus met A der op is helaas nog niet binnen, AVB ondertussen wel *O*. Nog even en dan :] zonder blaat in mijn oor *D, kuch, blaat is...
Terug
Bovenaan Onderaan