Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hicham
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. hicham

    Vrije slag koppeling verdwijnt waar Swiffer verschijnt?

    Okay, even serieus :+ Ik heb laatst de koppelingspomp (hydraulische koppeling) van een andere motor (Honda, type onbekend) op mijn Bandit 1200 gezet. Dit omdat er voor mijn Bandit '99 geen geschikte pazzohendels te vinden waren. Dankzij deze koppelingspomp heb ik dus wel een setje geschikte...
  2. hicham

    Circuitdag MotorXtra a.s. woensdag (13 juni)

    Ik plaats dit topic even voor Lovin' it :9 Vanwege een probleempje met z'n motor kan hij zelf dus niet circuitrijden aanstaande woensdag (13 juni) :( Heeft iemand hier interesse in een circuitdagje en heb je je nog niet ingeschreven? Neem dan contact op met Lovin' it via e-mail (zie...
  3. hicham

    Donkere MRA toerruit voor Suzuki GSF1200/600S Bandit

    Voor bouwjaren Suzuki GSF 600 S t/m 1999 en Suzuki GSF 1200 S t/m 2000: Zat bij de koop van mijn B12, maar aangezien ik er een naked van ga maken verkoop ik 'm voor 50 euro aan de liefhebber :Y
  4. hicham

    Louis.de moto-detail klokje... past niet?

    Hey compadres :W Heb laatst bij Louis.de een moto-detail klokje gekocht + houder voor het klokje. Klokje gaat in houder, houder monteer je op stuur. Makkelijk toch? Niet dus, het past niet :? B| Gaat om dit klokje: Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit...
  5. hicham

    2 x Michelin Pilot Power 160/60ZR17

    Ola compadres :W Heb hier twee Michelin Pilot Power banden liggen, nieuw en ongebruikt. Paar maanden geleden gekocht om dit seizoen op te rijden. Kan ik nu echter niet meer gebruiken omdat ik de motor heb verkocht (komt wel een andere voor in de plaats, maar die heeft een dikkere achterband...
  6. hicham

    Het grote BANDIT topic - deel 4

    *O* Welkom in het Suzuki BANDIT topic. Deeltje nummer 4 alweer! *O* Vorige delen: 1. bandit 600, het grote bandit 600 topic 2. Het grote bandit topic 2 3. Het grote BANDIT topic deel 3 Geen lijstje meer met Bandit eigenaren, maar gewoon mooie Bandit foto's in de openingspost...
  7. hicham

    Dubbele koplampenset (streetfighter / naked)

    - VERKOCHT - Voor het nageslacht laat ik de oude topicstart staan :+ Oj :W Heb hier nog een setje koplampen liggen voor een streetfighter / naked die een stoerdere look wil 8-) Setje is zo goed als nieuw, alleen eventjes uit verpakking gehaald en er weer in gezet. Reden daarvoor is dat...
  8. hicham

    Lagertje koppeling afstelpunt kapot, los kopen?

    Hallo :W ik heb een Suzuki Bandit '96 en die heeft een schroefje om de koppeling af te stellen. Ik bedoel dus niet de speling op de koppelingshendel, maar het aangrijpingspunt van de koppeling zelf (denk ik :? ) Dat schroefje zit achter dit zwarte dopje: Nou haalde ik laatst dat dopje...
  9. hicham

    Hoelang duurde het ombouwen bij jou?

    Hallo :] Ik wil een Kawasaki zx6r 1998 ombouwen naar 25kW. Omdat ik hem nog moet kopen en de verkoper eerst niet wist wat 25kW enzo inhield heb ik hem eerst moeten overtuigen dat 25kW ombouwen niet zoveel moeite kost. ;) Nu weet ik zelf dat het bij de dealer ongeveer 200 euro kost (dat...
  10. hicham

    Kan profiel (signature) niet meer wijzigen

    Hoi :) Ik probeerde wat pics uit mijn 'mijn bestanden' in mijn signature te zetten met behulp van de [ url=] tags. Maar nu is er wat mis gegaan en kan ik niet meer mijn profiel wijzigen (dus ook niet signature). De pagina laadt nu dus tot en met het signature veld, dan komt mijn signature...
  11. hicham

    Verzekering afgesloten, papieren nog niet. Rijden?

    Hallo B| Ik heb ongeveer anderhalve week geleden mijn verzekering voor de motor afgesloten via de telefoon. Ik had toen nog niet mijn rijbewijs en de motor stond nog in Dordrecht bij de verkoper (ik woon in Amsterdam). Via de telefoon kreeg ik te horen dat de motor vanaf dat moment was gedekt...
  12. hicham

    Kiezen tussen een ZX6R of een CBR600 :)

    Hallo :) Mijn broertje is op zoek naar een geschikte motorfiets en dat is nogal een hele toer ivm de 25kW regel :( Nu is ie er ongeveer uit dat ie een sport motor wilde en daarom zijn de CBR600 en de ZX6R de keuzes geworden. Dit zijn naar mijn idee ook de meest geschikte opties icm de 25kW...
  13. hicham

    Mag mijn broertje een unban?

    Hallo :) , Mijn tweelingbroertje deze post. maar hij kan niet meer meeposten op het forum omdat ie gebanned is '( Kunnen jullie hem niet een tweede kans geven '( Zijn brommertijd heeft hem aangetast, hij was slechts onwetend '(
Terug
Bovenaan Onderaan