Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Matt Mobylette

    Zitje CBR600F4

    Weet iemand wat voor type zitje dit is? Gaat om een CBR600F4 "Nicky Hayden"replica, daarop vind ik de motor. Wellicht dat iemand weet wat voor zitje dit is en waar het uit te halen is :D
  2. Matt Mobylette

    Superbike kroonplaat Honda CBR600F4 CBR600 F

    Superbike kroonplaat CBR600F4 (PC35) te koop vanwege ombouw naar clipons. ABM aluminium kroonplaat + standaard 25mm risers. Zit een tweede set risers bij van 40mm. Set komt compleet met langere RVS remleidingen. Setje is twee jaar gebruikt (+/- 6000KM). Past op de CBR600F - PC35 vanaf 1999...
  3. Matt Mobylette

    Klepspeling CBR600F4

    Hallo Dames/Heren, Vandaag bezig geweest met het controleren van de klepspeling van mijn CBR600F4 - PC35. Motor heeft 30.000 gelopen, dus hoogtijd om eens te controleren. Echter heb ik nogal vreemde waardes gemeten, Specificatie inlaatklep moet tussen de 0,17mm en 0,23mm liggen. Nu...
  4. Matt Mobylette

    LSL superbike stuur + Danmotor carbon demper

    Hallo, Te koop, Carbon Danmoto demper, zonder E keurmerk, aansluiting na linkpijp: 51mm. Zit nu op een CBR600F4, heerlijk scherp race geluid. Prijs: Verkocht! LSL A00 stuur, iets ingekort (breedte 710mm). Gebruik, wat kleine krasjes zichtbaar en aantal gaten voor geboord voor...
  5. Matt Mobylette

    Kuipruitje Ruitje CBR600 F4 2000

    Orgineel kuipje voor een CBR600 F4 PC35 uit 2000 Geen scheuren of krassen 35 euro of een mooi bod!
  6. Matt Mobylette

    CBR600F kuipscherm

    Orgineel kuip ruitje voor een CBR600 F4 PC35 uit 2000 Geen scheuren of krassen, zgan
  7. Matt Mobylette

    Danmoto demper

    Nette carbon Danmoto demper! Zit nu op een CBR600f4! Demper zelf is universeel toepasbaar! Aansluiting naar linkpijp = 51mm! Buitendiamer: 90mm en lengtr is 300mm! Geluid is waanzinnig gaaf maar erg luid! Evt (in) ruilen tegen een andere demper met E keurmerk! Prijs voor de losse...
  8. Matt Mobylette

    Uitwisselen uitlaten Honda Sevenfifty, --> CBR600, etc..?

    Hallo, Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een andere uitlaat (4-1) voor mijn CB Sevenfifty, nu zijn er genoeg opties maar die zijn vrij prijzig. Origineel is het een 4-2 en dit wil ik vervangen voor wat sportievers. Nieuwe uitlaten zijn me te duur en compleet zelf maken heb ik het...
  9. Matt Mobylette

    Shims remschijven

    Hallo, Bij mijn Honda Sevenfifty zitten shims onder de remschijven, iets wat ik bij andere motoren nooit tegenkom. Zie de exploded view nr: 13. Wat is de functie van deze pakkingen? En waarom zitten ze op veel andere motors niet? Heeft dit met het raakoppervlakte van de schijf op...
  10. Matt Mobylette

    Remprobleem: Rem laat zich niet doseren

    Hallo, mede-forummers, Sinds de aanschaf van mijn CB sevenfifty heb ik problemen met de voorrem. Deze laat zich niet doseren, je kunt niet mooi voorremmen om vervolgens keihard te kunnen doorremmen! Ook moet je flink hard in de rem knijpen om hem echt te laten remmen. IK heb zelf nog...
  11. Matt Mobylette

    Defecte accu?

    Hallo, Ik heb wat problemen met mijn sevenfifty, de motor wilde laatste niet starten , naar een paar keer de accu leeggestart te hebben deed hij het uiteindelijk weer. Echter zag ik dat het niveau laagstond en heb ik de accu bijgevuld netjes aan de druppellader gehangen en hij liep gewoon...
  12. Matt Mobylette

    Honda CB rechter onderpoot + remklauw

    Hallo, Ik ben opzoek naar een rechter onderpoot met remklauw bevesteging voor een CB550 oid... Deze dus: http://4.bp.blogspot.com/_4GhijEeF_IE/TDX-8ybNt4I/AAAAAAAAAFI/7P4ELgKApZQ/s1600/classic_honda-CB550_1.jpg Ook zoek ik een remklauw + bevestiging! Hoor het wel als iemand iets...
  13. Matt Mobylette

    Benzine loopt niet door

    Beste Medeforummers, Ik heb een probleempje met mijn CB360, motor loopt goed maar zodra ik 10 km gereden kapt hij ermee. Benzineslangen/filters zijn leeggelopen en feest afgelopen. Als ik de slang er gewoon vanaf haal loopt het wel door, zodra ik dus de benzine slang weer op de...
  14. Matt Mobylette

    Stalen buis, (oude uitlaatpijp)

    Hallo, Ik ben opzoek naar een stuk stalen buis van ongeveer 40cm lang. Binnendiameter 38mm. dikte zo rond de 2mm is voor een stuk uitlaat te verlengen! Misschien dat iemand wat heeft liggen? Hoeft niet nieuw te zijn, meerdere losse stukken mag ook! Groetjes Marc
  15. Matt Mobylette

    Demonteren remcilinder

    Hallo, Ik ben de hoofdremcilinder van mijn honda cb360 aan het revisere, alleen lekt hij flink en moet dus gereviseerd worden... alleen krijg ik het binnenwerk niet eruit door een seegerring die in het handvat zit.... Deze zit vastgeroest, iemand een idee hoe ik dat ooit los ga krijgen...
  16. Matt Mobylette

    Lagers CB360 (en zuigerveren)

    Hallo Ik zoek een aantal lagers v oor mijn cb360.....CMS heeft ze wel, maar die zijn zoals bij alles veeeeeeeeeeel te duur! Het gaat om 2 krukaslagers: * 83715-9 HS * 63/28/72 NTN AC En een lager die op de uitgaande as naar de koppeling zit: * 5205 A NTN A0 Dit laatste lager zit...
  17. Matt Mobylette

    controleren krukaslagers

    Hallo, Kan iemand me vertellen hoe ik de krukaslagers van een honda cb360 kan controleren? Je voelt als je aan de lagers zit lichte speling(het lijkt dat het bij beide lagers het zelfde is) In het werkplaatshandboek kan ik niks vinden hierover.... Maar hoe kan ik nou precies...
  18. Matt Mobylette

    Tuimelaars cb250g / cb360

    Ik ben op zoek naar 4 goede tuimelaars voor en cb250(g)/cb360 voor mijn cb360 aangezien dit de zelfde zijn.... Iemand die iets heeft liggen? *O*
  19. Matt Mobylette

    HTS autotechniek Arnhem,

    Ik ben me wat aan t verdiepen in een vervolg opleiding --> Hbo en nou is mijn keuze redelijk in die richting gevallen van HTS autotechniek, zijn er wat mensen hier die deze opleiding doen? En mij wat inside info kunnen geven....? Wat doe je nou precies? Wat voor vakken, richtingen etc...? Wat...
  20. Matt Mobylette

    honda cb360 disc

    Nou gisteren onder het werk belde mijn pa op, ja er staat hier in de buurt een leuke motor te koop zag ik... een honda cb360.... denk ah leuk zal eens kijken... 8-) s'avonds thuis gekomen advertentie bekeken en gebelt *O* half 9 zouden we gaan kijken, ding stond al een paar jaar stil...
  21. Matt Mobylette

    werkhandschoenen

    Hallo, Aangezien ik nogal veel sleutel en vaak zwarte handen heb en dus schuurzeep gebruik krijg ik altijd last van mn handen etc... -O- Nu had ik op de motorbeurs in Utrecht van die zwarte "workers gloves" zien liggen alleen had geen geld bij me etc. Nu ben ik opzoek naar soort van...
  22. Matt Mobylette

    Matt Mobylette ;p

    hallo, ik ben marc 18 jaar oud, ben onderhand zo'n 3 jaar bezig met brommers (voornamelijk oldtimers) heb diversen zundapps gehad en gerestaureerd etc.... :9 mijn verdere hobby's zijn scouting en mountainbiken, ik zit nu op het MBO ICT en begin halverwege februari met MBO ICT niveau 4 om...
  23. Matt Mobylette

    yamaha rd250

    Hallo, ik ben me een beetje aan het orrienteren op het gebied van een oldtimer begin motor, mijn keuze kwam uit bij een yamaha rd250 en honda cb350... de grote favoriet is voor mij de yamaha rd250 vind ze er net iets leuker uit zien en natuurlijk doordat het 2takt is... Nu is mijn vraag...
Terug
Bovenaan Onderaan