Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. steel driver

    Bandenrekje

    Tk RVS bandenrekje. Er passen 2 wielen in. Handig voor in de schuur, op het circuit of er naar toe. €50,- Alleen ophalen.
  2. steel driver

    BMW S1000rr achtervelg tk

    In goede staat, wat gebruikssporen. Is uiteraard helemaal recht. Ik gebruikte hem als regenvelg, maar heb nu een marchesini 🙂 Helrmaal compleet, ik kan er eventueel een gebruikte bridgestone V02 omheen leggen voor 3 tientjes extra. Met tandwieldrager, 43 tands 520 tandwiel, haaks ventieltje...
  3. steel driver

    Gebruikte Bridgestone V02 slicks te koop

    Ik bied 3 voor en 3 achter banden te koop aan. Dit zijn eerlijkwaar de beste banden die ik ooit gebruikt heb. Slijten mooi en heel veel grip. En ze slijten ook niet zo snel en hebben nog veel grip na meer dan 20 rondjes. Dan zijn de meeste pirellis en metzeller wel op. DOTcodes allemaal 20 of...
  4. steel driver

    Gezocht HP race calibration 3 BMW S1000rr 17/18

    Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een HP race calibration 3 voor een BMW S1000rr 17/18 model. Weet iemand hoe ik daar aan kan komen of heeft iemand er 1tje liggen die kan overnemen/huren/lenen? Mvg Ron
  5. steel driver

    Standaard uitlaat rsv4 + linkpipe 60mm

    Ik ben de skuur aan het opruimen, deze mag weg. Uitlaat klep staat vast op stand vol open. Linkpipe is van Laser. €50,-
  6. steel driver

    Carbon achterspatbord rsv4

    Ik kwam deze nog tegen tijdens het opruimen van de skuur. Zgan. €50,-
  7. steel driver

    Diverse slicks

    Ivm overstap naar een ander merk. Ik heb nog een aantal bandjes die zou gaan gebruiken voor het komende zac seizoen. Achterbanden: 1x Nieuwe Metzeller K0. €150,- 2x Gebruikte Metzeller K1 €50,- p.s. Voorbanden: 1x Gebruikte Metzeller K2 €25,- 1x Gebruikte Pirelli SC3 €25,- Dotcode staan op de...
  8. steel driver

    RSV4R 2009 te koop

    Na aanschaf van een nieuwe motor mag de Aprilia naar een ander baasje. Ik heb de motor gekocht in 2018 met destijds 3500km op de teller. Na 3 jaar circuitrijden heb ik er ongeveer 2500km bijgezet. Ik ben er NOOIT mee gevallen! De motor is ( zeker gezien zijn bouwjaar ) super netjes, snel en...
  9. steel driver

    Metzeller racetec rr slicks te koop

    Gebruikte slicks in de gebruikelijke sbk maten 120-70-17 & 200-60-17. Zijn nog goed voor een paar circuitdagen afhankelijk van het tempo natuurlijk😉 Dot, compound, hoeveelheid rubber en prijs staan op de foto's.
  10. steel driver

    Guzzidiag verbindingsprobleem

    Ik had onderstaande vragen ook al gesteld in het rsv4 topic, maar ik dacht laat ik het hier ook eens proberen... Zijn er hier mensen bekend met guzzidiag? Ik wil mijn 2009 rsv4r graag verbinden met dit programma maar het wil niet lukken. Ik heb het volgende al geprobeerd. - De juiste drivers...
  11. steel driver

    Aftermarket Traction Control

    Hallo allemaal, Ik heb een rsv4r zonder tc en wil daar vd winter tc op gaan bouwen. Nu vroeg ik me af welke tc nu het fijnste werkt? Ik heb goeie dingen gehoord over de gripone s3, maar daar moet weer een aparte imu bij kopen á €200,-. De gripone leone heeft de imu er al bij zitten, maar die...
  12. steel driver

    Pitbox 26-07 zandvoort

    Ik heb een pitbox gehuurd en vroeg me af of er nog meer mensjes koel willen staan?
  13. steel driver

    Dynojet quickshifter push sensor

    Ik heb een dynojet quickshifter push sensor te koop. Ook te ruil tegen een pull sensor.
  14. steel driver

    Racen op een Ducati 999/749

    Ik zat eens te zoeken maar kon over de meest succesvolle Ducati superbike nog geen topic vinden. En er zullen toch vast wel meer mensen zijn die met deze motor racen/circuitdagen rijden? De mijne heeft de volgende specs: Blok is geblueprint - 145 rwhp Termignoni 57mm systeem met Mile...
  15. steel driver

    Plek in pitbox Assen 4 juli

    Wie heeft er zin om bij ons in de pitbox te staan aankomende dinsdag? Ik ben te bereiken op nul zes 52862457 Mvg Ron
  16. steel driver

    Ducati 999 749 carbon monoposto tail unit

    Ivm ombouw naar circuitmotor komen mij carbon kappen in de aanbieding. Led licht werkt niet fantastisch meer. Vp €175,- Ik ben te bereiken via de mail en pb. R.plomp77 AT gmail.com
  17. steel driver

    Carbon kuipdelen ducati 999 749

    Ivm ombouw naar circuitracer gaan deze kappen van eigenaar wisselen. Hebben wat gebruikerssporen maar geen scheuren of diepe krassen. Per kap wil ik er graag €175,- voor hebben. Motorforum vriendenprijsje Voorkuip incl. Gp500 kuipruitje Zijkuipen incl. winglets...
  18. steel driver

    Cbr 600 f3 brandstofpomp

    In nieuw staat. Vp €50,- Bij interresse mailen of pb. R.plomp77 AT gmail.com
  19. steel driver

    AGV K3-SV Andrea Ianonne replica maat ml

    Ivm aanschaf nieuwe helm mag deze weg. Is nog in zeer nette staat. Met zonne vizier ingebouwd. Helder vizier met pinlock en donker vizier zonder. Vp €125,- Bij interresse mailen of pb. R.plomp77 AT gmail.com
  20. steel driver

    Cbr 600 f3 brandstofpomp vraag

    Heren ik zit met een probleem en ik vraag me af of ik nu geen spoken zoek. Het zit namelijk zo: Als de persdruk van de pomp zakt ( als de motor meer benzine vraagt ) dan slaat de pomp eventjes aan. Daarna doet hij het niet meer totdat de persdruk weer lager wordt. Hoort deze pomp niet...
  21. steel driver

    Probleempje mychron light laptimer

    Hoi allemaal, Ik heb een 2e hands laptimer gekocht, en hij startte prima op. Als ik daarna mijn baken in de buurt hou slaat hij ook prima de tijd op. Echter dit doet hij maar 1x? Ik had al iets gelezen over, dat een laptimer een paar seconden "blind" is maar meer dan 2 minuten blind lijkt...
  22. steel driver

    BST carbon voorvelg

    Aangezien ik hem toch niet gebruik bied ik mn BST carbon voorvelg aan. Het gaat hier om een 18 inch velg! Past oa in een ducati 749 999 848 en vast nog wel meer. TEAB
  23. steel driver

    gezocht; pirelli diablo supercorsa sc2 190-55

    Ik ben dus op zoek naar een ( licht ) gebruikte sc2. Wie o wie kan me eraan helpen ? *O*
  24. steel driver

    Cbr 600f3 tandwielen

    Ik heb nog een aantal tandwielen over. 44-43-43-42 Prijs is bieden. ALLES IN 1 KOOP! Ik ben te bereiken via de mail r.plomp77 ed gmail.com of via PB :) Mvg Ron
  25. steel driver

    Ducati 999 spullen te koop

    Het gaat hier om overcompleet spul wat ik niet wil laten wegkwijnen in de schuur. - Carbon seatcover biposto 120 euro. ( nee, er zitten geen krassen op, dit is de lichtval ) verkocht! - Rg crashbobbins voor in de showa voorvork. 30 euro. - Standaard Showa Achtershock 70 Euro...
Terug
Bovenaan Onderaan