Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gejabo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Gejabo

    Arnhemmers Verenigt U Deel 33

    Arnhemmers Verenigt U Deel 33 alextreem Arend_SC Baksteen B.B.I.L. Becat Daanrsv Danelli dr Dre droopyfret Duccie EricGSXR Gejabo Gimle Gobert...
  2. Gejabo

    Arnhemmers verenigt u deel 32 (trillend op mijn benen)

    Arnhemmers Verenigt U Deel 32 Trillend op mijn benen alextreem Arend_SC Baksteen B.B.I.L. Daanrsv Danelli droopyfret Duccie EricGSXR Gejabo Gimle Gobert gvanrekum...
  3. Gejabo

    Arnhemmers verenigt u Deel 31 (at full speed)

    Arnhemmers Verenigt U Deel 31 at full speed alextreem Baksteen B.B.I.L. Danelli droopyfret Duccie EricGSXR Gejabo Gimle Gobert gvanrekum High_octane immke...
  4. Gejabo

    Arnhemmers Verenigt U Deel 30 (the big 3....0)

    Arnhemmers Verenigt U Deel 30 THE BIG 3....0 alextreem Baksteen B.B.I.L. Danelli . droopyfret Duccie EricGSXR Gejabo Gimle Gobert gvanrekum High_octane immke...
  5. Gejabo

    Arnhemmers Verenigt U Deel 29 (een schone lei)

    Arnhemmers Verenigt U Deel 29 Een schone lei alextreem Baksteen B.B.I.L. Danelli . droopyfret Duccie Gejabo Gimle [/img] Gobert gvanrekum High_octane immke LadyJ Kala...
  6. Gejabo

    Pas op! Split op de veluwe

    was gister ochtend een stukkie over de veluwe aan het rijden, werd ik op de Oude Arnhemseweg tussen hoenderloo en loen toch even on aangenaam verrast zeg. ligt er zeker een centimeter split/grind op de weg, echt een dikke laag -O- er kwam me al een motor rijder tegemoet die heel...
  7. Gejabo

    Startprobleem XJ550

    Hallo, ik heb een vraagje, mijn XJ550 van '85 heeft wat problemen met starten de laatste tijd. De startmotor gaat prima rond maar hij slaat niet aan. Brandstof is ook niet het probleemwant dat kan ik ruiken. Zelf denk ik dat het aan de ontsteking ligt dus dat hij op het verkeerde moment...
  8. Gejabo

    stuur / siegels/ zadel van xj 550

    ik heb voor een lein prijsje een xj 550 gekocht, er zijn alleen een paar dingen niet helemaal netjes meer. er zitten wat scheuren in de zadel en die zijn met een soort kit gerepareed (of dat is tenminste geprobeerd). Ook is het stuur heel iets verbogen en zijn de spiegels een beetje...
  9. Gejabo

    Even voorstellen: Gejabo....aangenaam

    Hallo allemaal, ik ben een nieuwe gebruiker, van zowel het motor forum als het desbetreffende voertuig. Ik heb net het stempeltje gehaald, en van een oud collega een Yamaha XJ 550 kunnen kopen voor een zacht prijsje (450 EURO). Alleen wil ik er een nieuw stuur op zetten omdat de gene die...
Terug
Bovenaan Onderaan