Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: De pleeg
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. De pleeg

    Lekkende brandstof snelkoppeling BMW R1200RT

    Hoi misschien kan iemand me hier helpen., Recent een probleem ontdekt bij mijn brandstofpomp. ( BMW R1200RT mei 2006) Hij lekt. na een beetje zoeken ontdekt waar het probleem zit, zie de tekening. ik dacht eerst aan de aansluiting van de snelkoppeling, maar het blijkt er net onder te zitten. De...
  2. De pleeg

    zelf gel zadel maken?

    Bij mijn zoektocht naar een alternatief voor mijn OEM zadel voor R1150RT kwam ik onderstaande tegen. Iemand daar ervaringen mee? MOTEA | Zoekresultaten voor: ‘zadels voor motorfiets’ IK weet dat ik ook via bagster/ corbin enz mijn zadel opnieuw kan laten bekleden maar dat is voor mij...
  3. De pleeg

    Iemand hier z'n helm verloren A10/evertsenlaan S105

    Oké, het is een speld in een hooiberg maar doe toch een poging. Vandaag, rond 12.15, reed mijn vrouw met de auto over de A10 richting bos en lommer. Ter hoogte van (waarschijnlijk) de S105. Stond een motorrijder op de vluchtstrook, enigszins verdwaasd om zich heen te kijken. Op de weg lag...
  4. De pleeg

    hoe benzinetank uitdeuken

    Mijn BMW K1100LT stond geparkeerd naast een aantal garageboxen, en waarschijnlijk heeft één of andere zieke geest mijn motor gebruikt als opstapje, om op het dak te klimmen, gevolg een deuk aan de bovenzijde van de tank :( weet iemand een manier om zo'n deukje er uit te halen. Of is...
  5. De pleeg

    VRO 1+2 in omgeving alkmaar gezocht

    Hee allen, Ik zou graag de VRO 1 (en later ook 2) willen gaan doen. Wie weet een goede rijschool in omgeving Alkmaar.
  6. De pleeg

    koptelefoon op radio aansluiten

    Ik heb op mijn K1100LT een autoradio ingebouwd. Incl. speakertjes. Dit gaat prima bij lagere snelheden . Echter bij wat hogere snelheden hoor ik geen r**t. Dus wil ik in-ear oortelefoontje gaan gebruiken.. Maar ik kan toch niet ongestraft dit koptelefoontje aansluiten op de radio. Met wat...
  7. De pleeg

    Varioscreen BMW R1100RS

    Heel mooi Varioscreen voor een BMW R1100rs. Heeft er maar 3 maanden op gezeteten. Motor helaas overleden. Maar dit scherm is nog als nieuw! Vraagprijs 90 euro (was 160 bij motozoom) Liefst afhalen omg. Alkmaar
  8. De pleeg

    ook nieuw hier!

    Hoi allemaal, Ondanks dat ik al 17 jaar mijn A. heb nog niet eerder op MF geweest. Onbegrijpelijk :? Via collega hierop gewezen en ik vind het super ff voorstellen dus maar. Ik ben Gerard en woon in Alkmaar. Gebruik mijn BMW R1100RS voor fun maar vooral ook voor naar mijn werk in Den...
Terug
Bovenaan Onderaan