Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: THE POSER
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. THE POSER

    falen ketting versteller

    Vorige maand een bijzonder euvel gehad aan mijn Suzuki gsx-r 1000. De moer van de kettingversteller is door het blok geslagen van het blok dat de as op zijn plek houdt. Alles was gewoon netjes aangedraait. Ik reed achter een auto op de oprit van de snelweg. Ik had er al 100km opzitten die...
  2. THE POSER

    Tekoop GSX-R 1000 K5 + extra set velgen

    verkocht
  3. THE POSER

    Nijmegen karting 2009

    ~Wie gaan er 14 november mee karten in de ANAC. Het is besproken 7 tot 8 personen Tussen 13:00 en 13:15 aanwezig zijn ! 13:45 eerste heat 14:30 tweede heat Vorige winter zijn we ook geweest, dus waarom deze winter niet nog eens *D Wederom op een Zaterdag, dat komt voor de...
  4. THE POSER

    Suzuki GSX-R 750 K6

    Verkocht
  5. THE POSER

    Pilot Power ONE?

    JA, weer een banden topic ;) JA, ik heb de zoek functie gebruikt ;) Helaas heeft dit weinig opgeleverd :N Heeft iemand al ervaring opgedaan met de Michelin Pilot Power One :? En dan met name op de OBW maar circuit info mag ook. Slijtage? Grip? Warmrijden? Wat ik tot nu toe heb...
  6. THE POSER

    Filmen tijdens stevig doorrijden is niet verstandig

    Tekst: Frederick Bowden, aged 42, from Helston, was convicted of dangerous driving at Truro Crown Court, Cornwall on 11 June 2009. His conviction follows a fatal collision on 13 July 2008 when fellow motorcyclist Andrew Prowse, 45, lost control of his bike and was killed as he and Bowden rode...
  7. THE POSER

    Nijmegen edition 9.0 : Vallen en gewoon weer opstaan

    NIJMEGEN edition 9.0 : Vallen en gewoon weer opstaan Mededelingen/ritten MF-Nijmegen Bioscoop De Speeltuin - MF Nijmegen 10 Juni 2008: Kneedown - Abcman: Kneedown - MF Nijmegen 1 Juni 2008 Yamaha Fazer burn-out JWHijmans: Yamaha R1 burn-out R1fredR1...
  8. THE POSER

    pazzo remhendel past niet ?!

    Koppelinghendel geen probleem. Alleen de remhendel krijg ik er niet op :( Heb even de foto toegevoegd. Het probleem is dat ik hem net niet opgelijnt krijg om de schroef er doorheen te doen. Het gaat maar om een halve milimeter maar hij wil er met geen mogelijkheid in op deze manier. Hij...
  9. THE POSER

    GSX-R SRAD 600

    Suzuki GSX-R 600 SRAD (grand prix) Bouwjaar: 1999 KM-stand: 34K Kleur: Zie foto Motor verkeerd in goede staat. :Y Ben 2de eigenaar en heb de motor in december 2007 gekocht met 22K op de teller Is mijn eerste motor, ben nu toe aan een iets jongere fiets Bij 29K nieuwe ketting +...
Terug
Bovenaan Onderaan