Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Boer.nl
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Boer.nl

    KTM 660 SMC voorlicht probleem

    Mijn 660 heeft al enige tijd het probleem dat het voorlicht eruit knalt tijdens het rijden. Nu is er al een keer naar gekeken, en is er een weerstandje tussen gezet. Maar het probleem blijft eigenlijk bestaan. Om mij heen hoor ik dat er meer eigenaren zijn die dit probleem hebben. Nu heb ik...
  2. Boer.nl

    Supermoto Mega Meeting 2014

    Ik zet hem hier toch maar neer. Je weet nooit. Inmiddels zitten we al op 180 rijders. http://www.supermotozuidholland.nl/waar-is-wat-te-doen/
  3. Boer.nl

    Supermoto Mega Meeting 2014

    Filmpje!! Dit jaar organiseren we weer een supermoto mega meeting. We zijn afgelopen jaar niet verslagen door de Retards en willen proberen dit jaar de 100+ te bereiken. Vorig jaar zaten we aan de 85 rijders. Meldt je aan op FB of hier op het forum. Mail via de site van SMZH kan...
  4. Boer.nl

    Supermoto Zuid Holland (en omstreken) Deel 5

    Welkom bij Supermoto Zuid-Holland deel 5. Op het Motor Forum is in april 2010 een topic gestart met de vraag wie er nog meer een supermoto reed. Op dit topic werd goed gereageerd door mede sm rijders. Dit komt omdat deze motoren steeds meer in opmars komen. Als sm rijder is het niet leuk...
  5. Boer.nl

    Halloween motorrit

    De andere topic is gesloten! Hier dus een nieuwe. Deze rit is voor ALLE motoren!!! *O* Rijders die graag willen komen naar de Halloween rit zijn; *O* Alain Atje Broaap Freddynightmare Gixxiray Haggie556 Jouk Jouke Kokkie Lennard Michael Roel-79 Sarkestein Boer.nl SebasLC4...
  6. Boer.nl

    Supermoto Zuid Holland (en omstreken) deel 4

    Aangezien we Deel 1, 2 en deel 3 weer hebben kunnen vollullen, hier deeltje 4. Hier kan je reageren als je supermoto rijdt, en je wil eens met een paar collega supermoto rijders gaan rijden. Of je hebt een vraag over je motor of het aanschaffen ervan. (KTM ofzo :Y ) De actieve rijders in...
  7. Boer.nl

    Grote SuperMoto Meeting!

    Filmpje!!!! Onze excuses voor het ongemak. http://www.supermotozuidholland.nl/waar-is-wat-te-doen/ We zitten al op 97 rijders en niet alleen uit Zuid Holland. En we willen graag de 100 aantikken. :Y
  8. Boer.nl

    Supermoto meeting!

    Supermoto meeting! http://www.supermotozuidholland.nl/waar-is-wat-te-doen/ We zitten al aan de 75 rijders!
  9. Boer.nl

    Supermoto Zuid-Hollands Kart Avond

    Vorig jaar hebben we met een groepje sm rijders een kartavond geregeld die erg geslaagd was. Dus het idee zetten we voort in dit jaar. De planning is om Donderdag de 20ste te gaan karten. We zijn nu al met 8 man. Vindt je het leuk om ook mee te rijden, meld dit dan. Je hoeft niet op de...
  10. Boer.nl

    Dakar Nokkenas KTM 660

    Heeft er hier iemand ervaring met een Dakar Nokkenas voor een KTM 660/640/625? Wat het verschil is met de standaard as en wat hij nieuw kost. Er is namelijk er weinig te vinden hierover op het net.
  11. Boer.nl

    Supermoto Zuid Holland Deel 3

    Aangezien we Deel 1 en Deel 2 weer hebben kunnen vollullen, hier deeltje 3. Hier kan je reageren als je supermoto rijdt, en je wil eens met een paar collega supermoto rijders gaan rijden. Of je hebt een vraag over je motor of het aanschaffen ervan. (KTM ofzo :Y ) De actieve rijders in...
  12. Boer.nl

    Supermoto meeting IJsselsteijn

    Tijd & Datum; Zondag 30 September, 12:00 uur. Lokatie; IJsselstein! Bij Molenaar Motors. Google Maps Filmpjes; Ook leuk en een maandje eerder! Supermoto meeting Zuid Holland (herkansing) Vanwege het grote succes van vorig jaar, (1ste keer door Jeff0611!) lijkt het mij leuk...
  13. Boer.nl

    Supermoto meeting Zuid Holland (herkansing)

    Filmpjes; Wegens goed succes vorig jaar, lijkt het mij leuk om het dit jaar nog een keer over te doen. Dat is al een keer uitgesteld door het slechte weer, en op de uitgestelde datum alsnog door de regen in het water gevallen. Nu dus een herkansing! Datum; Zondag 26 Augustus. Om...
  14. Boer.nl

    Zuid Hollands kartavond

    Zoals bekent is het winterseizoen aangebroken. Misschien wel een leuke aangelegenheid om is een avondtje met z'n alle te gaan karten. *O* Het wordt dus zaterdagavond de 14 Januari 2012 Wie deze meiden kent, laat ze dan ook maar komen. :Y
  15. Boer.nl

    Supermoto Zuid Holland Deel 2

    Aangezien we Deel 1 toch hebben kunnen vollullen, hier deeltje 2. Hier kan je reageren als je supermoto rijdt, en je wil eens met een paar collega supermoto rijders gaan rijden. Of je hebt een vraag over je motor of het aanschaffen ervan. (KTM ofzo :Y ) De actieve rijders in dit forum...
  16. Boer.nl

    Supermoto meeting tussen Amsterdam en Zuid-Holland forum!!

    Hallo sm rijders. Ben je geïntesseerd, kijk dan even hier! Boer.nl in "Supermoto Zuid-Holland"
  17. Boer.nl

    Supermoto rit vanaf Delft

    :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :} SUMO Z-H HOOLIGANTRIP V2.0!!! :} :} Nu met gratis slide+minicircuit training :} :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] Wanneer? Zondag a.s. 22 mei Hoe laat? Dit keer zijn er meerdere plaatsen...
  18. Boer.nl

    Excel velgen met goede crossbanden van een KTM 620 LC4

    Wil je met je 620 toch een keer het ruwe terrein op? Dan heb ik nog een set velgen met goede crossbanden staan. Bied wat leuks en de set is van jou. Mvg, Arno Boer.
Terug
Bovenaan Onderaan