Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Cypher
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Cypher

    Gezocht, rizoma kentekenplaathouder, raw beugeltjes

    Hallo Sinds kort ben ik eigenaar van een Yamaha YZF R1 uit 2007 Op de motor zit een kentekenplaathouder van Rizoma. Op veel foto's van de kentekenplaathouder zie ik dat er losse beugeltjes bij zitten om je richtingaanwijzers aan te monteren. Bij die van mij zit dat er niet meer op ( er...
  2. Cypher

    Elektrisch probleem Beta techno 250 trialmotor

    Hallo, Ik heb een probleem met mijn Beta Techno 250 trialmotor uit '99 Een simpel 250cc 2taktblok zonder accu/startmotor en knipperlichten/verlichting enzovoort. nu heb ik een elektrisch probleem waar ik de oorzaak niet van kan vinden -de motor, bij nog aardig koud zijn, slaat soms...
  3. Cypher

    *Achterhoek United* # 39 – Gas op die lollie!!

    *O* Welkom bij Achterhoek United *O* deeltje #39: Gas op die lollie!! Gaan met die banaan! :] :) ;) :o :+ *D :P }) :9~ :} :] :9 :') 8-) O-) :Y _O- :W *O* :j :$ [hr] :+ Ritjes / Meetings / Circuitdagen / Activiteiten / BBQ's :+ Pak je agenda er maar bij...
  4. Cypher

    GSX-R 1000 k2 vraagje over dogbones

    Hallo Ik wil mijn gixxer k2 een beetje ophogen achter mbv dogbones (Ik ben langer dan 2m en de gix is wat laag) Nu heb ik een ophoogsetje gekocht. Die bestaat uit 2 dogbones. . Ik heb ze even naast de originele gehouden maar ze zijn maar 1 tot 1.5cm korter. Volgens de site waar ik...
  5. Cypher

    op welke motor zit deze rempomp standaard op?

    ik heb een tijd geleden een radiale rempomp gekocht, maar ik wil graag, net als de koppelingshevel, ook op deze een andere hevel zetten. ik kan helaas alleen niet vinden op welke motor hij standaard zit. hij leek erg op die van een gixxer uit +-2007 en op die van een zx10 van 2007 en later...
  6. Cypher

    Sidi ´Power´ motorhandschoenen xl

    ik heb te koop een paar nieuwe sidi Power motorhandschoenen, maat xl 2 a 3 keer gedragen, maar blijkt toch een maatje te klein te zijn. en krijg daardoor kramp in de handen. nieuwprijs (139,95) doe een goed bod
  7. Cypher

    voorspatbord carbon en viper demper zx6r 1998

    Ik heb te koop: dit echt carbonnen spatbord van een kawasaki zx6r uit 1998 in goede staat Verkocht een viper uitlaatdemper zonder dbkiller voor een zx6r met gebruikerssporen prijs is bieden
  8. Cypher

    Originele motormover te koop

    Hierbij gaat mijn motor mover in de verkoop. een handige mover, waarbij je simpel je motor verplaatst, voor verschillende breedtes van banden. ik heb zelf een suzuki gsx-r1000 met een 190 band, die prima past. en de bandenmaat is instelbaar. 4 zwenkwielen met allemaal een rem voor het...
  9. Cypher

    Onderdelen voor Kawasaki zx6r 1998, 1995 en Tokico remklauwe

    ik heb hier nog wat onderdelen liggen die weg mogen Viper bolt-on uitlaat voor kawasaki zx6r 1998 Aprilia rs125 kontkuip Pre-load adjusters voor oa. Kawasaki zx6r 1998 (smalle diameter 17mm wijdste diameter 20mm) VERKOCHT Kawasaki zx6r 1195/96 kettingbeschermer VERKOCHT -...
  10. Cypher

    Tk: diverse onderdelen Aprilia RS125

    hallo! heb hier nog liggen: 1 kontkuip Aprilia RS125 Oud model 1 origineel Kuipruit Aprilia RS125 Oud model 1 tellercover rs125 oud model (verkocht) linker en rechter zijkuip rs125 (verkocht)
  11. Cypher

    Gezocht: Topkuip en Voorspatbord ZX6R 1995-1998

    Hallo wegens een schuiver zoek ik een nieuw voorspatbord en een topkuip het liefst in de kleurstelling als op de foto. eventuele andere kleurstelling mag ook.. Moet geen scheuren o.i.d. hebben. krasjes geen probleem. mocht iemand een idee hebben waar er nog een te koop is hoor ik...
  12. Cypher

    Te koop gevraagd wegens schuiver, aantal kuipdelen zx6r 1995

    Hallo, wegens een schuiver ben ik op zoek naar een aantal kuipdelen van een kawasaki zx6r uit 1995. het betreft: -voorspatbord -linker zijkuip -topkuip liefst in deze kleurencombo:
  13. Cypher

    Opmaat motorpak

    Hallo. ik heb een vraagje. ik rij momenteel met een textielen pak dat kwa lengte idiaal is, maar hij is nogal veel te breed.. ik ben op zoek naar een leren motorpak maar heb nog niet echt iets kunnen vinden. ik heb een revit combi aangehad, maat 52 en maat 54 en maat 52 zat het beste...
  14. Cypher

    Aprilia rs125 werkplaats handboek

    hallo mensen. ik heb een aprilia rs125 chesterfield uit 1996 en was opzoek naar een handboek. heeft iemand er 1 op internet gevonden of staat er ergens 1 op motorforum? ik kan er geen vinden namelijk. alvast bedankt.
  15. Cypher

    ffkes voorstellen

    Hallo allemaal, ik ben Gerrit Kolkman, ik ben 19 en kom uit Winterswijk (achterhoek) ik ga zodra slechte weer over is beginnen met mijn motorrijbewijs.. ik heb em dus helaas nog niet:P ik rijd momenteel een Aprilia Af1 schakelbromemr uit 1987 setup:Polini 80cc Mikuni 24mm top racing...
Terug
Bovenaan Onderaan