Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: aoleks
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. aoleks

    ketting smeren met lagervet?

    ik wou net mijn ketting gaan smeren en zag dat mijn smeer op is. ik heb nog een potje lager vet liggen, mag ik daarmee mijn ketting smeren?
  2. aoleks

    SV650 99-02 spullen (radiateur, koplamp etc.)

    Hallo! Ik heb de schuur opgeruimd en vond nog een paar spullen voor de SV650. Mocht je interesse hebben, stuur maar een PB! 1. Radiator Splinterniew in originele verpakking, Delkevic 2. Koplamp Gebruikt maar in perfecte staat, OEM 3. Spanningsregelaar Gebruikt maar in perfecte...
  3. aoleks

    Gevraagd: Bridgestone Battlax BT45 100/80-17 voorband

    De titel zegt het al... ik ben op zoek naar een battlax bt45 voorband, 100/80-17. halleej
  4. aoleks

    gezocht: woon-werk motor 500 euro

    hallo sjaaks! ik ben op zoek naar een goede motor waarmee ik 6 weken lang naar mijn werk en terug kan (tilburg/eindhoven). het maximale wat ik er aan uit wil geven is 500 euro. ik ben op zoek naar een gs500, er5, cb500, zzr250 etc. heb je iets, laat maar weten aoleks [staartje] gmail.com...
  5. aoleks

    hoe kenteken vernietigen?

    hoi! ik heb een motor die momenteel geschorst is. ik kreeg vandaag een brief dat ik binnenkort de motor opnieuw moet schorsen, anders moet ik weer belating enzo gaan betalen. gezien dat deze motor nooit meer de weg op komt, wil ik er iets mee doen om er vanaf te komen. het betreft geen motor...
  6. aoleks

    Blokken aluminium 7075-T6 (kroonplaten)

    hallo! ik heb twee blokken aluminium over. deze waren bedoeld voor twee kroonplaten, maar daar is niks van gekomen. het betreft vliegtuig aluminium, duurder dan andere legeringen, vanwege de sterkte en het laag gewicht. de blokken hebben de volgende afmetingen: blok1: 278mm x 85mm x 71mm...
  7. aoleks

    Revit Silica motorpak 48

    hallo! wegens niet meer motorrijden, bied ik mijn motorpak aan. het pak is van het merk revit, model silica (blauw), maat 48 en is technisch gezien in perfecte staat. dat wil zeggen dat de ritsen perfect werken, de knee-sliders hebben het wegdek nog nooit gekust, er zitten geen gaten of...
  8. aoleks

    schijfremslot oxford big boss art4

    halleeej! omdat ik geen motor meer heb, verkoop ik deze slot. de slot is ongeveer 1 jaar gebruikt en dat kan je zien aan het uiterlijk, maar technisch mankeert hij niks. alle 3 de sleutels (2 blauwe, 1 rode) zitten erbij net zoals het plaatje met het identificatienummer. vraagprijs is...
  9. aoleks

    schijfremslot oxford big boss art4

    omdat ik geen motor meer heb, verkoop ik deze slot. de slot is ongeveer 1 jaar gebruikt en dat kan je zien aan het uiterlijk, maar technisch mankeert hij niks. alle 3 de sleutels (2 blauwe, 1 rode) zitten erbij net zoals het plaatje met het identificatienummer. ik zou er 25 euro voor...
  10. aoleks

    3 proxxon momentsleutels

    1. Micro-click 30/S 5-30Nm, 1/4" aansluiting Plaatje 2. Micro-click 100/S 20-100Nm, 3/8" aansluiting Plaatje 3. Micro-click 200/S 40-200Nm, 1/2" aansluiting Plaatje alle drie tegelijkertijd gekocht (complete set), een paar keer gebruikt tot nu toe (de 2 kleinste nooit, de...
  11. aoleks

    Carbon mat 1,5m x 1m + epoxy resin

    hallo! ik heb nog een stukje carbon mat over, compleet met epoxy resin. de afmetingen zijn ruim 1,5m lang en 97cm breed. mag weg teab! niet alle flesjes zijn op de foto, dus je krijgt nog 2 grotere flessen bij! verzendkosten (evt.) zijn voor de koper!
  12. aoleks

    Te koop: Marchesini achterwiel + SKF lagers 299,-

    hallo! ik heb nog een setje velgen over voor mensen die een streetfighter bouwen. deze zijn afkomstig van een ducati 749/999 (passen dus 100% op allebei de motoren ongeacht de bouwjaren) en kunnen redelijk simpel pas gemaakt worden op allerlei motoren. de velgen zijn technisch gezien perfect...
  13. aoleks

    Te koop: LED achterlicht SV650 99-02 NIEUW

    hoi! ik heb hier een lampje liggen voor de sv. Het is een led lampje maar ik heb de rode lens van het oud lampje overgezet, dan ziet het er veel mooier uit. alles is netjes en goed dichtgemaakt met kit + nieuwe boutjes. splinternieuwe achterlicht beugel zit er ook bij, dus letterlijk plug and...
  14. aoleks

    Te koop: Carbon plaat 19x30cm NIEUW

    :P Ik heb hier nog een carbon plaat liggen. 19cm breed en 30cm lang, 1mm dik. mag wel voor een leuk prijsje! doe een bod en we komen er wel uit! gr chris
  15. aoleks

    Te koop: Radiator SV650 99-02 NIEUW

    ben ik weer :] ik verkoop de radiator voor mijn sv650. deze is splinternieuw (in doos), zwart, van het merk delkevic. past als het goed is alleen op het oud model (n of s, maakt niet uit) en het is alleen maar de radiator, zij covers zitten er niet bij! mag weg voor een vraagprijs van...
  16. aoleks

    Te koop: Rem/schakelset SV650 99-02 NIEUW

    eeeusj :W ik verkoop een splinternieuwe rem/schakelset voor een oud model suzuki sv650. de schakelset is cnc gefreest, compleet, rvs boutjes en zwart geanodiseerd! het is een replica van een sato-racing setje, maar dan goedkoper! mogelijk past het ook op een nieuw model, maar dat moet gemeten...
  17. aoleks

    SWATT clipons 50mm - nieuw

    hallo! :W ik verkoop mijn ongebruikte clipons. deze zijn van het merk swatt, hebben een diameter van 50mm, zijn zwart geanodiseerd, hebben een buisdiameter van 22m en zijn een paar cm verhoogd (ongeveer 5cm). als je andere adapters bestelt, dan kun je ze verhogen/verlagen naar eigen wens...
  18. aoleks

    Te koop: Brembo remklauw P34 Silver +rempomp

    hoi! ik bied een brembo remklauw aan. deze remklauw is van een ducati 749/999 afkomstig (alle bouwjaren) en is in perfecte staat/compleet. mag weg voor 50 euro, excl. evt. verzendkosten! remblokken heb ik niet! remklauw staat te koop op ebay voor ong. 130 euro! PS: hart-op-hart...
  19. aoleks

    Te koop: Öhlins schokbreker SU852 (Suzuki SV650 99-02)

    hallo :W ik verkoop een ohlins schokbreker van het type SU852, vanwege beeindigen hobby. de schokbreker was bedoeld voor mijn motor project, maar omdat het project nooit is afgemaakt, is de schokbreker nooit gebruikt! wel even gemonteerd geweest op een kaal frame... de schokbreker is...
  20. aoleks

    welke veer heb ik nodig?

    hallo! ik heb een ohlins schokbreker voor een suzuki sv650, alleen deze wordt geleverd met een te stijve veer, namelijk 95kg (96.8). ik weeg zelf 70kg zonder pak en rijd altijd goed gekleed (leren pak + helm + handschoenen + laarzen). gezien de motor binnenkort wordt opgebouwd, wil ik de...
  21. aoleks

    Wie herkent deze Ducati?

    hallo! ik kwam dit plaatje tegen en ik vroeg me af of iemand weet welke motor dit is. niet welk model, maar echt de uitvoering. ik heb een goede foto daarvan nodig, dus zonder dat scherm ervoor :). dank u
  22. aoleks

    vraagje over diesel motorblokken

    hallo! ik heb even een korte vraag over diesel motoren op een motorfiets. waarom zijn die er niet standaard? in principe is een diesel blok hetzelfde als een benzine blok alleen de verbranding is anders. in alle foto's die ik zie zijn ze behoorlijk groot enzo, terwijl het enige wat aan het...
  23. aoleks

    Dynojet Kit Suzuki SV650 99-02

    hallo! :W ik heb hier een dynojet kit stage 1 liggen voor de suzuki sv650, oud model. de kit past op zowel de naked als de sport uitvoering en komt standaard met 4 maten sproeiers. deze zijn voor een standaard uitlaat met standaard luchtfilter, standaard uitlaat met aftermarket luchtfilter...
  24. aoleks

    krukas lagers gereedschap

    hallo! kan iemand mij uitleggen hoe krukas lagers gemonteerd moeten worden? ik heb een set nieuwe lagers nodig en er schijnt een speciaal "tool" te zijn voor zo iets. een soort van bus zeg maar. nou kost dat busje zo'n 340 euro, terwijl het maken daarvan niet eens 5 euro kost. ik wil dus zo'n...
  25. aoleks

    middenstuk komt suzuki sv400

    hallo! ik ben op zoek naar een verbindstuk van de twee kontdelen van een suzuki sv400. zeg maar onderdeel 7, maar dan van de kleinere broer (afbeelding is van sv650): nieuw, tweedehands, marktplaats, ebay, maakt me geen reet uit. als het maar van een 400 is! gr chris
Terug
Bovenaan Onderaan