Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Albers
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Albers

    Ervaringen met Blaupunkt motopilot 35

    Beste mede-mf'ers, Ik ben al een tijdje op zoek naar een navigatiesysteem voor op de motor. Nu vind ik de tomtom en garmin modellen allemaal redelijk prijzig, toch schaf ik het liefst een nieuw systeem aan. Nu kwam ik op conrad.nl de zeer schappelijk geprijsde motopilot 35 van Blaupunkt...
  2. Albers

    Slip-on uitlaatdempers Vtr-sp1

    Voor mijn speen zoek ik een paar leuke einddempertjes liefst carbon, maar andere materialen ook welkom. bvd Albers
  3. Albers

    Gezocht: topkuip + kuipframe honda vtr sp-1 (rood)

    Zoals de topictitel al doet vermoeden ben ik op zoek naar een topkuip en een kuipframe voor mijn motortje. Ik heb hem gekocht met superbikestuur maar wil nu de originele clip-ons gaan monteren. Helaas is in de originele topkuip gezaagd en dus zoek ik een nieuwe. Heb je deze onderdelen in de...
  4. Albers

    Gezocht: Topkuip en evt kuipframe Honda vtr sp-1 (rood)

    Een tijdje geleden heb ik mijn vtr sp-1 gekocht met daarop een superbikestuur. Hiervoor is de topkuip ingekort, nu wil ik graag weer de originele clipons monteren en ben ik dus op zoek naar een originele topkuip. Ik hoop dat iemand me hieraan kan helpen. mvg Albers
  5. Albers

    Gezocht: cbr600, liefst 25 kw

    ik ben op zoek naar een honda cbr600, heb je iets in de aanbieding laat het me weten. bvd Albers
Terug
Bovenaan Onderaan