Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sphere2
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Bout afgebroken

    Ik heb een bout door de swingarm gesloopt toen ik mijn achterwiel uit wilde bouwen. Er is geen moer op te lassen, het restant zit in het gat. Heeft iemand een adres om dit omg. Leiden eruit te laten halen?
  2. S

    controle remklauw na vergeten schijfremslot

    Ik ben gisteren mijn schijfremslot vergeten van mijn suzuki sixteen. Nu is de voorrem niet meer bruikbaar. Ik vermoed dat de schijf naar god is, maar ik vraag me af hoe ik de klauw moet inspecteren. De druk is in ieder geval een stuk minder als je nu de hendel intrekt. een wphb van een...
  3. S

    Wettelijke eisen aan verlichting

    Kan iemand mij helpen aan een document waar staat opgeschreven wat de eisen zijn aan verlichting? Dus niet Sjeng van het camperforum die zegt dat alles een E-keur moet hebben, maar liever iets van wetten.nl of vergelijkbaar. Als ik kijk in het voertuigreglement 5.4 (permanente eisen...
  4. S

    slangenklemmenprobleem

    Ik heb een lekje in mijn brandstofleiding. Waarschijnlijk heeft de boel het begeven, omdat het (een beetje) onder spanning gemonteerd is. Nu is er een scheurtje ontstaan en moet ik op zoek naar slang en klemmen. Heeft er iemand advies voor/weet van minder hoge klemmetjes dan standaard ABA...
  5. S

    Taatslager d=6 D=16 (of vergelijkbaar)

    Ik ben op zoek naar een klein taatslagertje om de slijtage van mijn koppelingsas te verminderen. Foto's zijn van de andere kant, die hopelijk daardoor minder draait. Op Ebay heb ik al wel wat gevonden, maar kwaliteit is mij onduidelijk. Zijn er ook winkels die dit verkopen? Bij de...
  6. S

    cardans met kleine eindreductie

    Ik ben op zoek naar cardans met kleine eindreductie. De kleinste die ik momenteel weet is van een CX500 met 1:3.091 oid. Guzzi V50 zit op 1:3.8xx. Zijn er nog kleinere eindreducties of is die van Honda het wel zo'n beetje?
  7. S

    keuringseisen '92-er met ander blok

    Ik ben op zoek naar de keuringseisen waar mijn motor uit 1992 aan moet voldoen als ik hem ter keuring wil aanbieden. Er is een ander blok ingekomen en het frame is aangepast. De wielbasis is gelijk. Het liefst een soort checklist, maar als het niet anders kan een officiële bron. Mevrouw van...
  8. S

    koppelingshendel met grote slag

    Voor mijn projectje zoek ik een koppelingshendel met grotere slag. De huidige slag is ~16mm en daarmee komt de koppeling niet helemaal los. Ik zoek iets met een slag van 20mm of nog iets meer en liever niet zo'n lelijk geanodiseerd plastic raket ding :+
  9. S

    regelaar/gelijkrichter

    Moet een regelaar/gelijkrichter toegerust zijn om het complete vermogen te kunnen dissiperen dat door een dynamo geproduceerd wordt? Ik ben op zoek naar een geschikt exemplaar voor mijn 12V/200W, maar ik weet niet precies waar ik op moet selecteren. Dynamo is single phase.
  10. S

    Vrijstelling wegenbelasting

    Ik heb uit de media begrepen dat de GristenUnie heeft ingebracht dat per invoering van de kilometerheffing voertuigen niet meer vrijvallen na 25 jaar vwb de wegenbelasting. Is dit met de val van het kabinet en het controversieel verklaren van de kilometerheffing weer van de baan? Of is het...
  11. S

    spanstiften gezocht

    Ik zoek een winkel die mij 12.9 inbus bouten per stuk wil verkopen (ipv per 200). Ik heb er 6 nodig, maar voor de zekerheid wil ik er 12-18 kopen. Kokkelink in Den Haag is niet bereikbaar, en Fabory verkoopt niet per stuk. Iemand nog een pienter idee?
  12. S

    honda cx 500 cardan

    Ik zit er over te denken om een cx'je te kopen, zodat ik iets met cardan heb. Is dat met een ton op, of is het onverwoestbaar? Verder zal het op de motor/koppeling na wel veel lijken op andere honda's neem ik aan.
  13. S

    ring in tankdop

    Ik heb een nieuwe tankdop gesteld, want die van mij is nogal bruin van de roest. Bovendien was de ring helemaal hard geworden. Helaas is mij de verkeerde dop opgestuurd. -O- Inmiddels heb ik wel de tank ontroest en afgevuld met brandstof, dus ik zou toch voor nood de oude dop er op willen...
  14. S

    fatsoenlijke woonwerk goretex laars

    Ik heb al wat onderzoek gedaan op internet en hier. Daaruit blijkt dat doorrijders kiezen voor laarzen met goretex. De Daytona laars wordt veelvuldig aangeprezen (250 euro) en de TCX Infinity ook wel (225 euro). Heeft iemand ervaring met een goretex laars die iets goedkoper is, bijv. de TCX...
  15. S

    brandstofslang per meter (Oi=5mm)

    Ik zoek een zaak die mij hittebestendige brandstofslang (met gevlochten mantel) wil verkopen per meter, met binnen diameter 5mm. Brezan heeft 6mm en op internet zie ik rollen van 20m, of per meter maar verkeerde diameter (Conrad). Iemand een tip?
  16. S

    slag in WM2 wielen na herspaken

    Ik heb 2 WM2 wielen laten spaken met RVS. Bij het monteren zijn wat dingen die opvallen. Het voorwiel staat niet in het midden van de vork (kennelijk moet het wiel asymmetrisch gespaakt worden?!) en verder zit er slag in de wielen. Voor 2-3 mm, achter 3-4 mm. Hoeveel slag is acceptabel?
  17. S

    Motorvriendelijke lasser gezocht

    Ik zoek iemand die in omgeving Leiden een subframe voor mij kan lassen. Aangezien het een dragend onderdeel van de constructie moet zijn wil ik het niet zelf in elkaar hobbyen. Iemand tips? Die van Vijs is een beetje te ver weg. :W
  18. S

    Avon Speedmaster en Safety Milage

    kan dicht.
  19. S

    Nederlander met scooter onder tram in Rome

    NL'er met scooter onder tram in Rome ROME - Een veertigjarige Nederlander is zaterdagavond in Rome om het leven gekomen, nadat hij met zijn scooter onder een tram was gekomen. De man had de zware scooter tijdens zijn vakantie in de Italiaanse hoofdstad gehuurd. In de wijk van Villa...
  20. S

    honda cb400

    Hoe zitten bij bijv. een cb400 het blok en de vbak aan elkaar? Ik vroeg me af hoeveel je daar moet verbouwen om dit voor elkaar te krijgen? http://dieselkrad.info/dieselmotorraeder/Honmar+CB+275+D.html
  21. S

    kenteken aanvragen voor ikea fiets

    Update: IKEA fiets wordt hem niet, ik kijk nu naar een complete rijdende bullet 500, maar zonder europees kenteken. Moet hier ook de 600 euro keuring voor komen of niet? Ervaring gezocht. Outdated: Ik kan een bergje onderdelen kopen die allemaal bij elkaar horen, maar er zit geen...
Terug
Bovenaan Onderaan