Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. yoeri.sigterman

    Honda CBR600RR PC37 2006

    CBR600rr PC37 2006, km stand 15000 - STM slipper clutch - Domino snelgas - Volledig RVS Acrapovic uitlaatsysteem met carbon einddemper - 2 velgensets (totaal 2) incl alle remschijven (1x zwart met moto master remschijven, 1x wit met galfer remschijven) - 2 volledige racekuipen (1 carbon...
  2. yoeri.sigterman

    Gezocht: quickshifter pull

    Ik zoek een pull activated quickshifter (schakelaar) voor bij mijn dynojet PCIIIusb. Andere merk schakelaars mogen ook aangeboden worden (SP, etc) aangezien de aansluiting naar de dynojet unit te verkrijgen is. Dus alleen de schakelaar, geen kasten erbij ;)
  3. yoeri.sigterman

    Te Koop: clipons 43mm

    Setje gebruikte clipons 43mm te koop, o.a. voor de oudere cbr en r6. pic: PM of laat een reactie achter in dit verkooptopic!
  4. yoeri.sigterman

    Gezocht: Set regenbanden

    Zoals de titel vermeld ben ik op zoek naar een set regenbanden, nieuw of z.g.a.n. 120/70 R 17 en 180/55 R 17 Verras me :+ En ook meteen deze vraag erachteraan: Pirelli heeft zijn diablo rain alleen in de maten 160 en 190...zijn er mensen die deze 190 in hun 180 achtervelg stouwen...
  5. yoeri.sigterman

    gpz900r '84 onderdelen

    Vanwege het fighterproject blijven er nogal wat onderdelen "over", vandaar in de verkoop. De kawa komt uit the US-and A uit het mooie jaar 84. Geen hoofdprijs, prijzen uit 84 ;) onderdelenlijst: - Volledige kappenset - Voorframe - Achterbrug met wiel, tandwiel etc (compleet) - Subframe...
  6. yoeri.sigterman

    GPZ900R first fighter

    ...goedemiddag lezers van het streetfighter gedeelte van het motor-forum :P Aangezien dit de beginpost is van een nieuw/eerste fighterproject even wat info over hoe en wat: Het project -Bouw een gpz900r om tot een "zieke"fighter. Ingrediënten -2 broers met teveel tijd (studenten) -3...
Terug
Bovenaan Onderaan