Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: boosterke
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    radiale remklauwen brembo

    wegens niet nodig gaan deze in de verkoop steek 100mm komen van een ducati monster s4r af in goede staat met goede remblokken prijs 300 euro of goed bod
  2. B

    ducati onderdelen en brembo remklauwen

    even nog wat aan het opkuisen geweest achterspatbord hypermotard kleine barstjes maar aangezien dat dit moet gespoten worden even terug wat hars laten inlopen 20euro brembo radiale klauwen steek 100mm remblokken nog zeer goed 300 euro bochtenset ducati...
  3. B

    oprijplaat opvouwbaar

    aangezien ik geen remork meer heb staat deze in de weg mag weg voor elk aannemelijk bod maar geen verzending
  4. B

    te koop helm scorpion exo 1000 air

    helm 3x gedragen maar net dat ietsje te klein om comfortabel te zijn maat xl met ingebouwd zonnevizier en pinlock , zit ook het air systeem in om de helm aan te passen binnenin weg wegens aankoop iets ruimer model zoals je ziet nagelnieuw 180euro verzending...
  5. B

    ducati 998/999 caferacer

    Al heel lang zit in men hoofd om eens een caferacer te bouwen. Maar aangezien ik ducati liefhebber ben en ik nooit een goeie basis vond bleef het idee steken. Ondertussen was ik wel al begonnen met een supermono te bouwen en ben ik nog steeds aan bezig. Dit ook op basis van een ducati blok...
  6. B

    ducati monster S4R onderdelen

    heb hier nog een paar onderdelen die ik niet nodig meer hebt over van een S4R van 2007 originele carbone zijdeksels Monster S4R in prima staat 50€ ducati monster S4R tank zonder benzinepomp , licht beschadigd maar dicht 120€ origineel luchtfilter deksel S4R 10€...
  7. B

    te koop motoremork 2 moto's

    wegens niet meer van doen te koop plaats voor 2 moto's zeer breed dus zeer baanvast opstaphoogte is maar 37cm compleet met 2 recente nieuwe banden uniroyal , waterdichte kist voor spanbanden met slot , disselslot en oprijplaat wel zonder easystand prijs 450€
  8. B

    Sucati custom made kabelboom

    Een kennis heeft zijn ducati 550 laten ombouwen voor een gs500 blok. Blok van de ducati was niet meer te redden en stukken bijna of onmogelijk nog te vinden. Dus ander blok laten inhangen door Niels hier op het forum en ik mocht aan de kabelboom beginnen. Hoe hij hier binnenkwam
  9. B

    Ducati monster S4R alu achterbrug

    heb hier nog een S4R alu achterbrug te koop zeer nette staat , enkel de tandwieldrager zit er niet bij maar zijn genoeg te vinden op ebay enz mag weg voor 250€ en eventueel met linkage en schokdemper voor 350€ verzending niet inbegrepen buitenmaat 25.5 cm en binnenmaat 17.5
  10. B

    ombouw schade monster naar racer

    al een hele tijd kriebelde het om terug een ducati onder handen te nemen op een gegeven moment krijg ik telefoon om een onderhoud te geven aan een monster met achterstallig onderhoud hield men hart al vast dus die kerel komt af vastzittende ketting , valschade , conclussie 2000€ kosten...
  11. B

    vacuum pomp maken

    zoals de titel zegt heb ik een vacuumpomp nodig via google kom je veel tegen om van een oude pomp van een ijskast dat te kunnen maken maar zou dit niet gaan met een compressor deze zuigt ook lucht aan dus eigenlijk een darm op de inlaat met een vacuummeter tussen en kraantje om af te...
  12. B

    T-stuk aanpassen

    ben bezig met een projectje niet echt streetfighter maar in dit subtopic zit veel meer ervaring heb een t-stuk gekocht en normaal passen de vorkpoten erin maar op 1 of andere manier is het gat van de onderste plaat toch 1.5mm kleiner met een spie krijg ik ze niet genoeg open kan...
  13. B

    ducati monster S4R onderdelen oa termi , clutch cover enz

    heb volgende onderdelen te koop van een S4R prijzen zonder verzending koplamp doe een bod
  14. B

    Italiaans Motortreffen Ducaticlub.be

    Ducaticlub.be, Ducati Classic Club en Early Riders Antwerpen slaan de armen in elkaar en de handen aan het stuur om u met fierheid te presenteren: ‘ITALIAANSE MOTOREN TREFFEN 2011′. Behoort uw tweewieler tot het zuiderse ras der Italianen of heeft u de neiging elke ‘bella’ nog eens na te...
  15. B

    te koop ducati monster 796

    Ducati monster 796 KM stand: 8000 Cilinderinhoud: 796 Bouwjaar: 2010 Beschrijving: Te koop ducati monster 796 opties termignoni uitlaten met dp ecu , bugspoiler , meerdere delen mee in mat zwart laten zetten p.o.t.k. geen funbieders
  16. B

    te koop ducati hypermotard martini

    Titel: Ducati hypermotard martini KM stand: 8000 Cilinderinhoud: 1100 Bouwjaar: 2008 Postcode: 2845 Beschrijving: te koop ducati hypermotard in unieke look opties : spark uitlaat , katvervanger , performance nokkenassen , performance ecu , powercommander , project7 luchtfilter...
  17. B

    rollend cagiva frame

    Wegens niet doorgaan van een project een rollend cagiva frame aangeboden. 200€ of een goed bod
  18. B

    Poly kuip honda RS250

    Wegens niet doorgaan van een projectje aangeboden een poly kuip 150€ mailen kan op boosterke79atpandora.be
  19. B

    Poly kuip ducati 848/1098

    Bij deze te koop poly kuip 848/1098 wegens niet meer met deze duc op circuit te gaan rijden. Heb ze 1 maal gebruikt , was de bedoeling om de lichten nog dicht te werken maar gaat dus niet door. Kuip bestaat uit 2 delen alle gaten zijn voorzien en ze past perfekt. De kont is nog niet...
  20. B

    Suzuki DR800

    Aangekocht voor een supermono project maar dit gaat ni door omdat er terug een 848 is bijgekomen en te weinig tijd. Papieren zijn ook aanwezig Voor onderdelen of op te maken enkel de uitlaat ontbreekt. Prijs overeen te komen
  21. B

    cordona quickshifter push and pull

    Aangeboden wegens niet passen op mijn hypermotard. type GP 9 Switch zowel push als pull te gebruiken , zitten nieuwe uniball joint op en nieuwe connector die nog niet geplaats is voor pcm 3 prijs incl. versturen 120€
  22. B

    supermono project

    Met volle moed alles aangekocht , maar door aankoop van een huis kom ik er ni toe om te beginnen bouwen. Daarom terug in de verkoop. Cagiva rollend frame en suzuki DR800. De DR mist enkel de uitlaat. Prijs voor alles 800€ en eventueel voor 100€ meer de kuip erbij...
  23. B

    Te koop ducati monster 600 2001

    Zoals de titel zegt ik bied hier een ducati monster aan. Zet deze te koop voor men zus. De monster is van het jaar 2001 en heeft bijna 22.000km gebold. Vraagprijs 2700€ Enkele foto's
  24. B

    Dainese vest ducati 749

    Ligt hier maar te liggen. Vest met uitneembare binnenvest , protectoren op schouders en ellebogen. Maat 60 maar voelt kleiner aan. Prijs 50€
  25. B

    leder broek revit maat 56

    Vorig jaar aangekocht omdat een 1delig pak te lastig was in de hitte maar een paar keer maar gedragen. En nu veel te groot geworden wegens 25 killo balast minder :popcorn: Merk Revit , voorzien van rits voor een vest , voorzien voor sliders. Broek is in uitstekende staat en ingevet...
Terug
Bovenaan Onderaan