Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tilbo1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    KTM 640 adventure start probleem

    Hallo techneuten... Mijn KTM 640 adventure start niet lekker. Bij het elektrisch starten maakt hij een boel herrie en slaat niet of nauwelijks aan.... aantrappen gaat moeizaam maar lukt wel... hier ben ik niet handig in lijkt me... wie kan me me helpen? Filmpjes voor de duidelijkheid..
  2. T

    Harley Davidson Softail kabels verlengen..... advies gevraag

    Wie kan me helpen.... Ik heb een apehanger gemonteerd op mijn softail. Ik wil nu de electra kabels gaan verlengen, liefst zonder te knippen... zijn hier verlengsels voor die je kunt stekkeren?
  3. T

    night rod special invoeren vanuit België. .. tips?

    hallo MF rijders!! ik hèb een Belgische NRS gekocht uit 2006. de motor is in prima staat, optisch ook z.g.a.n. de hele papierwinkel heb ik erbij en alles aangevraagd bij de rdw. ik heb 2 brandende vragen waar ik niet geheel zeker van ben: - BPM bepalen, ik krijg wel 5 verschillende...
  4. T

    night rod special voorvork??

    hallo techneuten sinds kort ben ik eigenaar van een night rod special uit 07. ik ga hem komende weken invoeren en kenteken aanvragen. er viel me iets op aan het stuur of balhoofd... niet helemaal recht ofzo. ik ben hem gaan uitkleden.. wie kan me vertellen of het normaal is dat de poten...
  5. T

    XS650 cafe racer

    Voor de liefhebbers! Inmiddels niet meer in mijn bezit, maar wellicht leuk om te delen en inspiratie op te doen.... Ik kocht voor een prikkie een xs650 met brandschade wegens kortsluiting, en verbouwde hem tot classic cafe racer.... aankoop.... in opbouw...
  6. T

    rsv mille racekuip O.Z. racing wielen te koop !

    Hallo allemaal, wegens beëindiging van de hobby heb ik diverse race spullen te koop voor een Rsv mille, komen van een r model 2003. Racekuip in prima staat, mooi spuitwerk. O.Z. wielen, gebruikte nette staat Pp racing clipons remschijven brembo voor en achter originele demper...
  7. T

    Remvloeistof vullen / ontluchten HULP ??

    Beste motorliefhebbers!! Ik sleutel regelmatig aan klassiekers (Yamaha xs650) Ook ben ik op het circuit te vinden met mijn rsv mille. Voor beide motoren vervang ik regelmatig de remvloeistif, maar altijd met een hoop geknoei en gezeur. Ik wil graag jullie bevindingen horen, wat is de...
  8. T

    GEZOCHT ----> Motortrailer

    Zoals de titel al doet vermoeden, Ik ben op zoek naar een nette betaalbare trailer voor 1 (circuit) motor... Wie heeft er wat te koop voor me? Graag ff malen naar r.kilsdonk apenstaartje home.nl
  9. T

    Foto's Zolder 23-08 vrij rijden?

    Weet iemand of en wie er foto's hebben gemaakt deze dag op Zolder? Het gaat me voornamelijk om het vrij rijden....
  10. T

    Gezocht ----> regenbandjes 120/180 gebruikt...

    Wie heeft er een setje ter overname? Mogen gebruikt zijn... gr. Roel
  11. T

    Yamaha XS650 Bobber / custom / oldtimer !!

    TE KOOP !!! Wegens finaciering van een volgend (winter)project bied ik mijn xs650 bobber te koop aan! De motor is licht verbouwd, frame is zeer vakkundig aangepast, geen gepruts! Voorzien van een aantal leuke, uniek details, one of a kind!. Motor loopt netjes, lekt nauwelijks (niet...
  12. T

    Race tankdop tbv Honda cbr / fireblade

    Te koop. Nieuwe race tankdop tbv Honda cbr / fireblade. Ivm verkoop van de motor.
  13. T

    Gezocht! ----> Racekont / standaard kont tbv RSV Mille 2002

    Zoals de titel al zegt..... Ik zoek een kont / racekont voor mijn Aprilia rsv mille r uit 2002.... wie o wie heeft r wat liggen?
  14. T

    CBR 600 2001 circuitmotor!

    Te koop: (evt. inruilen straatmotor mogelijk) Honda cbr600 2001 Km-stand: +/- 8000 - Motorisch helemaal origineel - Staat op sc2's 2 dagen oud (prima staat!) - z.g.a.n. regenbanden erbij - WP achtervering - Bitubo voorvering - Hyperpro stuurdemper - reserve tank - reserve kont...
  15. T

    Triumph SPEED TRIPLE 1050 2006 zeer compleet!! (inruil!!)

    TE KOOP!! inruil 2 cilinder mogelijk!! Triumph Speed Triple 1050 -Bouwjaar 2006 -KM-stand =/- 24.000 -1050cc -Zwart metalic -Nieuwe achterband Pilot Power 2ct -Goede voorband Pilot Power 2ct -Gloednieuwe rvs Zard demper, met een geweldige sound! -Speciaal aangepast "kontje"...
  16. T

    "waarschijnlijk" ter overname VRIJ RIJDEN ZOLDER 27aug.

    Waarschijnlijk vanaf a.s. donderdagavond..... Ter overname: Vrij rijden Zolder "minder snel"
  17. T

    GEZOCHT: Achterspatbord (hugger) tbv CBR600FS(i) 2001 (pc35)

    Zoals de tiltel al een beetje verraad: ik zoek een achterspatbordje, mag beschadigd zijn.... Wie heeft er wat liggen? GR. Roel
  18. T

    Gezocht! : Tankdop (snelsluit) tbv Cbr600fs 2001 PC35

    Zoals de titel al doet vermoeden: Ik zoek een tankdop tbv mijn cbr. Liefst een snelsluitend systeempje.... GReeetz. ROel
  19. T

    Gezocht: Kuipframe/steun tbv cbr600fs 2001

    Kan iemand me helpen aan een kuipsteun.frame tbv Honda cbr600fs 2001 pc35? Dingen zijn prijzig nieuw, ik kan zelf wat maken, maar als iemand hier wat te koop weet.... Thanks alvast!
  20. T

    Gezocht:Racekuip tbv Cbr600 PC35 2001

    Gezocht! Racekuip tbv Honda cbr600 pc35 uit 2001. Mag gebruikt zijn en evt wat schade hebben. Zitje heb ik niet perse nodig.... Wie o Wie heeft iets liggen.....
  21. T

    GEZOCHT: Circuitmotor 600cc

    Hey Racers! Na een cursusdag met mijn speed triple 1050 heb ik besloten dat er een circuitfiets moe komen... Ik ben dus zoekende naar een 600cc machine, liefst een komplete set met reserve delen/velgen.... Optische staat is niet belangrijk (zelf handig genoeg...) Technisch graag wel...
  22. T

    XS650 Oldskool Bobber Custom

    FOR SALE! Yamaha xs650 Bouwjaar : 1982 Km-stand: +/- 30.000 Helemaal opnieuw opgebouwd tot een gave oldskool custom bobber! Met unieke details, hier is zeker geen 2e exemplaar van te vinden! -Kickstart en Electrische start! -Gave sound door de open slash-cut pipes, en...
  23. T

    Yamaha Fazer 600 1998 35.000km prima staat !!

    TE KOOP!! Yamaha Fazer 600 - Bouwjaar 1998 - KM-Stand 35.000 - Nieuwe Laser sportdemper - Zilvergrijze gepoedercoate velgen - Prima banden Motor is begin dit jaar gekocht bij een motorzaak. Is werkelijk in prima staat, ziet er prima uit! Er is altijd zuinig mee omgegaan, nooit mee...
  24. T

    Beginnend circuitfreak vraagt advies..

    Heren/dames, Ik rijdt sinds een jaar of 5 motor, heb al behoorlijk wat ervaring/km's opgedaan op de openbare weg, van chopper, naar naked, naar v-max (145pk). en nu rijdt ik een Triumph Speed TRiple 1050 uit 2006. Sinds ik de Triumph rijdt heb ik ontdekt wat sprotief rijden is, en zeker...
  25. T

    Yamaha XS650 bobber for sale

    TE KOOP: YAMAHA XS650 BOBBER Custom!! - Bouwjaar 1982 - Km-stand 35000 Unieke XS650 bobber-style verbouwd!! Veel unieke details, blikvanger, voor het echte oldskool bobber gevoel. Softtail, dus ook rijdbaar....... Bijna alles custom-made!! BIEDEN MAAR.......
Terug
Bovenaan Onderaan