Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Drakie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Drakie

    * Supersportmeiden voorjaarsrit * zondag 14 april

    Zondag 7 april organiseerden we een ritje voor de dames uit het supersportmeiden topic. En 14 april proberen we het gewoon nog een keer. Laat even weten of je meegaat! Dames die nog nooit in het supersportmeidentopic hebben gepost, maar het toch leuk lijkt om eens mee te rijden zijn natuurlijk...
  2. Drakie

    * Supersportmeiden Voorjaarsrit *

    Hallo Supersportmeiden! Het wordt tijd om alvast een voorjaarsrit te plannen. De rit is vooral bedoeld voor de meiden uit het Meiden-met-supersportmotoren topic, maar andere dames met een sportieve motor zijn natuurlijk ook van harte welkom! *** BELANGRIJK **** Datum: 1 april 2012...
  3. Drakie

    Dames motorbroek; Rev'it Factor Lady, maat 40 Long

    Nette dames motorbroek, textiel. Met uitneembare wintervoering en kniebescherming. De broek is extra lang. Merk: Rev'it Model: Factor Lady Maat: 40 - Long Vraagprijs: € 60,-
  4. Drakie

    Motor houder voor Zümo 550

    Mijn Zümohouder ligt ter reparatie bij de producent en omdat het nog wel een tijdje kan duren voordat ik die terugheb ben ik op zoek naar een (nog werkende) houder die ik voor een prikkie mag overnemen. Iemand nog eentje liggen?
  5. Drakie

    Originele uitlaat Honda cbr600f

    Te koop: originele uitlaat voor een Honda cbr600f. Komt oorspronkelijk van een cbr uit '98. Mag voor € 40,- weg.
  6. Drakie

    Meiden met supersportmotoren *Paasrit*

    Omdat de supersportmeiden allemaal weer zin hebben in het nieuwe motorseizoen wordt het tijd om alvast een ritje in de agenda te zetten. Ik stel voor om daarvoor het eerste weekend van april te pakken. Dit is het Paasweekend. Voorkeursdatum aub even in de poll invullen. Ik stel voor dat we...
  7. Drakie

    Verlichting: Philips Xtreme Power

    Ik heb vandaag mijn lampje binnengekregen; de Philips XP Moto. Ik was echter in de veronderstelling dat het om een setje van 2 lampen ging, omdat ik op internet de Xtreme Power eigenlijk ook steeds als setje tegenkwam. Nu blijkt er dus een speciale motorversie te zijn. Mijn vraag: zit er...
  8. Drakie

    Koppelingskabel Honda CBR

    Te koop: koppelingskabel voor Honda CBR. Ik weet eerlijk gezegd niet voor welk type CBR: zelf rijd ik op een CBR600F uit '98 en daarvoor is ie eigenlijk te lang (130 cm). Ik heb er anderhalve week mee rondgereden als tijdelijke oplossing omdat de oude tijdens een weekendje Eifel knapte...
  9. Drakie

    Falco motorlaarzen, maat 41

    Slechts enkele keren gedragen Falco motorlaarzen te koop. Maat 41. Mogen weg voor € 75,- (waren nieuw €150,-).
  10. Drakie

    Rev'it textielpak, maat XYL

    Mijn moeder biedt haar slechts enkele keren gedragen Rev'it textielpak te koop aan. Maat XYL. Prijs: € 250,- ( was nieuw € 350,-) Interesse?
  11. Drakie

    Waar meld ik slecht wegdek en oliesporen?

    Tussen de file doorrijdend op de A50 vanmorgen (richting het zuiden) bleek er een flink gat in het wegdek te zitten vlak voor knooppunt Valburg. Later op de dag reed ik van de A73 de A77 op en daar liep precies in de bocht een breed oliespoor. Helaas kwam ik dit oliespoor bij de afslag naar...
  12. Drakie

    * De Supersportmeiden gaan een middagje/avondje uit!! *

    Omdat wij ook in de wintermaanden actief willen blijven, maar in deze tijd niet allemaal meer op de motor kruipen , gaan wij iets vreselijk gezelligs doen op zaterdag 13 december. De eerste gedachte was om te gaan karten, maar dat blijkt niet voor iedereen even geschikt. Dus.... zoeken wij nu...
  13. Drakie

    Gamvik in plaats van Nordkapp

    Wij gaan komende zomer richting de Noordkaap, maar hebben het idee opgevat om het toeristische Nordkapp te mijden en in plaats daarvan naar Gamvik te rijden (ten oosten van de Noordkaap en iets minder noordelijk). In een topic van enkele jaren terug las ik dat de weg tussen Mehamn en Gamvik...
  14. Drakie

    Drakie meldt zich aan

    Ik lees nu al weer een tijdje mee op dit motor-forum en omdat ik zag dat er zich elke dag weer nieuwe mensen aanmelden vond ik dat ik ook niet kon achterblijven. Ik rijd eigenlijk pas sinds augustus motor en heb sinds kort een CBR600f uit '98. Omdat ik wat motorrijden betreft nog echt een...
Terug
Bovenaan Onderaan