Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Zazou
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Z

    XR600 kickstart probleem

    Hallo, Hier zijn we na lange tijd nog eens. Vandaag wou ik mijn xr600r nog eens een keertje starten na lange tijd. Een keertje of 8 getrapt en ja hoor draaien als een malle. Na een uurtje heb ik hem nog eens gestart maar viel hij stil. Nu is het probleem dat als ik hem wil aankicken de...
  2. Z

    veer kickstarter gezocht

    Ik zoek de veer op de kickstarteras in het blok. En dit voor een honda cb 550 f Iemand die me daaraan kan helpen??? Thanks, Johan
  3. Z

    Hoe werkt een vork van kawa Gpz550????

    Ik had eens willen weten hoe deze werkt?? Bovenaan de benen zitten 2 gaatjes die door en slangetje verbonden zijn. E zit ook een ventiel op om perslucht op te zetten. Nu mijn grote vraag..... Ik wil de vork in een honda gebruiken maar dan moeten de benen bovenaan 7 cm ingekort...
  4. Z

    Motor enz kawasaki gpz 550 1986

    Verschillende onderdelen kawa GPz 550 motor zadel tank achterbrug dashbord kabelboom met alle aanhang enz Prijzen??? wat men ervoor bied, staat in de weg!!
  5. Z

    Cafe racer tank

    Ik zoek een lange tank voor men honda cb 550. Liefst read titan, rickman, dunstall..... Uiteraard mogen andere modellen ook, zolang ze maar een Mooi model hebben *D Laat maar horen als je iets hebt. Johan
  6. Z

    Onderdelen cb 550 f

    Hoi, Heb hier wat spullen over wegens ombouw naar caferacer Tank zonder roest Zadel = verkocht!! Voorspatbord met lichte roestspikkels achterwiel op te kuisen voorwiel met roestplekken achterlicht 2 bol pinkers spiegel voetsteunen rempedaal achterpootjes valbeugels Johan...
  7. Z

    rem-schakelset

    Hoi, Ik zoek en schakelsetje voor om te bouwenom op men cb 550 te zetten. Als iemand iets heeft liggen hoor ik het graag. Liefts ocasie aan democratische prijs. Mvg, Johan
  8. Z

    Project cb 550 f naar caferacer

    Hoi allemaal, Vandaag heb ik men garage wat opgeruimt en morgen wil ik starten met mijn project. Het is een cb 550 four, motor draait zeer mooi dus deze blijft zoals hij is. Enkel de buitenkant wordt opgefrist. Verder wil ik veranderen: -lange tank read titan of rickman (als we...
  9. Z

    Gezocht: read titan tank of Rickman

    Moet dienen voor op een Honda cb 550 f. Eender welke staat, alles aanbieden. Met dank , Johan
  10. Z

    Spullen caféracer

    Hoi allemaal, Vermits ik aan een verbouwproject (cb 550f) ga beginnen had ik enkele vragen. Heb hier al uren zitten lezen en veel interessant gezien. Toch nog wat vraagjes..... ;) Ik zoek nl in eerste plaats een mooie lange tank. Deze mag in polyester zijn of metaal. Iemand enig...
Terug
Bovenaan Onderaan