Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: B.A.R.T
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B.A.R.T

    Kawasaki Z1000 uit 2004

    Hierbij wil ik mijn zgan Z1000 uit 2004 aanbieden. Ik heb de motor begin deze zomer gekocht van de 1e eigenaar met 7000km op de teller. Nu staat er 11.400 km op de teller. Het betreft een Nederlandse motor welke nieuw gekocht is toendertijd bij Goedhart motoren. Opties van de Z1000...
  2. B.A.R.T

    Yamaha R6 2008 kuipset met wat schuifschade

    Goedemorgen, Te koop aangeboden voor een Yamaha R6 uit 2008/09 Complete kuipset met links wat schuifschade(koplampkap/zijkuip). Rechtse kant is goed,net zoals de complete kont. Wat betreft de linker beschadigde delen,er is niks afgebroken of gescheurd.... Ideaal om het te gebruiken...
  3. B.A.R.T

    Yamaha R6 2008 zwart/goud/Akra

    Goedemorgen. Opnieuw in de verkoop,mijn mooie Yamaha R6 uit 2008 De kilometerstand van de motor is: 12.XXXkm. Extras op de R6 zijn: hotbodies raws. raws geintegreerd in het a licht. stepjes achter eraf en gespoten afdekkapjes ervoor in de plaats. selfmade kentekenplaathouder...
  4. B.A.R.T

    Gezocht Yamaha R6 kuipset in het zwart

    Goedemorgen. Ik ben op zoek naar een zgan kuipset van een Yamaha R6 uit 2008. In de kleur zwart.(zwart antraciet/matzwart). Mocht iemand dit nog over hebben van zijn ombouw,of dat je ergens een kuipset weet te liggen. Dan hoor ik het graag. Groetjes Bart.
  5. B.A.R.T

    Yamaha R6 2008 zwart/goud

    Goedemorgen, Hierbij bied ik mijn Yamaha R6 uit 2008 aan. De R6 heeft 11,xxxkm gereden(er word nog mee gereden). Voor de winterstop is de olie en het oliefilter vervangen. De R6 staat nog op goede Dunlop Sport Smart banden. opties: Seatcover. afdekkapjes ipv de voetsteuntjes...
  6. B.A.R.T

    plaats knipperlichtrelais Honda CBR 600 RR

    Goedenavond, Weet iemand waat het knipperlichtrelais van een Honda CBR 600 RR uit 2003 verstopt zit? Heb op het forum al gezocht maar kon er niets vinden. De motor ligt op dit momen uitelkaar en we willen led raws monteren. Tussen de koplampen zit het relais niet en bij de accu hebben we...
  7. B.A.R.T

    rode rechteronderkuip yamaha r6 2001

    Rechteronderkuip voor een yamaha R6. Prijs: 35 euro. Kuipdeel is af te halen in Tiel. Groetjes Bart.
  8. B.A.R.T

    forma laarzen

    Iemand interesse in een set Forma laarzen in de maat 45? Ik verkoop de laarzen omdat ik een andere motor heb gekocht en de laarzen niet bij de motor passen. Prijs voor dit moois is 40 euro.(prijs aangepast). De laarzen zijn af te halen in Tiel. Groetjes Bart(0622275939).
  9. B.A.R.T

    Dank u wel sinterklaas!

    Wat ik nou heb gekregen van sinterklaas! Ik mag haar zaterdag ophalen. Bedankt lieve Sint! Zal er heel zuinig op zijn *D . Groetjes Bart.
  10. B.A.R.T

    Nette Yamaha R6 2001

    Te koop: Yamaha R6 BJ 2001. Km-stand: 33.000 Hele nette motor met een Bos carbon demper. Spyball alarm. Recent olie ververst. Accu vervangen Maart 09. De motor is in een hele mooie staat. Motor heeft geen regen gezien... Ik heb de R6 altijd netjes warm gereden etc. De reden van...
  11. B.A.R.T

    gehoorbescherming sluit niet af

    Hallo, Ik heb een maand geleden oordoppen aan laten meten bij de audicien. Nu zijn ze vorige week binnengekomen. Daar in de winkel gepast en nog uitleg gekregen. Nu heb ik een paar keer met de oordoppen gereden en erger ik me nog steeds aan windruis. Waar ik achter ben gekomen is dat als...
  12. B.A.R.T

    rechterzijkap yamaha r6 2001

    Hallo, Ik ben op zoek naar de rechterzijkap die tussen de onder- en koplampkuip zit. Mijn motor is Rood. De kap die ik zoek is zwart met daarop een rood met witte stikker erop. Ook staat er boven in de kap het logo: YZF. Als iemand er 1 heeft of er ergens 1 weet te liggen goor ik het...
  13. B.A.R.T

    gezocht:Rode seatcover Yamaha R6 2001

    Hoi ik ben op zoek naar een rode seatcover voor een Yamaha R6 uit 2001 Als iemand er nog 1 heeft liggen hoor ik het graag. Groetjes Bart.
Terug
Bovenaan Onderaan