Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. R

    motorblok r1 2000

    hallo allemaal. ik heb een yamaha r1 uit 2000. hiervan is het blok helaas overleden en inmiddels is er een nieuwe klaar om erin te gaan. echter bij de uitlaat poorten zitten bij het orginele blok een soort nozzels die naar een blokje aan de voorkant gaan. bij het nieuwe blok zijn deze...
  2. R

    carburateur probleem na blokwissel zx9r

    beste allen. ik heb een kawasaki ninja zx9r 1998 recent mijn blok vervangen nadat die finaal aan gort gereden was. echter nu ik mijn motor start schiet hij meteen naar de 7000toeren. na veel zoekwerk kwam ik er gister achter dat de 2 linkse gaskleppen helemaal gesloten waren en de 2...
  3. R

    Honda CBR600 f1 met kenteken in onderdelen

    los of alles in 1 koop, reden voor verkoop is problemen met kabelboom.. gestraald/gepoedercoat wit tank velgen gloed nieuwe voorband pirelli diablo rosso 2 110-70r17 frame nieuwe kettingset slechts 500 km oud km teller van Louise de zon (fiets km tot 250kmpu) streetfighter kapje...
  4. R

    bril met camera

    he mense heeft iemand ervaring met zonnebril met ingebouwde camera/audio op de motor? het zal nooit zo goed zijn als bijv gopro, maar toch ben ik benieuwd....
  5. R

    achterlicht blijft branden

    hallo mensen, heb een zx9r 98 en sinds kort heb ik gemerkt dat mijn remlicht constant blijft branden, dit terwijl hij het zonder iets te veranderen het normaal altijd goed heeft gedaan... waar kan dit aan liggen? het is er een met geintegreerde knippers, voor de rest doet alles het naar...
  6. R

    diameter lagers voorvelg

    hallo mensen, ik heb een velg gekocht van volgens de verkoper een zx9r 98 nu wou ik hem er laatst op laten zetten en bleek het niet passen omdat de as te klein was, omdat beide partijen beweren het gelijk te hebben wil ik graag weten of iemand voor mij de diameter heeft van de opening waar...
  7. R

    koppeling problemen

    hallo, ik was vanochtend met de motor bij het starte was er iets dat leek op een klap uit de uitlaat, verder niks bijzonders alles zoals normaal.. tot ik bijna op me werk kwam begon de koppeling vreemd te doen ( hoefde maar heel zachtjes in te knijpen ) maar nu koppelt hij helemaal niet. ik...
  8. R

    problemen kopeling zx9r

    hallo mensen, ik vandaag de koppeling vervangen van mijn zx9r. alles eraf gehaald, nieuw spul erop gezet. de de laatste plaat een "tandje" verschoven zoals in de manuals.. nu was het al een gekloot om de koppelings kabel vast te krijgen maar nu ontkoppelt hij helemaal niet meer?!?! hoe kan...
  9. R

    symptomen voor een slippende koppeling?

    he mensen, ik vandaag rijden en ik merkte het gister ook, als ik rij en ik accelereer vanaf (de 2e versnelling is het het ergst ) + - 6000 toeren schiet hij ineens vol de toeren in (bij vol gas) zonder in diezelfde tempo in snelheid toe te nemen.. is het een slippende koppeling...
  10. R

    spannings regelaar suzuki gs500e

    Gloednieuwe spannings regelaar SUZUKI GS500E was voor een van het bj 1993 aangezien ik op dit moment een kawasaki heb en ik deze een beetje vergeten was bied ik hem via deze weg te koop aan. hij is letterlijk gloed nieuw, nooit gebruikt en in top conditie. nieuwprijs 100,- mijn prijs 50,-...
  11. R

    aluminium polijsten

    Hallo mensen, even een korte vraag... ik heb mijn velgen en voorvorkpoten gepolijst.. hier heb ik nooit geen problemen met roest (rij gewoon het hele jaar behalve in de winter) Nu wil ik mijn aluminium ketting cover polijsten maar is alu een geschikt materiaal die niet zal roesten als er wat...
  12. R

    kuiponderdeel ZX9R van 02 op een 98er?

    zoals de titel al zegt. past de zwarte onderkap ( de buik zegmaar ) van een zx9r 2002 op een kawa van 1998? misschien dat iemand dit al geprobeerd heeft o.i.d. groetjes luuk
  13. R

    LASER Hotcam uitlaat systeem zx9r 98-02

    ennn mag een slotje op
  14. R

    scheur in de band

    He mensen, ik zag dat ik een aardige jaap (misschien een kleine halve centimeter maar wel aardig diep), precies midden in mijn band heb zitten :S weet iemand hoe en of dat te maken is? gr Luuk
  15. R

    Hoe zit het met de zx9r bouwjaar en onderdelen

    Hallo mensen, ik heb een kawasaki zx9r 1998.. nu vind ik op de ene site onderdelen van 98-00 en meer en andere weer alleen 1998.. is dat nou echt zo verschillend per onderdeel of niet? wie weet hoe dit precies zit? mvg Luuk
  16. R

    Ik zoek, kawasaki zx9r kap zwarte kap rechts onder

    Hallo mensen, wie kan mij helpen! ik zoek voor een kawasaki zx9r 1998 een kap. als je achter de motor staat, zoek ik de rechter onderkap ( is meestal zwart ) als je me kan helpen heel graag! mvg Luuk
  17. R

    unieke gs500e met kuip

    na een dikke 2 jaar aan trouwe dienst mag hij een nieuwe eigenaar gelukkig gaan maken. Ik ben overgestapt naar een snellere motor. Het volgende over de motor, Het is een motor die eerst paars /roze was maar is overgespoten in Metallic donker grijs. twv 600+ een 2de achterkap is bewerkt...
  18. R

    comfortverschil cbr900rr en r1?

    he mensen ik wil graag een snellere motor, zit te denken aan een cbr900rr ouder model '99 (?) of een ouder model r1.. nu vroeg ik mij af of er kwa comfortabel rijden verschil in zit.. ik weet het als ik voor comfort ga neem dan een toer motor maar dat wil ik niet. dus zit er veel verschil...
  19. R

    cabrateur afstellen,

    He mensen, nog een vraagje. Ik weet dat de clip van de gasnaald de lucht/benzine mengsel bepaald. Maar is het dan zo dat hoe hoger de gasnaald hoe rijker hij wordt (dus meer benzine?) en hoe lager hoe armer dus de benzine toevoer minder. heb ik dit goed of niet? nu loopt mijn motor na het...
  20. R

    Bougie vraagje

    He mensen, heb een gs500e en daar heb ik de laatste tijd het een en ander aan verandert, 2 in 1 laser deeptone uitlaat systeem, K&n luchtfilter, grotere sproeiers enz. maar moet ik nou ook de bougie een ( of meerdere ? ) hittegraat verhogen? mvg Luuk
  21. R

    oliepeil meten,

    he mensen, Ik heb gelezen in mijn "manual" dat wil je een nauwkeurige meting doen van het oliepeil de motor op een goede tempratuur moet zijn. nu is mijn motor koud en zie ik dat het oliepeil tegen het streepje van de L aan zit. is het dan wel veilig om meteen de motor goed warm te rijden of...
  22. R

    cabrateur schoonmaken

    hallo mensen, heb hier een cabrateur liggen die ik eigenlijk helemaal wil schoonmaken van de buitenkant en de binnekant. dus mijn vraag is, is er iets waar ik de cabrateur in kan laten weken ( wasbenzine? azijn? ) om hem vervoglens weer helemaal op te lappen? ik ga nadat ik er weer mee ga...
  23. R

    wanneer kleppen stellen en cabr synchr?

    Hallo mensen, ik vroeg mij af wanneer je je kleppen moet laten stellen, wat zijn de symptomen die verschijnen op het moment dat het echt nodig is? zelfde vraag voor synchroniseren van de cabr. groeten Luuk
  24. R

    Gasnaald afstellen

    Hallo mensen, ik zou graag wat meer informatie willen over het effect van het aanpassen van de stand van de gasnaald clip. wat gebeurt er precies en wat is het gevolg als je hem of te hoog of te laag in steld. ik heb het wel is geprobeerd en naar mijn idee pakte de motor ( hoe lager de...
  25. R

    gsx600f achterveer op gs500

    hallo mensen, ik was vandaag op zoek naar een gsx600f achterveer om deze op mijn motor te beunen. nu had ik eerst mijn achterveer opgemeten deze was + - 33-34 cm. voor de zekerheid vroeg ik de man of hij de veer wou opmeten van zijn motor is die ook 34 cm? dus aan de mensen die een gsx600f...
Terug
Bovenaan Onderaan