Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. S

    band uit stock niet op velg te krijgen

    Deze avond geprobeerd om een band 180/55 op mijn velg voor een 190/50 te leggen. De band zit echter heel los om de velg waardoor ik de band niet tegen de velgrand krijg als ik hem opblaas. De band lag reeds enkele jaren in een stapel banden en ik vermoed dat deze door de jaren heen is...
  2. S

    Olie uit carterontluchting afhankelijk van oliesoort?

    Als ik de versnellingsbak van mijn husqvarna vul met 10w40 heb ik geen probleem. Gebruik ik echter putoline gp10 dan zit mijn achterwiel onder de olie. Volgens mij uit de carterontluchting. Na de eerste keer terug de gp10 olie vervangen door 10w40 en het probleem was weg. Deze avond terug...
  3. S

    Koppelingsplaten husqvarna

    In de gevoerde koppelingsplaten zit in bepaalde nokken een uitsparing (zie foto). Wat is de functie van die uitsparingen? Is het de bedoeling dat de koppelingsplaten zo gemonteerd worden in het koppelingshuis zodat alle uitsparingen op 1 lijn liggen of doet het er niet toe waar deze...
  4. S

    Draad uit ecu stekker halen

    Het draadje van de tps naar de ecu is vlakbij de ecu stekker afgebroken. Iemand enig idee hoe ik het resterend deel uit de ecu stekker krijg?
  5. S

    Gezocht: subframe gsxr 750 k4/k5

    Volledig subframe of enkel de linkerzijde. Mijn email: springbowtje@hotmail.com Mvg Stijn
  6. S

    kroonplaat gsxr k4

    Zijn er mensen met een gsxr 750 en 1000 bj 2003, 2004 en 2005 die es naar de onderzijde van hun bovenste kroonplaat willen kijken en mij willen vertellen welke code erin vermeld staat. Bij mij staat er xb751 en ik zou willen weten van welke moto deze kroonplaat komt.
  7. S

    Circuitfun assen 14/15 mei

    Zijn er nog mensen aanwezig op deze tweedaagse? Wordt voor mij mijn eerste keer Assen.
  8. S

    Voor welke bouwjaren zijn deze cbr 600rr kuipen?

    Ik heb me ooit deze kuipset aangeschaft maar nu weet ik niet meer of dit een bj03/04 of een bj05/06 set betreft. Het zijn kuipen voor een honda cbr 600rr. Kan iemand mij helpen of vertellen waarin ik het verschil kan zien?
  9. S

    Zolder morgen 15 juli groep snel voor 70 euro

    Bij interesse graag via mail op springbowtje@hotmail.com of 0474 47 67 69 (belg. nr)
  10. S

    Achterschokbreker fireblade sc33

    Ligt hier al enkele jaren in de schuur. In zeer goede staat. Prijs: 30 euro. Ligt in Belgie, West-Vlaanderen maar verzenden is mogelijk.
  11. S

    cdi gsxr 600/750 uitwisselbaar?

    Ik heb over enkele maanden van iemand op het forum een gsxr overgenomen. Het zou een gsxr 750 zijn maar er zit een cdi in met vermelding: 29G20 opzoeking op het internet leert me dat dit voor een 600 is. Nu heb ik nog een 30G10 liggen en de aansluitingen zijn dezelfde. Kan ik zomaar de cdi...
  12. S

    Nieuwe set michelin pilot power 120/180

    Nieuw, dot van 2010. Koel en droog bewaard. Mogen weg omdat ik er geen gebruik meer van ga maken. Prijs: 190 excl verzending Liggen in Belgie, Westvlaanderen Verzending binnen Belgie mogelijk voor 4 euro.
  13. S

    racekuip gsxr 1000 k5 passend op gsxr 750 k4?

    Of zijn de bevestigingspunten anders bij de 1000? De 600 en 750 zijn dezelfde dacht ik maar of dit ook zo is met de gsxr 1000?
  14. S

    Duovoetsteunen R6 bj 99-02

    Wie kan mij hierbij helpen zodat ik opnieuw een duo mee kan nemen?
  15. S

    kuipruitje fireblade sc33 bj 97, zijkapje suomy gunwind helm

    ruitje: om het even welk kleur zijkapje boven sluiting vizier: tekening en krassen onbelangrijk, dient toch gespoten te worden Wie heeft nog iets liggen?
  16. S

    Yamaha R6 bj 00

    Te koop wegens aanschaf 1000cc. - 50 000km op teller maar heeft een ander blok gekregen met nu 25 000km Mijn vorige blok is eind 2007 in de soep gelopen bij een km-stand van 47000km. Eind 2008 heb ik een 2002 blok met 22000km gekocht van iemand op dit forum (850 euro). Sindsdien een goeie...
  17. S

    Protectoren

    Heeft er nog iemand een oud, versleten pak met goede protectoren die toch de vuilbak ofz in gaat, laat me dan iets weten want ik ben op zoek naar een set protectoren.
  18. S

    Kabelboom R6

    Ik heb een nieuw blok met bijhorende kabelboom gekocht voor de R6. Het blok zou een 2002 model zijn. Nu zie ik dat de cdi van het nieuwe blok slechts 1 aansluitingsfiche heeft en die van het oude blok twee kleinere. Daar mijn huidige kabelboom her en der al wat is aangepast zou ik het...
  19. S

    Gaskabel R6 bj 99-02

    -------------------------------------------------------------------------------- Op zoek naar een gaskabel dus. Eigenlijk enkel diegene die op de gashendel toekomt waar er geen regelmoer opzit. Als iemand nog eentje heeft liggen. Anders bestel ik het bij den dealer.
  20. S

    Aim laptimer met baken, PC-kabel en software

    Complete Mychron light laptimer met software, kabel om met de pc te verbinden en baken. Netjes in doos met handleiding. Nadeel, heeft een kleine beschadiging aan de behuizing. Funtioneert echter prima. Prijs: 185 excl verzending Plaats: Belgie
  21. S

    Lookwell lederen combi

    Ideaal voor mensen die met een rode R6 of R1 rijden. Gaat de deur uit wegens te groot geworden. Maatje 54. Geen schuif of valschade. Verzending ook mogelijk. Omgeving Pittem, Westvlaanderen. 175 euro voor dit mooie pakkie.
  22. S

    Originele uitlaat R6 99-02

    Verkeerd in splinternieuwe staat. Geen deuken of krassen. Bijgehouden met de gedachte em ooit nodig te hebben voor op bepaalde circuits maar er is een honda circuitmotor bijgekomen. Demper ligt hier dus maar en gaat de verkoop in. Vaste prijs: 50 euro Kan verstuurd worden naar Nederland via...
  23. S

    Volledige arrow uitlaatlijn voor yamaha R6

    Hallo mensen, Ik heb nog een splinternieuwe competitie uitlaatlijn liggen voor een R6 99-02. Het gaat om de 71003CP van arrow. Dit wil omvat: Titanium demper en tussenstukken RVS voorbochten Carbon demperophangbeugel beugel om voetsteunen te vervangen? incl. alle veren, dichtingen...
  24. S

    testbank omgeving Soest?

    Ik ben op zoek naar adressen waar ik terecht kan voor een testbankuitdraai van de moto. Liefst in de onmiddelijke omgeving van Soest. Hartelijk dank.
  25. S

    elektrisch schema R6 bj 2000

    Ik ben dus op zoek naar dit schema. Liefst een beetje duidelijk want in mijn huidig gedownloade manual is het niet scherp genoeg. Ik weet dat hij ergens op het net staat alleen weet ik niet meer waar.
Terug
Bovenaan Onderaan