Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jacappi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jacappi

    Quickshifter BMW R1200GS 2017 doet het niet,,

    Ik heb nog niet zo lang een BMW R1200GS LC van 2017, Er zit een quickshifter op gemonteerd maar is dit A fabriek en moet dit geactiveerd worden want hij doet het niet maar zit er wel op gemonteerd. Volgens de vorige eigenaar heeft i het wel gedaan,, maar ik vermoed dat hij de schakel assist...
  2. Jacappi

    KTM LC8 ellende

    Hoi ik ben de vorige eigenaar van 74-MP-JK Heb er 911Km mee gereden. Staat nu 10515 op teller. Blok bleek gereviseerd te zijn vertelde KTM NL me en het is een Duitse fiets waar ik thuis pas achter kwam toen ik de map ging lezen, er zat geen kentekenplaat op op de foto's maar had wel gevraagd of...
  3. Jacappi

    KTM LC8 blok

    Hoi ik ben de vorige eigenaar. Heb er 911Km mee gereden. Staat nu 10515 op teller. Blok bleek gereviseerd te zijn vertelde KTM NL me en het is een Duitse fiets waar ik thuis pas achter kwam toen ik de map ging lezen, er zat geen kentekenplaat op op de foto's maar had wel gevraagd of het een NL...
  4. Jacappi

    74-MP-JK KTM 1290 niet kopen !

    Hoi ik ben de vorige eigenaar. Heb er 911Km mee gereden. Staat nu 10515 op teller. Blok bleek gereviseerd te zijn vertelde KTM NL me en het is een Duitse fiets waar ik thuis pas achter kwam toen ik de map ging lezen, er zat geen kentekenplaat op op de foto's maar had wel gevraagd of het een NL...
  5. Jacappi

    Moet uitlaatdemper origineel of aan de DB norm voldoen ?

    Hallo, Ik heb een motor in België gekocht dus deze moet naar de RDW voor schouwen van voor NL kenteken. Nu zit er geen originele demper op, nu weet ik niet of dit verplicht is ? Ik heb in andere topics gelezen dat E keurmerk niet perse nodig is in Duitsland maar dat hij binnen de aangegeven...
  6. Jacappi

    Akrapovic carbon eind kapje SXV

    Heeft iemand een uitlaad met schade of een los eind kapje te koop ? Het is voor een aprilia SXV ( hexagon vorm )
  7. Jacappi

    Koppeling GS 1200R maakt flink kabaal wat kan het zijn ?

    Hallo mijn BMW GS 1200r van 2005 maakte vandaag een vreemd bijgeluid. Het komt van de koppeling want als ik de hendel bedien is het zo goed als weg. Ik hoorde al een tijdje terug iets maar meerdere motoren hebben dit. Het is het ergst bij koude een motor net na het starten Maar nu vind ik...
  8. Jacappi

    Brandweer freak vragen wat wel wat niet doen,

    Hoe blus jij je motor als hij begind te branden onderweg ? 1. ik heb een brandblusser bij. 2. met zand of grond uit de berm. 3. ik rij hem de sloot in indien aanwezig. 4. ik hou een auto aan en vraag om een brandblusser. Nog een vraag voor de deskundigen, Heeft een brand ontstaan door...
  9. Jacappi

    25 Kw Kawazaki ZX6R 636 van 20-12-2004 te koop

    Kawasaki ZX6R 636 ninja. Bouwjaar : 20-12-2004. Met 25 Kw kenteken dus geschikt als begin motor 18 Jaar. Met SBK uitlaadsysteem met carbon demper. Special remschijven voor & achter. Net nieuwe accu gehad. Verkeerd in goede staat, Km stand : 27500 Bieden vanaf 3500,- :9
  10. Jacappi

    Kawasaki ZX6-R636 duozit-cover/deksel voor model 2005 -

    Te koop, Kawasaki ZX6-R636 duozit-cover/deksel. Kleur Kawa, groen. Voor model 2005 - 2008, Deksel is nieuw, is verkeerd geleverd moest voor een type 2003-2004 zijn. Vraagprijs 75,- Prijs inclusief verzendkosten (mits het geboden bedrag hoog genoeg is,)
  11. Jacappi

    Mijn ervaring met Groenen motoren

    Ik heb een schade motor aangeschaft met alleen val - kuipschade om van de winter op te knappen bij Groenen motoren.in Luysgestel. Hij adverteerde met .......Km in de advertentie op marktplaats. Ik om de motor maar de accu polen waren losgekoppeld en de boutjes ontbraken en hij was leeg. (...
  12. Jacappi

    Kawazaki ZX6r 2004 linker zijkuip + kont en kont- kuver

    Hallo wie heeft er nog een buddizit cuver van een Kawa ZX6r kleur maakt niet uit. Ook de kont zelf en de linker zijkuip. En 2 spiegels '( Mailtje via profiel :} :}
  13. Jacappi

    BARDAHL volsyntheet 2 takt olie 22L voor 75,-

    Hallo 2takters of two strockers Ik heb nog een 25 L vat staan er zit nog 22 L in Merk: BARDAHLVol syntheetisch 2 tack olie API/cec:TC+ ISO:L.EGD Piagoio:SI.Tisi Jaso:FC (low smoke) Ik wil er 75,- voor hebben. Ik gebruikte het voor m,n KTM 380 SM. Maar ingeruild voor een SXV 550...
  14. Jacappi

    Op zoek naar vloeibaar rubber plamuur graag info,

    Ik ben op zoek naar vloeibaar rubberachtig plamuur. Vroeger hadden ze het bij de meeste groothandel in gereedschap. in verschillende kleuren rood, zwart, etc, Hiermee kon je handvaten van tangen isoleren of beschermen tegen vallen en krassen .en ander gelijk soort doeleinden Weet iemand of...
  15. Jacappi

    Hebbedingen voor jouw & bijrijders ergonomie show it ! @

    Wie heeft er z,n tweede stuur. > Voordelen geen of minder getrek en geduw aan je lijf. > Je kan bij een snelheids overtreding zegen dat :+ > Nadeel bij een val bezeerd de bestuurder zich er aan.
  16. Jacappi

    Brandstof: worden we genept ?

    Beste medemens O-) Sinds de prijzen van brandstof zijn gezakt heb ik met velen het vermoeden dat de brandstof verdund is. Het betreft zowel benzine als diesel. Ik hoor steeds vaker dat hun voertuig aanzienlijk minder km aflegt op de zelfde hoeveelheid brandstof dan voorheen en dit met de...
  17. Jacappi

    Aprilia SXV 450 - 550 Akrapovic systeem te koop !

    AKROPOVIC volledig uitlaatsysteem Van voor tot achter van titanium. Pijpwerk 1/3 grotere doorlaat dan bij het originele systeem. Zonder aanpassingen al 7 Pk meer vermogen. Systeem bestaat uit : Titanium bochten en pijpwerk en demper inclusief Db killer en beugels bouten en trekveren. Met...
  18. Jacappi

    Husqvarna 610 supermotard 25 Kw kenteken 1995 te koop !

    Husqvarna 610 25 Kw kenteken 1995 in superstaat, Advertentietekst: Husqvarna 610 supermotard van 1995 met 25 Kw kenteken. Gereviseerd in zeer goede staat. Opties: met slippercluhts ! Hooge druk zuiger 63 Pk aan het achterwiel ! Wp afgeveerd volledig instelbaar superstug als het moet...
  19. Jacappi

    Te koop originele Aprilia RSV remschijven met remblokken

    Te koop originele Aprilia RSV remschijven met remblokken. Van model 2004 past tevens ook op Tuono. 1000 Km mee gereden als nieuw ! Motor verkocht met een Ferodo remset. Prijs 150,-
  20. Jacappi

    Rechter kuipdeel plus kuipruit honda 600 F

    Rechter kuipdeel plus kuipruit honda 600 F 100,- Kleine krasjes op de kuip maar bijna niet zichtbaar. Stuur een mailtje bij interesse.
  21. Jacappi

    Aprilia SXV 550

    http://link.marktplaats.nl/162988030 Kijk via de link of scrol naar beneden :}
  22. Jacappi

    Trubbels met revisie 610

    Hallo lotgenoten ik ben bezig een Husq 610 van 94 te reviseren maar. ;( :N :X en |( |( |( Heb ik hem bijna in elkaar kom ik er achter dat de zuiger er verkeerd in zit |( Gelukig staat het blok nog op de werkbank *O* maar toch |( Ik zit nu alleen nog met het volgende :? Waar kun...
  23. Jacappi

    SXV wat adviseert jou dealer ?

    He even over motorolie :] Mijn dealer schrijft motul 10w40 halfsynthetisch voor ook voor in de versnelingsbak. In de handleiding staat 10w60 :? Wat gooien jullie erin :}
  24. Jacappi

    SXV

    He sxv lovers :W Ik heb op m,n nieuwe sxv een akrapovic laten zetten en gisteren het programma erin laten schieten voor de open pijp. :] Hij loopt nu beroerd continu grote klappen als ik het gas loslaad hij stottert onderin en het gas lijkt wel een aan uit schakelaar. :X in de beboude...
  25. Jacappi

    APRILIA SXV 550 26 - 6 - 2006 prijs 6750,-

    Motor verkeert in uitstkende staat ! :Y Hij is op Be kenteken alle benodigde documenten voor Nl aan te vragen zijn aanwezig. Maar als circuitfiets ben je natuurlijk gelijk klaar en kun je hem altijd nog op Nl kenteken laten zetten dit is niet tijdgebonden ! Ik heb ook nog een AKRAPOVIC...
Terug
Bovenaan Onderaan