Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: diok
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Origineel duo zitje Honda SP-2 VTR1000

    Origineel duo zitje Honda SP-2 VTR1000 Vraagprijs verkocht! Ik ben te bereiken op e-mail: gorter_t_@hotmail.com / gsm: 06-41011976...
  2. D

    MRA donker ruitje Honda SP-2 VTR1000

    MRA donker ruitje Honda SP-2 VTR1000 Vraagprijs verkocht Ik ben te bereiken op e-mail: gorter_t_@hotmail.com / gsm: 06-41011976...
  3. D

    LED knipperlichten, nieuw!

    LED knipperlichten, nieuw! Nieuwe LED knipperlichten. De moertjes zijn helaas niet meegeleverd, maar die zijn zo gehaald bij de Gamma. Ik ben te bereiken op e-mail: gorter_t_@hotmail.com / gsm: 06-41011976...
  4. D

    Led Achterlicht met geintegreerd knipperlicht Honda SP-2

    Led Achterlicht met geintegreerd knipperlicht Honda SP-2 Led Achterlicht met geintegreerd knipperlicht Honda SP-2 , Nieuw Nieuw Led achterlicht met geintegreede knipperlichten. Vervang je oude achterlicht met een LED versie. Nieuw en nog nooit gebruikt! Nieuwprijs €84,95 mijn...
  5. D

    Camera motormount "Sportbike Cammount" Honda

    Camera motormount "Sportbike Cammount" Honda Mooie profesionele camera mount van Sportbikecam.com voor op je motor. Deze wordt bevestigd op je tank. Alle accesiores aanwezig inclusief de montagehandleiding. - Maat van de bevestiging is 7,5cm center-center. - Front mount Honda SBC10 (...
  6. D

    Accu problemen Suzuki Intruder750

    Mensen, Maatje van mij heeft een Suzuki Intruder750 uit 1998. Hij heeft een serieus accu probleem. Elk half jaar staat zijn accu kurkdroog en moet ie een nieuwe accu kopen. Gezien de kosten en het milieu lijkt me dat niet zinvol. Het is een accu met zuur en geen gel. Maatje heeft de...
  7. D

    Honda VTR1000 SP2 ( bj 2005 ) Full Option

    KenmerkenSoort motor: Super Sport Bouwjaar: 2005 Kilometerstand: 11.393 km Motorinhoud: 1000 cc BeschrijvingTe koop hele mooie Honda VTR1000 SP-2. Alle denkbare opties aanwezig! In de verkoop door verlies van baan. bouwjaar: 23-06-2005 kilometerstand: 11393 prijs IS VERKOCHT...
  8. D

    test1

    ~[IMG]http://i38.tinypic.com/30kftba.jpg[
  9. D

    Hoe grote foto's te plaatsen in een advertentie?

    Mensen, Misschien een domme vraag. Maar hoe kan ik grote foto's plaatsen in de advertentie? Ik wil mijn motor gaan verkopen maar kom er niet achter hoe je foto's plaatst. Zie wel dat je in je profiel foto's toe kan voegen. Maar die mogen niet groot zijn en hoe krijg ik die in mijn...
  10. D

    FI foutmelding honda vtr 1000 SP2 Help!

    Beste mensen, Ik heb een honda vtr 1000 sp-2 uit 2005 met ongeveer 6000km. Ik heb hem sinds kort maar krijg nu ineens FI foutmeldingen. Als ik hem open trek slaat ie ineens uit, net zoals je in de toerenbegrenzen gaat. Als ik dan het gas dichtdraai loopt ie weer goed. Het is ook niet de hele...
  11. D

    Suzuki GSX-R750 Srad full-option!!! 123,5 pk achterwiel

    Te Koop: Suzuki GSX-R750 Srad FULL-OPTION!!! 123,5 PK op het achterwiel Bouwjaar: december 1997 is het injectie model van '98 Kilometerstand: 29687 Opties: - Laser-works full system - Power commander (dyno maps + bank uitdraai, aanwezig) - K & N luchtfilter - Nieuwe Carbon...
Terug
Bovenaan Onderaan