Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Frank#11
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Te koop: volledig gerestaureerde Suzuki RM 125 '79

    Te koop: Volledig gerestaureerde Suzuki RM 125 ‘79 Deze crossmotor is tot aan het laatste boutje uitelkaar geweest en is als nieuw opgebouwd. Mooie motor voor in de showroom of voor de verzamelaar die een perfecte suzuki RM 125 uit 1979 zoekt. De motor is helemaal orgineel op de...
  2. F

    Uitlaat berekenen

    Voor een Yamaha SZR 660 wil ik de uitlaten uit gaan rekenen. het blok is al getuned en heeft rond de 75 pk maar nou is het zaak dat er een perfecte uitlaat onder komt. Nou is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft of informatie heeft over het berekenen van de uitlaat voor een, een...
  3. F

    Te koop: zeer mooie KTM exc 525 Supermotard

    Te koop: Zeer mooie KTM exc 525 Supermotard 2006. Motor verkeert in zeer goede staat van onderhoud. Onlangs is het blok uit elkaar geweest en is de zuiger vervangen. Achter/voorvering is gereviseerd en afgesteld voor straatgebruik. Modificaties: - Excel velgen, Gouden haan naven en...
  4. F

    Reviseren voorpoten RM 125 1979

    Hallo, Ik ben bezig met het opknappen van een RM 125 uit 1979. Nou wil ik de voorpoten gaan reviseren maar weet niet hoe het bij deze oude poten werkt ik heb er een manual bij maar dit is niet zo uitgebreid. Dus als iemand hier ervaring mee heeft of wel een goede manual heeft hoe je deze...
  5. F

    Ombouwen van EXC 525 naar Supermotard

    Een paar maanden geleden heb ik een KTM EXC 525 '06 gekocht. Toen was het nog gewoon een enduro en ik had toen nog geen rijbewijs Ik heb er toen een beetje mee in de bossen gereden wat ook erg leuk blijft ik zal hem strakt meschien nog wel af en toe terug bouwen maar dan moet het wel heel...
Terug
Bovenaan Onderaan