Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: fr73
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. fr73

    Motor Jack Bering Carver waterdicht/thermische laag

    > In juni dit jaar te klein gekocht, 1x gedragen, nieuwstaat, bieden vanaf 100 euro. > Tevens zit er een Held D3O rugbeschermer bij. (en bijpassende kleerhanger :-) > Aankoop factuur zie foto. > Zie foto voor maatvoerings label, 2XL. > Passen regio Leiden Zie internet en onderstaande...
  2. fr73

    zadel cbr600rr 2005/2006

    Kan iemand deze gebruiken? Doe een redelijk bod. :) foto volgt nog
  3. fr73

    Ermax delen Honda Cb600f Hornet (Duoseat cover, spoilers)

    Ermax delen, zaten op een Hornet van 2013. NIET MEER BESCHIKBAAR
  4. fr73

    G&G gp uitlaat Honda Hornet cb600f

    1 jaar oud, nieuwprijs 280 euro. Zit onder een Hornet uit 2013.
  5. fr73

    Garmin Nuvi 510

    Aangezien ik een nieuwe navigatie heb gekocht kan de oude weg. Het is een Garmin Nuvi 510, hij is uit 2010. Ik gebruikte hem altijd via voedingskabeltje op de motor, dat zit er allemaal bij (had een sigarettenplug verbinding aan de accu gemaakt, en daarin de sigarettenstekker van de Garmin...
  6. fr73

    Difi motorjeans Tucson

    Vorige jaar nieuw gekocht. Reden verkoop, ik pas hem niet meer ;( Amper gebruikt, volledig onbeschadigd, zo goed als nieuw dus. Inclusief de bijbehorende protectoren. Maat is US32 Van de Difi site: Difi motorjeans Tucson moderne 5-pocket jeans EN1621-1 gecertificeerde SAS-TEC...
  7. fr73

    Michelin PP achterband, PS voorband

    Achterband: Pilot Power, 50 km mee gereden, zit nu klein spijkertje in (zie foto), als ik die eruithaal loopt de band leeg.... Gegevens: 180/55/ZR17 DOT 6U7D 979T 0508 Doe een bod.
  8. fr73

    Honda CBR 600 F

    Zoals op marktplaats, Te koop aangeboden Honda CBR 600f : Deze 600 f is van 05-12-2000 en heeft 25000 km gereden. Bij 24000 km groot onderhoud uit laten voeren twv 800 euro (rekeningen ter inzage aanwezig) incl. nieuwe tandwielen en ketting, remblokken etc. Banden zijn in zeer goede...
  9. fr73

    van meelezer naar meeschrijver

    Goedemorgen, Lees al een tijd mee op het forum, dus nu maar eens een registratie.. :) Rij sinds 2 jaar op een CBR, zie foto..
Terug
Bovenaan Onderaan