Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hakkers
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Motor informatieavond 11 april AST Vriezenveen

    Zoals de titel het al zegt, houden wij een informatieavond voor motorrijders. Tijdens deze avond besteden we aandacht aan bijvoorbeeld de Garmin Zümo series, Mapsource/Basecamp, Onroute motorkaarten e.d. hier wordt ook uitgelegd hoe het één en ander werkt. Deze uitleg wordt verzorgd door een...
  2. H

    spijkerbroek van Kevlar of armalith? ervaring?

    Ik ben dus op zoek naar een spijkerbroek voor de motor en hoor over Kevlar en over Armalith goeie verhalen. Enige echte verschil wat ik tot nu toe kan vinden is dat een kevlarbroek gewoon van katoen is met op de belangrijke plekken kevlar ingenaaid (zoals Sartso, Richa e.d.) en een armalith...
  3. H

    Het grote Harley-Davidsontopic deel 6: "De lente en de weg"

    BOMVOL mooie weggetjes, bochtige bochten, en fijne bergpassen. Welke stukken Asfalt gaat u deze lente trotseren? Zo heel af en toe mag er ook over motoren gepraat worden, het liefst Harley, in de rest van de tijd praten we over onze tuinen, de verkoop van Murph's trots (gaat het nu dan toch...
  4. H

    slecht slapen op mijn motor.. iemand tips?

    Hallo, ik kan heel slecht slapen op mijn motor tijdens treffens e.d. heeft iemand hier een oplossing voor? foto van mijn motor staat hier onder, zoals je kunt zien heb ik geen ruimte om een tent o.i.d. mee te nemen.. alvast bedankt! *O*
  5. H

    Het grote Harley-Davidsontopic Deel 5 "de winter en je tuin"

    Met vaste planten, heesters, spijlbussen, gitaren, perkplanten en grasmaaiers en niet te vergeten koffie! Hoe gaat u dit winter uw tuin in orde houden, en de planten beschermen tegen de vorst? Zo heel af en toe mag er ook over motoren gepraat worden, het liefst Harley, in de rest van de tijd...
  6. H

    Sartso Kevlar Jeans

    iemand hier ervaring mee? Lijkt me namelijk wel wat. Als ik de filmpjes op de beurs moet geloven is het in feite niet kapot te krijgen en het ziet er goed uit op de motor :Y voor degenen die het niet kennen: www.sartso.com
  7. H

    BigTwin Bikeshow 2010

    plaats foto's, deel meningen, vertel uwe verhalen!! en vraag natuurlijk naar foto's als je zelf zo dom bent geweest om ze niet te maken. ik trap wel af :) iemand foto's van die bruine Triumph bonneville die bij de triumph stand stond?
  8. H

    Het grote Harley-Davidson topic deel 4 "Alles is bobber"

    Dit is de eerste keer dat er voor de vierde keer een choppertopic wordt vervolgd. Onder het motto dat iedereen alles ee bobber noemt hebben we een reden voor een feestje voor de gezamelijke bouw van een zweedse cruiser/chopper/bobber combi. Die we dan vervolgens gewoon bobber noemen. :Y Goed...
  9. H

    MF op mobiel, zeer handig, maar ik mis wat.

    Hey crew, Die aparte site voor je mobieltje is verrekte handig, laad lekker snel enzo, maar ik mis toch 2 dingen: Het quoten en wijzigen van een reactie. Het wil namelijk nog wel eens gebeuren dat je eerst de post van je voorganger moet posten om een topic overzichtelijk te houden, en te...
  10. H

    Yamaha XV1600 Wildstar 1999

    SOLD!
  11. H

    info NUVI 550

    Hallo, ik zit al een tijd te denken aan het gemak van navigatie. nu vind ik een zumo gewoon belachelijk duur, en die bluetooth en headset e.d. intresseert me totaal niet. ik heb een nuvi 250 in de auto hangen, en ook hier staat het geluid altijd uit. roze lijntje volgen, af en toe kijken...
  12. H

    6 Gallon tank voor Fatboy??

    Even een vraag voor de HD rijders.. Ik kan een Fatboy kopen met schade (omgevallen bij lage snelheid) aan tank, en beide spatborden.. dit is ook alle schade die er aan zit. Op deze Fatboy zit een 4 gallon tank (wat ik veel te klein vind). Nu weet ik dat er en 5 gallon tank bestaat voor de...
  13. H

    Honda CB 500 1997 31.000 KM

    te koop aangeboden: Honda CB 500 boujaar 1997 31.000 KM zadel 1000 km geleden opnieuw overtrokken z.g.a.n. banden loopt perfect voorspatbord wordt opnieuw gespoten. onderhoudsboekjes aanwezig, altijd dealeronderhouden vraagprijs 2250 euro voor vragen mail naar...
  14. H

    op vakantie in limburg, tips en suggesties graag :)

    zoals de topictitel al zegt: wat zijn goeie campings, waar zijn de mooie routes? alle info is welkom! ik heb in de planning om namelijk een lang weekend weg, of een midweek naar limburg te gaan met de motor, tentje mee, en overdag rondtouren. ik weet dat Valkenburg een mooie plaats is, en...
  15. H

    ik wist dat er snelle motoren waren, maar dit.

    wil ik ff wheelie maken gebeurt me dit!
  16. H

    het algemene Helmen vraag topic

    aangezien ik zelf op zoek ben naar een goeie helm, en ook meerderen hier op het forum, open ik dit topic. over de hele site zie ik berichten staan over aangschaf nieuwe helmen, lijkt me misschien handig om dit in 1 topic te zetten.. is dit wat? Demm XT 680 Alles op het gebied van...
  17. H

    gemeente Hellendoorn, Raalte of Rijssen?

    zijn er nog rijders actief hier uit de gemeenten Hellendoorn, Raalte of Rijssen/Holten?
  18. H

    Hakkers aangemeld

    hallo, ik ben Glenn Hakkers uit Haarle gem. Hellendoorn, 21 jaar. mijn motorrijbewijs heb ik in bezit sinds 3 december 2007. mijn keus voor een motor is gevallen op een Kawasaki ER-5 of een Honda CB-500.. en ben hier om info in te winnen over die motoren :)
  19. H

    ER-5 of CB-500?? wat kan ik het beste kopen?

    hallo, zoals de titel al zegt: ik ben op zoek naar een zware motor. mijn keus is gevallen op een Kawasaki ER-5 of een Honda CB-500. maar wat zijn nou de verschillen waar ik op moet letten bij aanschaf? zit er duidelijk kwaliteitsverschil in de motoren? (wat dan ook het verschil in prijs...
Terug
Bovenaan Onderaan