Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bioman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    is deze al een keer voorbij gekomen?

    Deze kwam ik tegen, is ook een automaat! Yamaha Model : VMX 1200 BLACK MAX
  2. B

    Scooters niet aan te slepen

    Pakte net de ANWB Auto krantje uit de winkel en wat staat er in? Scooters niet aan te slepen!!!! Dit stond er onder andere in: De verkopen van zowel snor , brom als motorscooters dit jaar met dubbele cijfers groeien. De verkoop van motorscooters komt in de eerste zeven maanden van dit jaar...
  3. B

    Ze zijn er weer!

    Vanaf morgen weer in de aanbieding bij de Lidel, motorhoes,motorvest, e.d. Dus wie nog wat nodig heeft voor weinig. ;) Ik neem in ieder geval een motorhoes voor 12.99.
  4. B

    aantrekkingskracht scooter

    Ik was dus afgelopen maandag aan het lessen op mijn X-MAX 250. Aangekomen in een bepaalde wijk in Utrecht trok mijn scooter erg veel aandacht van een bepaalde groep mensen. Dit ook denk ik door de leovinci uitlaat die erop zit. Hebben meer mensen dit meegemaakt?
  5. B

    Is ook de Xmax geworden

    *O* Net bij de motorzaak geweest, en ze maken de xmax rijklaar voor me. Er stonden er twee en ik heb de donker grijze genomen. Ik laat er gelijk een leovinci uitlaat onder zetten. Ben benieuwd hoe deze klinkt als je de noise killer(?of zoiets) eraf haalt,(en kan er geluukig weer worden...
  6. B

    injectie/caberateur

    Ik ga waarschijnlijk een Yamaha Xmax 250 kopen. Zie ik staan dat de Yamaha Xcity injectie heeft en de gewone xmax 250 EFI systeem heeft. Wat zijn de verschillen? Oud model misschien?
  7. B

    aankoop scooter!!

    Ben pas kort op dit forum en wil dus een motorscooter gaan kopen :Y . Ben aan het denken aan een Beverly 500 of een yamaha xmax 250 want ik vindt deze op dit moment de scooter die me wat doet. Tja wat voor een keuzemoet je maken naar al die positieve verhalen over de bev. Ik vindt de power van...
  8. B

    voorstellen!!

    Zo hier even wat over mij. MIjn naam is René, ben 42 jaar en woon in nieuwegein. Ben van plan om een motorscooter te gaan kopen dit i.vm. dat ik een stukkie van mij linker been mis. Ben nog aan het kijken welke het wordt.......gilera Beverly 500, honda ps150, Kawasakie.... Heb wel een auto...
Terug
Bovenaan Onderaan