Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kusanagi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. kusanagi

    Dainese Monza 1-delige race overall. Maat 50

    Wegens beeindiging hobby: Mooie Dainese Monza 1-delige overall. Maat 50 (ik ben 1,78m en 70 kilo) Alleen maar gedragen op circuitdagen en toont daarvan dus ook wat gebruikssporen. Kneesliders zijn niet meer nieuw :+ Ook heeft het pak een klein glijertje in de Haarbocht meegemaakt...
  2. kusanagi

    Te koop twee kuipdelen voor een 749 (999) rechterzijde

    Te koop twee kuipdelen voor een 749 (999) rechterzijde Onderkuip heeft kleine schuifbeschadiging (zie foto) MF prijs: Bovendeel: € 60,- € 40,- Onderdeel: € 80,- € 60,-
  3. kusanagi

    Te koop: VW LT 'race' camper (wegenbelastingvrij)

    Wegens beeindiging race-hobby the koop: mijn trouwe "home away from home". Volkswagen LT 28 1983 op (oldtimer) camper kenteken - Wegenbelastingvrij - Oldtimer Camper verzekering (nog geen 50 euro in het jaar) - APK tot 4 maart 2012 - 173.000 km - 2.0 liter Benzine blok (Audi/VW) - Bodem...
  4. kusanagi

    Ducati 999S 2005

    Wegens beeindiging hobby: Dikke 999S 2005 circuit racer te koop. Motor heeft afgelopen winter de volgende aanpassingen ondergaan: - Blok heeft een grote beurt gehad bij MCT Terneuzen - Blok heeft een Blueprint gehad bij MCT Terneuzen - Splinternieuwe Titanium ZARD demper gemonteerd door...
  5. kusanagi

    Setje Regenbanden (Pirelli/Metzeler)

    Hierbij te koop: 1 setje regenbanden, 60 euro. Rubber is nog lekker zacht. Banden hebben altijd netjes in het donker in plastic gelegen. Banden gaan per setje weg, niet los. Kunnen opgehaald (regio Gorinchem) of verstuurd worden. Banden gaan weg wegens beeindiging hobby...
  6. kusanagi

    Nieuwe en gebruikte Metzeler Interact K2 120/180

    Guys (& girls) hierbij bied ik aan: 1 nieuwe set Metzeler Racetec Interact 120/180 K2 voor 240 euro. 1 gebruikte set Metzeler Racetec Interact 120/180 K2 voor 130 euro. Set is één dag op Assen gebruikt (met bandenwarmers) dus maar één heatcycle gehad. Zie foto a-band: Alle...
  7. kusanagi

    Bandenwarmers te koop

    Te koop, een nette set bandenwarmers. Merk Polo. Door diverse duitse vakbladen als goed getest. http://www.mg-outerlimits.de/tests/zubehoer/Reifenwarmer.shtml (rood is midden band, blauw is rand van band, groen is velg)...
  8. kusanagi

    Te koop: Yamaha R1 1999 Lawson Relica

    Heren voor een goede vriend en buurman van me plaats ik even zijn MP advertentie hier: "... De oer R1 uit 1999. Motor is alleen gebruikt voor circuit dagen, GEEN wedstrijden. De R1 is in prima staat. Geen schade en heeft nog nooit het asfalt van heel dichtbij gezien. Motor staat te...
  9. kusanagi

    Gezocht: Zard Demper voor een Ducati 999

    Aangezien mijn Zard demper wel een beetje aan zijn eind lijkt te zijn (scheur) ben ik op zoek naar een vervangende. Wie o wie heeft een demper liggen voor een volledig Zard systeem 63mm voor een 999 Monoposto? Is dus dit model:
  10. kusanagi

    Suzuki GSX-R750 K4 (fully loaded)

    Wegens geplande overstap naar een twee pitter (maar met pijn in mijn hart) bied ik hierbij aan mijn goede en strakke Suzuki GSX-R750 K4/5 aan. Zoals jullie natuurlijk allemaal al weten is de 750 de mooiste maat *D Het frame en (vrijwel) het gewicht van een 600 en (bijna) het vermogen van een...
  11. kusanagi

    Gezocht: Topkuip steun Suzuki GSX-R600/750 2004/2005

    Hi, Heeft iemand wellicht nog de topkuipsteun voor een Gixxer 600/750 K4/5 ergens liggen. Bij mij zit er een scheur in en daarom flappert de ruit nogal. Vervelend. Een goedkope aluminium lasser in de buurt van Gorinchem mag eventueel ook ;) Grtz, Michel
  12. kusanagi

    C-Licentie

    Ik wil bij de KNMV mijn C-licentie aanvragen (heb afgelopen jaar bij de Race Academy de training gevolgd hiervoor) Maar als ik op de KNMV website kijk krijg ik het idee dat ik dan ook lid moet worden van de KNMV. Weet iemand hoe het precies zit?
  13. kusanagi

    Contact advertentie Zandvoort 13-10 :)

    Jij... Ik zag je in een flits voorbij komen. Ik gleed naar rechts, Jij naar links. Wat gebeurde er? Het ging zo snel. Je zwaaide nog vriendelijk maar heb je daarna niet meer gezien. Ik reed vleugellam terug. Jij ging met de bus. Waar ben je gebleven? Atletische GSX-R750 rijder zoekt Jonge...
  14. kusanagi

    Aprilia RSV 1000R (2004) te koop

    Te koop: Aprilia RSV 1000 R 2004 15.000 km Braketech Full Floater wave disks Ferodo remblokken Michelin Pilot Power 2CT voor en achter (in goede staat) K&N Luchtfilter TiTax verstelbare rem hendel TiTax verstelbare koppelings hendel Carbon voorspatbord Carbon achterspatbord (hugger)...
  15. kusanagi

    Gezocht: houder voor Transponder (2x)

    Zoals het onderwerp al aangeeft ben ik op zoek naar (twee) houdertjes van een Transponder (de AMB 260) Heeft iemand er nog één slingeren of weet waar ik ze kan vinden? Alvast bedankt!
  16. kusanagi

    Circuitfiets uit buitenland (tips?)

    Ik zit er aan te denken om in de winter een circuitfiets (Duc 999 bij voorkeur) uit Italië te halen. Tenminste als de prijzen daar lager zijn als hier. Zou je denken in het land van oorsprong. Iemand tips voor websites of fora in Italië (of een ander El Cheapo land) voor Ducati 999's?
  17. kusanagi

    Ducati Circuitfiets uit Italië halen?

    Ik zit er aan te denken om in de winter een circuitfiets (Duc 999 bij voorkeur) uit Italië te halen. Tenminste als de prijzen daar lager zijn als hier. Zou je denken in het land van oorsprong. Iemand tips voor websites of fora in Italië (of een ander El Cheapo land) voor Ducati 999's?
Terug
Bovenaan Onderaan