Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HTMR6
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Gezocht: Motorblok R6 2003 - 2005 met defect

    Gezocht: Defect motorblok van een Yamaha R6 2003-2005. Ik heb een motorblok staan waarvan het carter gescheurd is en zoek dus een blok met bijvoorbeeld een kapotte versnellingsbak of cilinderkop. Zodat ik van twee weer een kan maken. Heeft iemand iets liggen, laat me het weten. Gr...
  2. H

    Gezocht binnenwerk voorvork Triumph 675 Daytona 2010

    Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een binnenwerk van voorvork. Het gaat om een Triumph Daytona 675 uit 2010. Volgens mij is 2009 - 2012 allemaal hetzelfde. Ik zoek de cartridges en veren. Mag origineel of aangepast zijn. Heb je een complete vork liggen in goudkleur, laat me...
  3. H

    Te Koop: Yamaha R6 2008 RJ15 full options!!

    Te koop: Wegens de aankoop van een ander huis ga ik voorlopig niet op de motor rijden. Daarom heb ik besloten om deze erg dikke Yamaha R6 te verkopen. Het is een RJ15 model van bouwjaar 2008. De motor is afgelopen voorjaar gespoten en ziet er nog steeds erg mooi en netjes uit. De...
  4. H

    Lassen subframe R6 2008 magnesium

    Heeft iemand ooit al een subframe van een R6 2008-2013 gelast? Volgens de folder is dit van magnesium gemaakt, maar ik vraag me al of dit puur magnesium is of dat dit een soort van alumium legering is, welke gewoon TIG te lassen is. Iemand ervaring? Ik hoor het graag!
  5. H

    Gevraagd: DB-killer MHP uitlaat

    Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een DB-killer voor een MHP uitlaat. Heeft er iemand nog één liggen? Ik kan in engeland wel een nieuwe kopen, maar ben dan € 70,- verder. Wellicht heeft er iemand nog iets liggen. Of iets wat in de buurt komt. De demper diameter is 48 mm...
  6. H

    Te Koop: Yamaha R6 2007

    Hierbij bied ik mijn Yamaha R6 Circuitmotor te koop aan. De motor is uit 2007 en heeft wat lichte kuipschade aan de rechterkant en zitje. Ik heb geen zin meer om dit op te knappen. Wellicht kan een handige nieuwe eigenaar er dan gelijk zijn eigen motor van maken. Technisch is de motor in...
  7. H

    Te Koop: KTM Superduke R 2008

    Supermooie KTM Superduke R. De mooiste Superduke die KTM ooit geleverd heeft. Met het oranje frame is deze motor helemaal af. Standaard is de R-versie nog veel dikker uitgevoerd dan een normale Superduke. Te denken aan: - Betere vering - Stuurdemper - Andere balhoofdhoek - 13...
  8. H

    Gevraagd: Veer 10Kg voor Ohlins YA606 schokdemper

    Gevraagde: Veer voor mijn Ohlins YA606 race schokdemper. Ik ben op zoek naar een 10kg/mm veer. Wie heeft er wat liggen dat in de buurt komt? Het is voor een Yamaha R6 2006-2007 RJ11 type Gr. Henri
  9. H

    Te Ruil: Quickshifter sensor

    Vanwege de ombouw naar omgekeerd schakelen ben ik op zoek naar een andere type sensor voor mijn quickshifter. Heeft iemand interesse om eventueel te ruilen? Ik heb nu een Dynojet 06-4 PULL sensor en ben op zoek naar een PUSH sensor. Laat maar weten als je interesse hebt. Gr. Henri
  10. H

    Te Koop: Yamaha R6 2000

    Te koop: Vanwege de aanschaf van een nieuwere circuitfiets bied ik mijn Yamaha R6 te koop aan. De afgelopen jaren heb ik met heeeel veel plezier op deze motor gereden, maar nu ben ik toe aan een nieuwere. Deze motor is zeer geschikt voor (de eerste) circuitkilometers in binnen- en buitenland...
  11. H

    Gevraagd: Race achterschokbreker R6 2007

    Ik ben op zoek naar een race achterschokbreker voor mijn R6 2007 Wie o wie heeft er nog iets liggen. Laat me het even weten
  12. H

    Gezocht: sleutelcode ontvanger voor R6 2007

    Gezocht: Ik heb een R6 uit 2007 met een kapot contactslot Nu heb ik het slot niet zo nodig, maar de ontvanger van transponder, die om het contactslot zit wel. Heeft er iemand iets liggen? In de foto zie je alleen de bovenste ring. Er hangt aan de zijkant nog een kastje. Dit is één geheel.
  13. H

    Gezocht: onderdelen R6 2006 - 2007

    Sinds kort ben ik in het bezit van een circuit R6 uit 2007 met wat schade. :o Nu ben ik nog op zoek naar de volgende onderdelen: - Achterwiel met tandwielhouder - Tank met pomp en cover (mag beschadigd wezen) - stuurdemper Heb je wat liggen, mail me dan even.
  14. H

    Mooie blauwe R1 uit 2004 voor €7800,-

    Te koop: Mooie Yamaha R1 Kleur: blauw Bouwjaar: 2004 kmst.: 21500 Extra's: originele YEC valblokken Motor is in goede staat en heeft 1500km geleden nog een beurt gehad. De banden zijn van het merk Pirelli en zijn nog in goede staat. Vraagprijs €7800,-voor...
  15. H

    Circuitdagen Misano

    Zijn er nog meer mensen die van de zomer naar Misano gaan? Wij hebben ons opgegeven voor 14-16 aug. *D *D *D Is er iemand al eens geweest? Mooi circuit?
  16. H

    ff voortstellen

    Ik ben Henri, kom uit Veenendaal. Al een hele tijd volg ik dit motorforum en het leek me tijd om ook eens wat reacties er op los te laten. :) Ben al een tijdje motorrijder(jaar of 7) en heb de meeste km's op Yamaha's gemaakt. Ik rij nu een blauwe R1 uit 2004, daarvoor een paar R6-en en...
Terug
Bovenaan Onderaan