Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SirCrow
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SirCrow

    Weg situatie, conditie, indeling, inrichting ....

    Gisteren onaangenaam verrast door een flink gat in het asfalt, begin provinciale weg net buiten de gemeente grens. Na het stoplicht even lekker door getrokken, en plots een flinke klap. Kwam zelf flink los van de motor, rijdt met een orthese, mijn linker arm is verlamd, en deze zit echt goed...
  2. SirCrow

    OT: welke adapter

    Mijn adapter van m'n Wake-Up lamp heeft het begeven, nu zat ik te kijken voor een vervanging. Originele kon ik niet 'echt' vinden, sowieso niet voor een normale prijs. Maar wat ik me afvraag, de originele is 24 volt, 12 watt, ik zag een adapter, 24 volt 36 watt, met ik denk de juiste connector...
  3. SirCrow

    Wat is een slag bij een stelschroef?

    Dacht dat een slag een 360 graden rondje was, nu kwam ik dit tegen, " Turns en slagen Verder wordt er in Engelse handleidingen en gebruiksaanwijzingen vaak gesproken over een aantal turns opendraaien van de diverse sproeiers. In het Nederlands spreken we echter vaak over het aantal slagen...
  4. SirCrow

    Harley Davidson - Episode 15 - Still Going Strong

    Dit ging vooraf: Deel 1 Deel 2 Deel 3 Deel 4 Deel 5 Deel 6 Deel 7 Deel 8 Deel 9 Deel 10 Deel 11 Deel 12 Deel 13 Deel 14
  5. SirCrow

    Extra Switch aansluiten op Can-bus

    Hallo, Heeft iemand een idee of je een extra switch, bijvoorbeeld zoiets als deze, op een motor met een Can-bus, Drive by wire system kan aansluiten? Ik weet niet of daar in zijn algemeen iets over te zeggen is, of dat het afhankelijk is van de specifieke motor/model/type. Alvast...
  6. SirCrow

    Elektrolyse - Sterkte Acculader - Gegalvaniseerd Metaal +

    Ik wil iets met elektrolyse reinigen, ik heb al wat instructies gevonden, ook wat filmpjes bekeken, blijf alleen met twee vragen zitten. Ik heb verschillende acculaders, twee van die automatische met van die programma's, deze lijken met niet geschikt, ik heb ook een Absaar 22amp lader staan...
  7. SirCrow

    Europese Raad: 'Geen APK voor motoren'

    Motorrijders Actie Groep - Home
  8. SirCrow

    iXS Turku Leren Broek 32/34

    Waterdicht, Nappaleer, Kniebeschermers, Bretels, ... gebruikt en twee (kleine) beschadigingen, en wil graag schoongemaakt worden! Het is zo'n broek, Linkje, qua maat indicatie, ben zelf 1.80 en 75kg Ophalen voor € 40, verzenden voor € 45 ;)
  9. SirCrow

    Yamaha WR450F

    Yamaha WR450F van maart-2010, zo'n 4000 km op de ODO, in Supermoto trim, originele Enduro onderdelen zitten erbij, prijs € 7950,- Meer foto's en info, Advertentie op MotorShopper
  10. SirCrow

    Maxxis Goldspeed - Michelin Pilot Power - en nog wat ..

    Vorige week ben ik onderuit gegaan met mijn Yamaha WR450F SM, in de bocht verloren de banden de grip met het asfalt. Geen regen of zand op de weg of zoiets dergelijks. Ik wilde mijn nieuwe banden, Michelin Pilot Power's, proberen en het was droog en zonnig. Het half jaar daarvoor heb ik met...
  11. SirCrow

    OT: Motor (bladblazer) smoort als hij warm is

    Oké een beetje offtopic :) maar wel een technische vraag over een motor. Ik wilde mijn tuin gaan blazen, benzine was op, ik naar de pomp, verkopen ze geen mengsmering meer :( toen maar zelf gemengd, 1 op 25 op advies van de pompbediende. Nu als de bladblazer warm is smoort deze bij het gasgeven...
  12. SirCrow

    Yamaha Kiron Jacket, Maat 56

    Een in goede staat verkerende Yamaha Kiron Jacket, leer, maat 56, nooit mee gevallen, kleur zie foto :) Vaste prijs, € 150,-
  13. SirCrow

    Yamaha voor na je ongeluk :

    Wist niet dat ze bij Yamaha aan nazorg deden :) Linkje
  14. SirCrow

    Diameter Wiel - Bandenmaat - Correctie

    Ik heb SM wielen/banden op m'n motor laten zetten, daarvoor zaten er noppen op. Het is me nog niet gelukt m'n teller aan te passen. Vraag me af of je aan de hand van de bandenmaat de diameter / correctie uit kunt rekenen. Eerst zat er 90/90-21 M/C 54 R op en nu zit er 120/80/17R op. Alvast...
  15. SirCrow

    Waarom nu pas injectie bij Cross/Enduro motoren?

    Ik ben aan het kijken voor een lichte Enduro, wat me echter opvalt is dat nu pas de overgang aan de gang is van carburateur naar injectie bij de competitie motoren (offroad). Bij auto's is het al zeer lang gemeengoed en wegmotoren ook al enige tijd, waarom wordt de overstap nu pas gemaakt...
  16. SirCrow

    Yamaha XT 660 X

    Bouwjaar: 2007 KM Stand: 5000 km Vraagprijs: 5750,- Een mooie Yamaha XT 660 X Limited Edition in het wit, met onder andere Handguards, Skidplate, Carbon Covers, Akrapovic uitlaten, PowerCommander III, K&N Luchtfilter, DNA Stage II, en los nog een NoLogy Spark Cable. Motor is goed...
  17. SirCrow

    Leren Motorbroek - Maat 34 - Politie Model

    Zware leerkwaliteit en prachtige pasvorm! brede 3M reflectie bies langs buitenkant been uitneembare thermo voering uitneembaar (waterdicht/ademend ) Reissa membraam uitneembare CE protectie op knie en heup stretchdeel op rug lange en korte koppelrits voor jassen riemlussen 2 zakken...
  18. SirCrow

    Airoh S4 (Mat Zwart - Maat L 59/60)

    Een mooie mat zwarte Airoh S4 in maat L, 59/60. Twee vizieren, clear en dark smoke. Nog geen jaar oud, 10 maanden. Heeft € 230,- gekost, bon en opberg zak aanwezig. Op de helm zelf aan de rechterzijde wat gebruikssporen (zie foto), vizieren zijn prima...
  19. SirCrow

    Arai Tour-X

    Een in nieuwstaat bevindende Arai Tour-X helm, kleur Wit-Rood-Zwart, maat M en L, dit ivm. met meerder Cheekpads, je kunt naar behoefte aanpassen. Twee vizieren, clear en dark tinted. Was nieuw ruim 600 euro, nu 295.
  20. SirCrow

    BLH Spirit of TT, zomerjas, maat L

    Een z.g.a.n. zomerjas van BLH Spirit of TT met rug, schouder en elleboog protectie. Dit voor een schappelijk prijsje van 25 euro :) http://link.marktplaats.nl/242499168
  21. SirCrow

    Revit Dakar Pants

    Een in nieuwstaat bevindende Revit Dakar Pants (3x aan gehad) in de maat L, kleur Grey - Black. Nieuwprijs was € 219,- nu voor € 125,- vaste prijs. http://link.marktplaats.nl/228679535
  22. SirCrow

    Revit Cayenne Pro Jacket

    Een in nieuwstaat bevindende Revit Cayenne Pro Jacket (2x aan gehad) in de maat XL, kleur Light Grey - Red. Nieuwprijs was € 400,- nu voor € 200,- vaste prijs. http://link.marktplaats.nl/229981662 EDIT: Prijs Verlaagd
  23. SirCrow

    Persplex ruitje inkorten

    Ik wil een ruitje voor m'n XT660 inkorten, ik vind deze niet mooi, Nu zag ik deze bij Raptor and Rockets, Iemand een tip hoe ik dit het beste kan aanpakken, gewoon de zaag erin maar ja hoe krijg ik het mooi recht?
  24. SirCrow

    Breng je stem uit: Vitaalste 50 plusser - de motorrijder :)

    De Motorrijder
  25. SirCrow

    Enduro Helm Test

    Gelinked vanaf AllRoadManiacs http://upload.allmaniacsgallery.nl/images/068_074_Helme_01.PDF
Terug
Bovenaan Onderaan