Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: roberica
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. roberica

    DAMES COMBI REV"IT

    Zo goed als nieuw , dames combi , merk rev´it! 2 X gedragen. Broek : marryl evo ladies jas : allure evo ladies maat 42 Nieuwprijs 700 euro
  2. roberica

    Hoge Smoke ruit Honda NC700/750X

    Te koop , een hoge smoke ruit (puig) voor de Honda NC700/750X vraagprijs 70 Euro :)
  3. roberica

    te koop Yamaha Tmax /Nightmax

    Te koop , Mooie Yamaha T Max , Night Max uitvoering. Bj 2007 met 20000 km op de klok De motor heeft een Lage zwarte ruit, Led achterverlichting, een Akrapovic uitlaat, en een xenon koplamp. In de prijs zit ook inbegrepen , de originele yamaha topkofferdrager met topkoffer, en een garmin 2720...
  4. roberica

    T Max uitlaat en ruit 2007

    Te koop een originele complete uitlaat en een originele ruit voor een T-max van het vorige model ruit is nieuw , en de uitlaat heeft er 6 maanden ondergezeten vraagprijs voor alles 150 euro mvg Rob
  5. roberica

    led verlichting op 2007 T Max

    Wie o wie heeft er al ervaring met het ombouwen naar led verlichting op een 2007 model T Max. Ik heb een complete set gekocht in italie, maar ik heb problemen met het achterlicht. de knipperlichten en remlicht werkt allemaal prima , maar het achterlicht wil het niet doen. Als ik het...
  6. roberica

    toerritjes

    een vraagje, buiten discussies over wat de beste/snelste/goedkoopste scooter is. zijn er op dit forum ook scooterrijders die op een zonnige morgen uit het raam kijken en die dan denken: ik ga vandaag eens een serieus stukje rijden , maar dan wel voor het rijden op zich??? ik lees hier weinig...
  7. roberica

    t-max / night max

    vanaf vandaag heb ik hem in de schuur staan!! mijn nieuwe (2007 model) T-max ik heb er nog niet mee kunnen rijden , want ik heb hem tussen 2 sneeuwbuien opgehaald!! de extra's die er tot nu toe opzitten zijn een lage zwarte ruit, een 12v plug, topkoffer rek,en mijn dealer heef de steun voor...
  8. roberica

    booster zadeltassen

    te koop set booster zadeltassen . 1x gebruikt , dus echt als nieuw wie biedt?? rwillem@chello.nl
  9. roberica

    SW TANKTAS Engage Sport

    te koop, bijna nieuwe tanktas SW TANKTAS Engage Sport deze wordt met een los aan te schaffen ring bevestigd aan de tank. tanktas " zweeft " dus een beetje boven de tank wie biedt? rwillem@chello.nl
Terug
Bovenaan Onderaan