Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: abjuh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. abjuh

    rit voor de molukken ( middelburg )

    https://www.facebook.com/rit.vdmolukken
  2. abjuh

    free birds zeelandtour 2013

  3. abjuh

    zeeland tour

    motor tour club FREE BIRDS gaat een geweldige tour organiseren gaat gebeuren op 9 juni 2012 inschrijven vanaf 10uur en rite out is 12:00 locatie : cafe restaurant DE Rode leeuw in nieuw en sint joostland alle motoren welkom we rijden door het mooie zeeland ca 150km en na de rit is het...
  4. abjuh

    uitlaat vt750 dc

    te koop orginele uitlaten van een vt 750 dc zijn in goede staat vraagprijs 75 euro mail naar chevrolet_van@msn.com
  5. abjuh

    Mosselrit 2010 Mis hem niet!!!!

    Mosselrit 2010 Mis hem niet!!!! Alle type motoren en trike’s zijn welkom. Schrijf je nu in! www.lee-riders.nl Ook dit jaar organiseert Luctor et Emergo op 31 juli de landelijk bekende mosselrit. Net als de andere jaren wordt de mosselrit door de verkeerspolitie en het...
  6. abjuh

    spaken kopen

    hoi allemaal ik vraag me af of er een adres is waar je spaken kan kopen liefs online , maar een site is ook goed waar ik naar toe kan mailen gr ab
  7. abjuh

    mosselrit 2009

    11 juli 2009 is het weer zover. De jaarlijkse Mosselrit georganiseerd door L.E.E – Riders staat weer op de agenda. Net zoals het afgelopen jaar zal er weer een goed georganiseerde tocht worden uitgezet door het Zeeuwse landschap met als hoogtepunt: Gratis Mosselen. De gehele rit zal worden...
  8. abjuh

    ketting

    hoi allemaal ik maak ff een blunder mee ik heb net van de zomer mijn rijbewijs gehaald en heb een vt600 gekocht nu de kettingspanner helemaal achterin stond heb ik nieuwe set besteld en binnen gehad ik lekker sleutelen en vooral schoonmaken pffffffffffff wat een zooi maar goed ik alles...
  9. abjuh

    mosselrit

    Op 18 oktober 2008 organiseerd de Chopper Motorclub Zeeland "Luctor et Emergo" een benefietrit ten behoeve van de Stichting vrienden van de Mossel voor het behoud van de Zeeuwse Mossel. Het startpunt is in Partycentrum “De Zaete”, Korringaweg 3, 4401 NT Yerseke. Het partycentrum is om...
  10. abjuh

    Motorrit voor de Molukken

    ZeelandNet Prikbord | dé koop- en verkoopsite van Zeeland!
  11. abjuh

    yamaha aerox jaquar

    te koop deze zeer goed onderhouden aerox van mij ik wil hem verkopen omdat ik motor gaat rijden is altijd en nog goed onderhouden en rij er mee naar mijn werk 40km per dag pas nieuwe accu en achter remblokken vervangen de scooter is altijd bij een dealer onderhouden en afgesteld...
  12. abjuh

    ff voorstellen

    hoi allemaal ik ben ab en ben 40jaar ik mag me nog geen motorrijder noemen maar ben er wel mee bezig dus ik dacht ga alvast op forum lekker lezen en kletsen ik wil een intruder gaan rijden , een maat van me raad dat af die rijd op een buikschuiver zx9r snappie maar ik wil shopper...
Terug
Bovenaan Onderaan