Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sjukkie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Cafe racer K75 Project!

    Belastingvrije BMW k75. Begin gemaakt met ombouwen tot cafe racer alleen gestaakt ivm tijdgebrek en tweede project. Frame aangepast zodat er een cafe racer zadel op kan. komt met veel nieuwe spullen. -bar end knippers. -crossstuur - zadel - achterlichten. -cafe racer teller etc.. etc...
  2. S

    €500 challenge 2017 Sjukkie`s K100

    Jawohl de K100 is van mij. Nou, ja we hebben handjes geschud over de aankoopprijs en ik heb de kenteken papieren meegekregen om de "k" op mijn naam te zetten. Deze week een taxi regelen en de K naar huis rijden. Want ja hij rijdt zowaar. En nog best lekker ook. Uiterlijk is het niet moeders...
  3. S

    Aprilia RSV TUONO LASER uitlaat

    Ingekorte sportuitlaat van Laser met E- Keur. Is overbodig ivm Leovince titanium demper, nette schadevrije standaard demper kan ingeruild worden. Past op RSV mille en tuono tot bj 2005. vraagprijs; 120,-
  4. S

    CBF 600 met weinig km`s bj 2004

    .
  5. S

    Tuono 2005 te koop/ruil

    Mijn Tuono uit 2005 bied ik te koop aan. Met pijn in het hart nu alweer te koop. Zeer mooi stuurfietsje met veel vermogen en de volgende extra`s *Carbon voorkap. *Carbon radiateur beschermers * Carbon koppelingsdeksel * Zeer nette handvaten en remhendels. * Snelle Eprom van Roke...
  6. S

    Cb 500 98 rood 42000 km

    Mooie CB 500 +- 2000 km geleden zijn de banden vervangen en voor + achter de remmen. Net olie ververst en nieuwe oliefilter + luchtfilter rekening ter inzage. Mooie motor voor de beginnende of gevorderde motor rijder is geen 25 KW! heeft nu ongeveer 42000 km gereden maar wordt nog...
Terug
Bovenaan Onderaan