Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Synthetic.
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Synthetic.

    Rondje omgeving cochem

    Hallo allen, In de herfstvakantie (3e wk oktober) gaan wij met 2 gezinnen een week naar Cochem (Duitsland). Als het mooi weer is zijn de mannen voornemens de motoren mee te nemen voor een (halve/korte) dag toeren. Welke ervaringsdeskundige kan mij een leuke route delen, of vertellen welke...
  2. Synthetic.

    Leren dames jas Evolution mt36. Bijna gratis

    Te ‘koop’ aangeboden: leren dames jas van Evolution. Met uitneembare binnenvoering. Een jaar of 8 geleden nieuw gekocht en sporadisch gebruikt bij achterop zitten. Helaas past hij na 2 kinderen niet meer. Frau was destijds 1.70 lang bij een krappe 60kg. Vraagprijs: chocola voor de Frau en mij...
  3. Synthetic.

    Ducati start niet

    Onderstaande verhaal betreft een Ducati ST4s uit 2001. Excuus voor het lange verhaal, ik ben grondig geweest in het testen. Ik verdenk zelf de ECU, mapping of startonderbreker. Zijn er mensen die onderstaand verhaal herkennen en hier misschien een antwoord op hebben? Inleiding Motor heeft bij...
  4. Synthetic.

    Ducati ST4s startonderbreker (ECU) uitschakelen

    Hoi allen, Een tijd geleden heb ik een 2001 Ducati ST4s met een startprobleem bemachtigd als leuk project. Op de startmotor gaat hij prima rond, lopen doet hij echter niet. Inmiddels heb ik al veel uit kunnen sluiten, maar het probleem blijft: geen (/eenmalige) vonk of injectie per...
  5. Synthetic.

    OBD2/3pin usb snoertje (Ducati)

    Never mind, nieuw besteld
  6. Synthetic.

    Kontkuip R1 07/08/09

    Wegens niet doorgaand project en voorjaarsopruiming: kontje van een R1 bestaande uit boven en onderkuip. Optisch slecht, technisch goed. Achterlicht (led,inc knippers. Nieuw en ongebruikt) is ook te koop. Vraagprijs: 40 zonder achterlicht, 60 inc achterlicht of een acceptabel bod
  7. Synthetic.

    Originele demperset+y-stuk R1 04/05/06

    Ooit aangeschaft om te gebruiken voor een project wat niet doorgegaan is. In redelijk goede staat. Op 1 pakking na, die ergens in een verhuizing verloren is gegaan, een complete set. Vraagprijs: euhhh 100 euro voor het geheel? Doe maar een bod
  8. Synthetic.

    FZR 1000 onderdelen

    wegens het binnenkort afscheid nemen van mijn Yamaha FZR 1000 uit ‘91 heb ik alvast mijn bak met reserveonderdelen uitgezocht. De grote dingen staan los aangeboden, de kleine hier in een verzameltopic. Alle onderdelen komen van een FZR 1000, trapeziummodel. Bij deze dus aangeboden...
  9. Synthetic.

    FZR 1000/YZF 750 bochtenset/uitlaat

    wegens het binnenkort afscheid nemen van mijn Yamaha FZR 1000 uit ‘91 heb ik alvast mijn bak met reserveonderdelen uitgezocht. Bij deze dus aangeboden: een uitlaat van een FZR 1000 of YZF750. Exupklep is geloof ik niet meer aanwezig. Afgezien van iets vliegroest en stof overal nog super solide...
  10. Synthetic.

    FZR1000 bagagerek

    wegens het binnenkort afscheid nemen van mijn Yamaha FZR 1000 uit ‘91 heb ik alvast mijn bak met reserveonderdelen uitgezocht. Bij deze dus aangeboden: een bagagerek voor een bovengenoemde fiets. Destijds bij aanschaf erbij gekregen, zelf nooit gebruikt. Richtprijs: euhhhh… 3 tientjes ofzo...
  11. Synthetic.

    Roze Racer

    /me zit op marktplaats te kijken naar een volgend project, als mijn dochter Roos (4jr) naast mij komt zitten Roos: papa, wat ben je aan het doen? Papa: Papa zit een beetje naar andere motoren te kijken Roos: ik wil ook een moto! Natuurlijk smelt papa zijn hart hier van en wordt papa hier...
  12. Synthetic.

    Undertail R1 2007/2008

    Voor project. Scheuren, beschadigingen en kleuren maken niet uit, zolang het maar goedkoop is. Wie heeft er nog wat liggen?
  13. Synthetic.

    Remmen upgraden xj600s

    Goeienavond allen, Ik zoek een stukje advies over het upgraden van de remmerij op mijn projectfiets: een Yamaha Diversion 600 uit '92 (model met enkele 2 zuigerklauw links, 320 schijf). Mijn vrouw is niet zo heel groot en steek en vindt vooral dat zij teveel kracht moet zetten om voldoende...
  14. Synthetic.

    Girlyfighter

    Goeienavond allemaal, In navolging van mijn eigen vorige project "FZR1000 EXUP: Back in Black" wordt het weer tijd voor een nieuw project. Dit keer niet een project voor mijzelf, maar voor mijn vrouw. Nog niet in het bezit van een rijbewijs, maar wel de wens om deze op korte termijn te gaan...
  15. Synthetic.

    Zijkuip Yamaha FZR1000 '92

    Hey allemaal, Te koop aangeboden, hangt al enige jaren werkeloos in Mn schuur en de kans dat ik hem nog ga gebruiken is nihil op zijn best: Goeie staat, enige gebruikssporen. Viezigheid krijg je er gratis bij. Richtprijs bij ophalen: €25 / een goed bod / ruilen tegen iets wat ik op...
  16. Synthetic.

    FZR1000 EXUP: Back in black

    Hiep hoi iedereen, Inmiddels ben ik al heel wat jaren in het bezit van een Yamaha FZR1000 exup. In de loop der tijd ook het een en ander aan verbouwd en opgeleukt, inmiddels was er weinig echt origineel meer aan. Afgelopen zomer stond hij er zo bij: Toen medio oktober een highsider gemaakt...
  17. Synthetic.

    USD voorvork YZF750R

    Het knutselseizoen is aangebroken en ik heb zelf onverwacht een ander project gekregen, daarom is deze overbodig en te koop: USD voorvork van een YZF750R. Staat inmiddels al een paar jaar in m'n schuur, maar is in goede staat. De bovenste kroonplaat heb ik er ook bij, echter zitten daar gaten...
  18. Synthetic.

    Motorblok yzf750r, bijna gratis!

    Hiep hoi, Ligt in de weg, van een project wat al beëindigd is en is zonde (en kost me teveel moeite) om weg te sodemieteren: een nagenoeg compleet blok van een yzf750r uit "94. Destijds na een gebarsten koppelingsplaat uit elkaar gerost en schoongemaakt, maar het in elkaar zetten en lopend...
  19. Synthetic.

    Ex circuit supercorsa sc2 180/55-17

    Hiep hoi, Wie heeft er - omgeving Haarlem - nog bovengenoemde band liggen. Mag gebruikt zijn, maar liefst nog redelijk vers (geschikt voor nog wat straatkmers). Wie o wie? 😊
  20. Synthetic.

    Benzinetank / benzinepomp yzf750r

    Wegens stoppen project ter overname: benzinepomp met gratis tank, of benzinetank met gratis pomp. Mooi blauw is niet lelijk, een klein oppervlakkig deukje maar in nog redelijk goeie staat. Richtprijs: €40eu voor de tank, pomp krijg je er gratis bij, of €40 voor de pomp met gratis tank. Goed...
  21. Synthetic.

    Goedkope velgenset yzf750r

    Wegens stoppen project ter overname: velgenset van een Yamaha yzf750r uit '94. Mooi geel is niet lelijk met een stel ouwe rotte banden, maar redelijk goede staat. Schijven staan wel op de foto, maar krijgen een nieuw leven op mijn eigen brommer, dus ex schijven. Prijs: cheapo. Zit te denken...
  22. Synthetic.

    Stuurschakelaars YZF750R

    Wegens te weinig tijd, ruimte, zin en aanstaand vaderschap stopt mijn project. Zoals de titel al zegt, aangeboden: een stel stuurschakelaars van een YZF750R uit '94. goed werkend gedemonteerd. Tegen elk aannemelijk bod.
  23. Synthetic.

    Achterbrug RSV passend in YZF750R

    Wegens te weinig tijd, te weinig ruimte en teveel hobbies en aanstaand vaderschap. Leuk voor de projectbouwers: Achterbrug van een RSV1000, iets minder breed gemaakt om in een YZF750R frame te passen. Ophangpunten voor schokbreker is nog origineel, daar ben ik niet aan toe gekomen. Prijs...
  24. Synthetic.

    yzf750r blok in onderdelen, los of compleet

    Wegens te weinig tijd, uitdunnen van hobbies, ruimte creëren in mijn schuur, ik word papa, kies een reden: Blok van een Yamaha YZF750R uit '94, 14K gedraaid. Onderblok zit in elkaar, cilinderbank en kop liggen los. Destijds uit project gevist wegens een rammel, dit bleek een kapotte...
  25. Synthetic.

    Gratis motorblok FZR1000

    Hiep hoi allemaal, een tijdje terug heb ik een vervangingsblok op de kop getikt voor mijn Yamaha FZR1000, 3GM-blok, hierbij ben ik tegen dit blok aangelopen. Km-stand en verdere gegevens onbekend. Ik heb deze er uiteindelijk zelf niet onder gezet omdat het draad op de uitgaande as niet best...
Terug
Bovenaan Onderaan