Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Shotokan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Gezocht: Fender struts XVS1100 classic (sierstrips spatbord)

    Voor mijn Yamaha XVS1100 classic zoek ik van die sierstrips voor het achterspatbord.
  2. S

    Seatcover Yamaha R1 model 2002-2003 zilvergrijs

    Reeds voorzien....................
  3. S

    Gezocht: jaarboekjes uit de "Alle Motoren" reeks

    Hallo, ik ben op zoek naar verschillende jaartallen van Alle Motoren & Motorscooters. Heb je nog iets liggen wat je wel kwijt wil mail me dan op ron.v@home.nl En laat me weten wat je er voor wil hebben incl. verzendkosten. Alle jaartallen zijn mogelijk....... :} Groeten, Ron
  4. S

    prachtige CBR929RR SC44 bj. 2000, 4700 euro

    Wegens rugklachten wil ik mijn mooie originele en schadevrije fireblade gaan verkopen. Dit kanon loopt en stuurt super maar voor mij is ie net wat te sportief qua zithouding en wil ik een relaxe toermotor kopen. Puur impulsief gekocht op uiterlijk ....... maar de zithouding is voor mij toch...
  5. S

    Gezocht seatcover voor een Fireblade uit 2000 (zie foto)

    Voor mijn nieuwe bike zou ik graag een seatcover willen kopen. Dit is de kleur.......heb of weet je er 1 dan gil je maar effe. Als iemand weet waar ik het het beste kan kopen dan hoor ik dat ook graag. Groeten, Ron ron.v@home.nl
  6. S

    en ook ik ben nieuw...

    :] Hoi, ik ben Ron, 40 jaar en woon in Geleen (limbo) Momenteel rijd ik op een Gilera Runner VXR200 motorscooter uit 2005. Deze gebruik ik alleen voor woon/werk verkeer. Daar is deze zuinige 4-takt wel echt ideaal voor. Maar ik ben er aan het denken om weer een echte motor te kopen. Dus...
Terug
Bovenaan Onderaan